Kui keegi viitsiks, siis saaks väggga ekslusiivse riista ehitada.Ses mõttes, et kui rool õigele poole istutada.Juppe on mul lademetes.Kõik vajaminevad tükid oleksid olemas.Transport siia ei ole ka probleem.Mis muidugi maksab.
Kui keegi või kamp(klubile klubiauto) kedagi tahaks sellega tegeleda, siis minu panus oleks kõikide vajaminevate osade näol.Ja ka ulualune koht, kus seda võiks ehitada
Kell kukub 29-nda õhtul.
http://cgi.ebay.co.uk/1995-SAAB-9000-6- ... 1e59ac7baf
Huvitav leid Ebay-st
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Odot-kas ma saan õigesti aru, et see hind on ca 20 000.- eeku???:conf:
See oleks ju tegelt jube hea asi...kui olen huvitatud, siis kuidas käib selle soetmine? Kindlasti on see inglise oksjon, kus pead pidevalt lõpus juhtme otsas olema ning pakkuma. Samas peab olema ka krediitkaart. Pole veel murdunud pankade poolse pressingu all.
See oleks ju tegelt jube hea asi...kui olen huvitatud, siis kuidas käib selle soetmine? Kindlasti on see inglise oksjon, kus pead pidevalt lõpus juhtme otsas olema ning pakkuma. Samas peab olema ka krediitkaart. Pole veel murdunud pankade poolse pressingu all.

Hetkel inglise naela kursi järgi 13.300 eeku
Ise peab 3 päeva jooksul järgi minema
IMO ainuke probleem on see, et mootor on ainult 2.0
See ei jaksa suurt keret vedada, peaks olema V6. Mudugi, see on kõik hea toormaterjal suurepärasele projektile.
terv, teager

IMO ainuke probleem on see, et mootor on ainult 2.0
See ei jaksa suurt keret vedada, peaks olema V6. Mudugi, see on kõik hea toormaterjal suurepärasele projektile.
terv, teager
Kui vaadate kuulutust korralikult, siis näete, et :
1) Item location: HAKNEY, London, United Kingdom
Post to: United Kingdom
2) Payment method: Cash on Collection
See tähendab et ainuke võimalus on ainult minna Inglismaale, ja maksta sularahas ning autot kätte saada.
1) Item location: HAKNEY, London, United Kingdom
Post to: United Kingdom
2) Payment method: Cash on Collection
See tähendab et ainuke võimalus on ainult minna Inglismaale, ja maksta sularahas ning autot kätte saada.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: teager
Hetkel inglise naela kursi järgi 13.300 eekuIse peab 3 päeva jooksul järgi minema
IMO ainuke probleem on see, et mootor on ainult 2.0
See ei jaksa suurt keret vedada, peaks olema V6. Mudugi, see on kõik hea toormaterjal suurepärasele projektile.
terv, teager
V6 dubbelturbo:thumb:NO FEAR too ära, helista kohe

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma arvan, et maksmistingimused saab alati kokku leppida, kui oled nõus ette maksma.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: janek555
Rool ja muu vaja ka ümber tõsta - liiga uus,et nii arvele saada.
Ses mõttes, et timutit pakub jupid välja:
Algselt postitas: timutit
Ses mõttes, et kui rool õigele poole istutada.Juppe on mul lademetes.Kõik vajaminevad tükid oleksid olemas.
terv, teager
Algselt postitas: ivomets
ma arvan, et maksmistingimused saab alati kokku leppida, kui oled nõus ette maksma.
Minu ebay kogemus näitab, et kui on kirjutatud et kaup on kätte saadav ainult Inglismaal, siis see on sellepärast, et mees ei soovi transpordiga tegeleda.
Kui makseviiis on märgatud kui sularaha, siis see tähendab et mees kindlasti soovib sularaha ainult.
Ebay reeglid on päris ranged. Kui sa teed kuulutust, siis peab olema väga täpne tingimustega.
Lisaks minu elukogemus ütleb, et inglismaalastega on väga raske suhelda.
