Kas turbo ja mitteturbo pooltelje sisemised otsad, ehk need mis käigukasti lähevad, on samad?
Nimelt on mul pärast mootorivahetust turbo teljed mitteturbo kastis sees. Kuskil kolm nädalat olen ringi sõitnud nii ja muidu pole viga aga kiirendades ja keerates (näiteks rida vahetades) kostub seal miskit kumedat häält.
Hääl ei ole see, mis püsikiirusliigendite krak,krak krak.
poolteljed
Äkki pingutasid hoopis rattalaagrid vale momendiga kinni(290-310Nm.),või lasid auto ratastele,kui poolteljed küljest ära olid(rattalaager saab tavaliselt viga).
Veel on võimalus,et kastipoolsed poolteljelaagrid said asju ümber lapates viga,neid pingutatakse imeõhukest plekkseibide abil,kui seal mööda paned,hakkab differ tihti undama.
Veel on võimalus,et kastipoolsed poolteljelaagrid said asju ümber lapates viga,neid pingutatakse imeõhukest plekkseibide abil,kui seal mööda paned,hakkab differ tihti undama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aitäh vastuse eest Trionic. Kõlab küll laagri hääle moodi, kui järele mõelda. Aga rattalaagrit ma üldse ei puutunud vaid lasin šarniiri lahti nendest
kolmest 13 mm poldist. Peale seda tulid teljed vupsti kastist välja. Ja lasin jah auto ratastele tagasi aga selleks ajaks keerasin šarniiri jälle kinni tagasi. Oli ju vaja auto mootori alt ära saada, et teine sinna asemele veeretada. Äkki tõesti said teljed kannatada?
Üks asi torkas veel pähe. Kuna mõlemad alumised mootori padjad on läbi, siis äkki hoopis mootor pääseb järsult kiirendades/keerates liikuma ja teeb seda häält?

Üks asi torkas veel pähe. Kuna mõlemad alumised mootori padjad on läbi, siis äkki hoopis mootor pääseb järsult kiirendades/keerates liikuma ja teeb seda häält?