Saab 900se 2.0 136kw siduri ketta vahetus

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
kaak
Postitusi: 3
Liitunud: N Juul 09, 2009 10:04
Asukoht:
Auto:

#1

kui palju peab lammutama?
mootori mahavõtmine koos kastiga ja poolteljed lahti?
kas on tartus mehi kes tahaksid selle ise ära teha?

ladu24 pakub siduriketast ~2000 eek ja korv 1500 eek
kas soovitate sellist lahendust, või on kuskil parema hinnaga saada?


siin teemades otsinguid tehes leidsin vihjeid et tartus on saabispetse, aga konkreetsete kontaktideni küll ei jõudnud.

ootan tagasisidet


Häid Pühi!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Mis sa sest mootorist kisud? Selle jätad riputile. Abiraam alt ära,kast maha,sidurivahetus ja vastupidi tagasi.
kaak
Postitusi: 3
Liitunud: N Juul 09, 2009 10:04
Asukoht:
Auto:

#3

millisteks üllatusteks peaks valmistuma? kas on ka erivõtmeid vaja?
Kasutaja avatar
enrico
Postitusi: 275
Liitunud: P Mär 30, 2008 15:21
Asukoht:
Auto:

#5

kui ise hakkad sidurit vahetama siis seda ei soovitaks!
sest ma kindel et pärast ei saa te käike paika! targem osta kogu siduri komplek tkus sees ka survelaager! hind jääb samasse klassi!
enda saabil sai seda õpitud ja ühe asja võid veel varuda kui sidurit hakkad vahetama selleks on käigukasti hoovastiku puks!
see esinduses ca. 90.- kui selle ära vahetad kui kast maas siis sellest palju abi et kui teinekord see puruks läheb siis seda üpris nadi vahetada:) jõudu ja jaksu ja soovitan lasta sul tartus tegijama mehe juures lasta ära teha!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Hoovastikule mingeid pukse eraldi ei pakuta.Suurte lõtkude puhul tuleb need ise treida.Küll aga tasuks vahetada käiguvõlli simmerling,samuti panna vabalt käima "käpp",mis survelaagrit surub(trossiga siduri puhul).
Hoovastiku paikareguleerimine on imelihtne- 4 käik sisse,kasti pealsest tuulutusavast 5mm. pulk sisse(kindkasti teha pulga ülemine ots jämedamaks,et asi kasti ei kukuks).Siis käigukangi ees olevasse avasse samuti sarnane pulk.Kui kangi ees augud ei klapi,tuleb reguleerida,kuni kohakuti on.
Kasutaja avatar
enrico
Postitusi: 275
Liitunud: P Mär 30, 2008 15:21
Asukoht:
Auto:

#7

hr trionic
900 on hoovastikul selline plassmass puks!
minul läks see puks läbi kui teise kasti alla panin siis vahetasin seda uuesti kuna jätsin selle vana kasti külge ja uuel oli see läbi ja kui mul läks alla juba kolmas kast siis purunes ka see eelmine ning siis troostis keegi aretas mulle kummipuksi sinna vahele ajutiseks lahenduseks kuna hetkel neil seda kohapeal ei olnud!
kahjuks mul ei ole ühtegi manuali et seda näidata aga kui see läbi läheb siis ei taha kõrgemad käigud sisse minna!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Ma tean üpris täpselt,mis seal 900 hoovastikus on ja nagu juba mainisin-treitakse sinna vajadusel vastupidavamad puksid,või vahetatakse kulissi-kasti vaheline ülekanne lihtsalt uue vastu.
daags
Postitusi: 786
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#9

Algselt postitas: enrico
kui ise hakkad sidurit vahetama siis seda ei soovitaks!
sest ma kindel et pärast ei saa te käike paika! targem osta kogu siduri komplek tkus sees ka survelaager! hind jääb samasse klassi!
enda saabil sai seda õpitud ja ühe asja võid veel varuda kui sidurit hakkad vahetama selleks on käigukasti hoovastiku puks!
see esinduses ca. 90.- kui selle ära vahetad kui kast maas siis sellest palju abi et kui teinekord see puruks läheb siis seda üpris nadi vahetada:) jõudu ja jaksu ja soovitan lasta sul tartus tegijama mehe juures lasta ära teha!