Suurem osa nendest ei kujuta ette kus asub Eesti. Ja vaevalt tema hakkab maksmistingimused arutleda.
Muidugi, ma oleks väga õnnelik et No Fearil vedaks sellega, ja edu siis sellele kes hakkab seda autoga tegelema.
Tõenäoliselt hind hakkab siiski kerkima.Kuna 5 päeva oli vaikus ja nüüd on tõusnud.Õige hind selgub viimastel sekunditel.
Rooli ümbertõstmine ei ole mitte mingi probleem.Mootori paigutuse tõttu on piduri-organi asetus õigel kohal- seal, kus vasaku rooli oma.Seega ei ole vaja ka tulemüüri ümber teha, vaid on roolilati, armatuuri ringilappamise vaev.Esituled peab ka meie omade vastu vahetama.Juhtmete pikkuste erinevus ei ole ka probleem, kuna võtaks minu doonorilt juhtmepundi maha ja tõstaks ringi.Ehk siis need on on väikesed nüansid, mis ei ole mingi raketiteadus, vaid kätte võtmise asi.
Raha üleandmine ja auto ära korjamine ei ole ka probleemiks.Kuna auto asub hea koha peal.Londonis.Kui ta sõiduvõimeline on,NAGU MÜÜJA VÄIDAB, siis saab saata inimese järgi, kes maksab talle raha ja toob auto laevale.Ja laev tuleb Paldiskisse.Kogu see kokkuleppimine on mõne telefoni-kõne kaugusel.Kui on reaalne huvi, siis võin transpordi osas üle küsida, mis see maksab.Kuna auto on veidi ebanormaalse pikkusega, siis peab hinna üle küsima.Oletuslikult on transport 10 000.- EEKI.Aga see on hetkel hilja õhtul nüüd lambi peale vaadates tehtud oletus.
Pea igal nädalal tulevad Inglismaalt autod Paldiskisse- ma enda lammutatava 9-5 ju sain ka sealt kätte.Ei ole vahet, kas auto on Tartus, Londonis või New Yorkis.Igalt poolt saab ära tuua, vaid aega ja raha kulub erinevalt.Mul on garaažiž kaks defektidega monstrum- Hummerit, mis tulid mõlemad USA-st.Nüüd pannakse kahest ühte kokku.
Bidder 2 on pannud automaatpakkumise peale.Ma oletan, et ta piir on 1000.-£ kindlasti, aga kui palju täpselt...?Tänane Inglise naela müügi kurss on 17,6.
Pluss siia transport.Seega kindlasti peab kalkuleerima.
Rooli ümbertõstmine ei ole mitte mingi probleem.Mootori paigutuse tõttu on piduri-organi asetus õigel kohal- seal, kus vasaku rooli oma.Seega ei ole vaja ka tulemüüri ümber teha, vaid on roolilati, armatuuri ringilappamise vaev.Esituled peab ka meie omade vastu vahetama.Juhtmete pikkuste erinevus ei ole ka probleem, kuna võtaks minu doonorilt juhtmepundi maha ja tõstaks ringi.Ehk siis need on on väikesed nüansid, mis ei ole mingi raketiteadus, vaid kätte võtmise asi.
Raha üleandmine ja auto ära korjamine ei ole ka probleemiks.Kuna auto asub hea koha peal.Londonis.Kui ta sõiduvõimeline on,NAGU MÜÜJA VÄIDAB, siis saab saata inimese järgi, kes maksab talle raha ja toob auto laevale.Ja laev tuleb Paldiskisse.Kogu see kokkuleppimine on mõne telefoni-kõne kaugusel.Kui on reaalne huvi, siis võin transpordi osas üle küsida, mis see maksab.Kuna auto on veidi ebanormaalse pikkusega, siis peab hinna üle küsima.Oletuslikult on transport 10 000.- EEKI.Aga see on hetkel hilja õhtul nüüd lambi peale vaadates tehtud oletus.
