Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
RuFF
Postitusi: 24
Liitunud: N Dets 17, 2009 20:11
Asukoht:
Auto:

#1

Asi j2rgmine siis et sõitsin mööda teed ja järsku kadus autol jõud ära CE tuli läks põlema , pöördeid üle 2,5k ei lase ja tühikäigul mootor töötab normaalselt kui pedaali vajutad siis hakkab turtsuma nagu üks silindritest lööks valel ajal or smthing.
milles naq viga vöib olla !!!!!

Ette Tänades RuFF!!!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

kasuta otsingut ja diislite alateemat.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
RuFF
Postitusi: 24
Liitunud: N Dets 17, 2009 20:11
Asukoht:
Auto:

#3

tegin seda ja kõikide eelduste järgi on egr aga siis tuli veel üks asi meelde et peale seda ütles masin kohe et steering lock mulfanction (ei tia kas sai õieti) , et nagu mis sellel kogu selle krempliga pistmist saab olla ja kohe ndlvahetusel teen puhastuse ära!
RuFF
Postitusi: 24
Liitunud: N Dets 17, 2009 20:11
Asukoht:
Auto:

#4

nii j2rg siis minu õnnetustele. täna ommikul läksin tööle ja auto sõitis normaalselt kuni sai lõunal käidud ja tagasi teel mootor lihtsalt suri ära ja enam käima ei lähe Ce tuli endiselt põleb , Panime töö juures auto katte alla ja puhurid sinna paari tunni jooksul proovisin käivitada ja auto läks käima kuid suri samas 10 sek pärast !!! Milles probleem seisneb kellegil mingeid mõtteid`?????:?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

mõnusad talverõõmud ;)

suvine nafta? mis ära kipub külmuma ummistunud filtrites.
näiteks üks võimalus.
kas oled eelnevalt ka kütuselisandeid kasutand?
seda peaks igaljuhul tegema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
RuFF
Postitusi: 24
Liitunud: N Dets 17, 2009 20:11
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: ivomets
mõnusad talverõõmud ;)

suvine nafta? mis ära kipub külmuma ummistunud filtrites.
näiteks üks võimalus.
kas oled eelnevalt ka kütuselisandeid kasutand?
seda peaks igaljuhul tegema.

kahjuks ei ole lisandeid kasutanud ja mis oleks parim lisand,,, ja seda arvasid tuttavadgi et on suveküte, omme ommikul saab uuesti proovida kui masin on öö otsa puhurite all olnud!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

no ise olen kasutand mingeid paagitäitele mõeldud, mis ca 30 kr maksavad ja yheks tingimuseks seal peal kirjas, et seob kondensvett.
olen mingi 2,5 pudlt kasutand ca 150 l peale. ja isegi aru saand, et käivitus paranenud. ennam nagu 1 silinder hakkas hiljem sekundi tööle. seega usun asjasse ja ma tean kah, et seda vaja.lisand võiks veel lahustada parafiini kah. ja puhastada pihusteid.
( samas üks 9-3 d ootab mul remondis ja eks järgmise nädalal saan kah hakata jamama, et suveküte paagis jne)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#8

Kas kütusefiltrist on vesi välja lastud? Filter asub paremal pool taga paagi kõrval, all on punn, kust saad vett välja lasta. Mu traktoril on minu mäletamist mööda filter soojendatav, seega kütuse jäätumist isegi suveküttega ei tohiks olla, pigem on vesi kurja teinud.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#9

Filtrer on soojendusega minu meelest ka, aga sellise külmaga võib külmumine toimuda ka edaspidistes torudes, kuna filter on tagumise ratta juures ja sealt veel pikk maa pumbani.
RuFF
Postitusi: 24
Liitunud: N Dets 17, 2009 20:11
Asukoht:
Auto:

#10

asi nii kaugele sai viidud et filter sai ära vahetatud ja egr maha kakutud ja egril oli mingi traadi jupp lahti, sai see kinni pandud ja asjad töötavad nyyd kuid on mure sele CE tulega . kuna mul raadio koodi ei ole siis tahaks teada kas nendel masinatel v6tab raadio oma koodi auto ajust või tuleb see manuaalselt sisse trükkida??:beer:
RuFF
Postitusi: 24
Liitunud: N Dets 17, 2009 20:11
Asukoht:
Auto:

#11

Küsimus selline et kas egr klapp kohapeal vabatel tuuridel t66taval mootoril peaks seisma paigal v6i liikubmingil määral.....kogemus sellline et elektri mootorile tuleks kusagilt signaal peale ja klapp viskab ennast pool lahtisesse asendisse ja mootor hoiab teda tuimalt sealt paigal(klappi)"""===????
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

ma 100% ei tea, aga äkki on nii, et külmal mootoril; (ka vist siis kui nats seisnud ja taas käima paned) on algul klapp kinni ja siis mingi aja pärast avaneb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
RuFF
Postitusi: 24
Liitunud: N Dets 17, 2009 20:11
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: ivomets
ma 100% ei tea, aga äkki on nii, et külmal mootoril; (ka vist siis kui nats seisnud ja taas käima paned) on algul klapp kinni ja siis mingi aja pärast avaneb.

minu oma teeb igast lolle liigutusi hyppab yles ja alla naq kusagilt saaks vale signali ??? ja t2na juhtus seike asi et CE tuli l2ks p6lema arvasin uuesti egr siis proovisin mootor kyll l2heb p66rdesse kuid j6udu pole enne 2,5k p66ret? kas see v6ib olla egr?
Vasta