lased 6ige kohapealt hoovastiku lahti, siis ei teki hilisemaid k2iguvahetuse probleeme.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

muidugi, et asja lihtsamaks teha, võib näiteks valget värvi markeriga hoovastiku asendi ära märkida.
siis paned millimeetri täpsusega ikka kokku ja käigud hakkavad toimima kah suure tõenäosusega.
ja kui ei, siis saad reguleerida ja sul on märk , mida jälgida.
( muidugi võid ka 2 reguleerimisvarda abil kasti ja kulissi paika ajada, samas lõtkudega hoovastiku puhul alati sellest ei aita, tuleb nn. tunde järgi täpsemaks regullida.)

seda väikest valget 6 või 8 harulist puksi moodi asja saab päris lihtsalt vahetada, kui see kutu on. aga tähtis asi ta on, muidu kõiki käike ei saa panna
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#11

Algselt postitas: kaak
kui palju peab lammutama?
mootori mahavõtmine koos kastiga ja poolteljed lahti?
kas on tartus mehi kes tahaksid selle ise ära teha?

ladu24 pakub siduriketast ~2000 eek ja korv 1500 eek
kas soovitate sellist lahendust, või on kuskil parema hinnaga saada?


siin teemades otsinguid tehes leidsin vihjeid et tartus on saabispetse, aga konkreetsete kontaktideni küll ei jõudnud.

ootan tagasisidet


Häid Pühi!

Parema hinnaga leida on keeruline.
Vaheta kindlasti ka survelaager. Kunagi enda Saabil jätsin selle tegemata ja, ennäe imet, 3 nädalat hiljem hakkas häält tegema. Neid asju vahetatakse alati koos. Olen mõelnud, miks pakutakse Saabile komplekte, mis ei sisalda survelaagrit... Äkki see on kuidagi sensonicu olemasoluga seotud...

Sidurivahetus ja hoovastiku puksid on 2 eraldi probleemi. Väga mugav oleks muidugi hoovastik korda teha, kui kõik asjad on niikuinii eest ära võetud.
Siduri vahetusega Sa pukse, millest Enrico räägib, kuidagi pekki keerata ei saa.
Kui puksi jutt keeruline tundub, siis sõida minu juurest läbi ja näitan, millest käib jutt. Tavaline kaine treial suudab need puksid mõnest heast materjalist väga kiiresti valmis toota.
Praegu on juttu rohkem kui pukse.

Trionicu õpetused võiks otse kullafondi paigutada. Hoovastiku reguleerimise trikki mina näiteks ei teadnud ja märkisin lahti võttes kõik ära. Hiljem muide töötab perfektselt siiani, kuid ma nägin palju rohkem vaeva.

Kogu töö on suht mahukas ja kui ei ole enne teinud, siis läheb aega palju. Võiks päevaks tõstuki rahulikult ära planeerida.
Mootorit tuleb alt toestada.
Oskajad mehed teevad mingi 4 tundi.

Häid jõule!

EDIT: Nägin nüüd, et Tartus toimetad. Snowguyl vahetati kusagil Tartus mingil ajal sidurit. Väga libedalt see seal vist esimesel korral ei sujunud, kuid ehk on vahepeal harjutatud...
Ehk saad temalt mõne kasuliku kontakti.
kaak
Postitusi: 3
Liitunud: N Juul 09, 2009 10:04
Asukoht:
Auto:

#12

Tänud Kõikidele vastajatele ja süvenejatele!

esmaspäeval saab siduri komplekti ja survelaagri ära hangitud.
kuna pole sensonic clutch siis sobib ka tavaline survelaager?link ladu24 survelaagrile

lahti tehes saab siis üle vaadatud ka hoovastiku puksikene, treimise võimalus on mul endal olemas ja korralikku plastikut leiab samuti.

tänud vihjetest kontaktidele- kui sidurivahetusel tõrkeid esineb, on teada kohe, kelle pühaderahu rikkuda :)

:beer:
Vasta