Pea igal nädalal tulevad Inglismaalt autod Paldiskisse- ma enda lammutatava 9-5 ju sain ka sealt kätte.Ei ole vahet, kas auto on Tartus, Londonis või New Yorkis.Igalt poolt saab ära tuua, vaid aega ja raha kulub erinevalt.Mul on garaažiž kaks defektidega monstrum- Hummerit, mis tulid mõlemad USA-st.Nüüd pannakse kahest ühte kokku.
Bidder 2 on pannud automaatpakkumise peale.Ma oletan, et ta piir on 1000.-£ kindlasti, aga kui palju täpselt...?Tänane Inglise naela müügi kurss on 17,6.
Pluss siia transport.Seega kindlasti peab kalkuleerima.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Ma ka jälgin praegu...tegin ennast isegi kasutajaks, kuigi ma ei tea, kas see asi üldse toimib ning kuidas toimib...
Mnjah...arvan, et see enam palju tegelt ei tõuse, seega praegu 50tuhande tuuri... pole pahaa...

Mnjah...arvan, et see enam palju tegelt ei tõuse, seega praegu 50tuhande tuuri... pole pahaa...
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Kiheledes ja uurides erinevaid variante, siis leian alljärgnevat:
praegused limud on enamasti suuremad ja neil on ka veel baar jms sees olemas. See kõik on selleks, et auto oleks atraktiivsem. Antud masin on arvatavasti ise tehtud, kuna praegusel Eestis oleval Saabi limukal on vaid 4 ust ja seoses sellega on seal ka rohkem ruumi. Sellel autol on 6 ust, mis seab piiriks istekohad, milleks on antud autol fotode järgi 6. On küll kirjutatud jah, et 8 kohta aga seda näha küll ei ole. Ok. See selleks. Et see auto ära osta, transport, arvele võtmine, ümber ehitus nõuaks hetkel ca 100 tuhat. Aga selle masina ümber ehitus nii, et jääks vaid 4 ust, see parandaks ruumi olemist kindlasti ning muu seesugune, siis seda summat ei oska mina küll planeerida. Arvan, et oma 50 tuhat veel sinna alla panna ei ole mingi probleem. See siis selleks, et 4-5 inimese jaoks sellist projekti teostada, see tasub ennast ära oi- oi, millal. Sest ega lihtsalt seisma ning muu sellise jaoks on see auto natsa kallis.
Selline on see siis minu nägemus.
Jah-see siis selleks, et oma kihelust kustutada.
Projektikaks lihtsalt osta...krt, mõnus oleks aga rahast hakkab natsa kahju.
Ja kui veel uurida teiste limukate hindu, siis saaks juba tehtud auto 150 tuhandega kätte
praegused limud on enamasti suuremad ja neil on ka veel baar jms sees olemas. See kõik on selleks, et auto oleks atraktiivsem. Antud masin on arvatavasti ise tehtud, kuna praegusel Eestis oleval Saabi limukal on vaid 4 ust ja seoses sellega on seal ka rohkem ruumi. Sellel autol on 6 ust, mis seab piiriks istekohad, milleks on antud autol fotode järgi 6. On küll kirjutatud jah, et 8 kohta aga seda näha küll ei ole. Ok. See selleks. Et see auto ära osta, transport, arvele võtmine, ümber ehitus nõuaks hetkel ca 100 tuhat. Aga selle masina ümber ehitus nii, et jääks vaid 4 ust, see parandaks ruumi olemist kindlasti ning muu seesugune, siis seda summat ei oska mina küll planeerida. Arvan, et oma 50 tuhat veel sinna alla panna ei ole mingi probleem. See siis selleks, et 4-5 inimese jaoks sellist projekti teostada, see tasub ennast ära oi- oi, millal. Sest ega lihtsalt seisma ning muu sellise jaoks on see auto natsa kallis.
Selline on see siis minu nägemus.
Jah-see siis selleks, et oma kihelust kustutada.
Projektikaks lihtsalt osta...krt, mõnus oleks aga rahast hakkab natsa kahju.
Ja kui veel uurida teiste limukate hindu, siis saaks juba tehtud auto 150 tuhandega kätte