Kas ebaõnnestunud saabi mootoriga auto ostu puhul on päris suur võimalus vahetada kett, turbo(kui on), sidur, DI-kassett ja nipet-näpet veel, mille summa juures võib auto enda hind suht kahvatuks osutuda?
Saab 900/9-3 on päris huvitav masin aga kui foorumit lugeda siis eelmainitud tükkide vahetus üsna tavaline, rääkige võhikule mis on ses masinas veel head peale omapärase välimuse? Kas 2,5 mootoriga Saab on siis hea valik?:conf:
Saab 900/9-3 head küljed...
2,5 V6`l on selle eest kõik Opelilt päritud hädad(pidevad suuremad-väiksemad lekked,tuulutus,õliradiaator,ebatihe sisselase,pidevalt puruks põlev silindrirea 1,3,5 väljalaskekollektor(3-kihilisest plekist kokku keevitatud).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Turbomootoritest ei tea midagi, aga minu 900 mootor B204I (130 hobust) on tõenäoliselt originaalikas peal ja läbisõitu pole vast ka keritud, 227.000 on praegu ees, selle peal pidi too ketivahetus päevakorrale kerkima. Ma loodaks, et need mootorid veavad ka 300.000 välja või enamgi. Kindlasti oskavad andmed seda ka kinnitada.
Sidur vist peaks olema vahetatud, kas kogu kompekt ei tea peast. Võibolla tuleb mulgi see vahetada, ketivahetust küll aga tõenäoliselt tegema ei hakka kui see peaks päevakorda kerkima.
Mis ma halba öelda oskan, ikka kiidan oma autot. Ja ütlen, et kui 20-30 tuhande kroonise hinnaga 10-13 aastat vana normaalselt korras ng või og9-3 ostad, siis mu arust küll vastu pükse pole saanud.
Aga kui osta vana auto ja hakata sellega mööda autoremontijaid käima, vat siis on küll vist jama, ma mingid asjad olen suutnud ise teha. Selle kohta öeldakse vist, et lihtne auto on NG.
Sidur vist peaks olema vahetatud, kas kogu kompekt ei tea peast. Võibolla tuleb mulgi see vahetada, ketivahetust küll aga tõenäoliselt tegema ei hakka kui see peaks päevakorda kerkima.
Mis ma halba öelda oskan, ikka kiidan oma autot. Ja ütlen, et kui 20-30 tuhande kroonise hinnaga 10-13 aastat vana normaalselt korras ng või og9-3 ostad, siis mu arust küll vastu pükse pole saanud.
Aga kui osta vana auto ja hakata sellega mööda autoremontijaid käima, vat siis on küll vist jama, ma mingid asjad olen suutnud ise teha. Selle kohta öeldakse vist, et lihtne auto on NG.
Mul on küll natuke uuem masin ja teise küttega, aga paljuski sama teema.
210 kkm ees, sõidan viimasel ajal pmst hooldusest hoolduseni (ptüi x3...).
Meeldib: elektroonika ei nöögi (nagu mõnel margil), sillad jms kestavad hästi, istumine mugav, vedrustus inimeste transportimiseks, talvel sumpab paksus lumes hästi ja saab ka libedavõitu nõlvast üles (rattad ei ole liiga nurgas). Ökonoomne, samas võimekas. Tuled on väga head, salong läheb kiirelt soojaks, aknad klaariks jne, tõeline talveauto. Pakiruum nagu koobas. Ei ussita märkimisväärselt.
Võiks parem olla: vahest tahaks konkreetsemat juhitavust ja jäigemat keret, pikem teljevahe oleks ehk hea, põhi on vahel liig maadligi. Mõni koht tahab sagedasemat tähelepanu kui ehk peaks (dislal MAP nt). No ja kõrgsurvepump parem kestku ikka veel..
210 kkm ees, sõidan viimasel ajal pmst hooldusest hoolduseni (ptüi x3...).
Meeldib: elektroonika ei nöögi (nagu mõnel margil), sillad jms kestavad hästi, istumine mugav, vedrustus inimeste transportimiseks, talvel sumpab paksus lumes hästi ja saab ka libedavõitu nõlvast üles (rattad ei ole liiga nurgas). Ökonoomne, samas võimekas. Tuled on väga head, salong läheb kiirelt soojaks, aknad klaariks jne, tõeline talveauto. Pakiruum nagu koobas. Ei ussita märkimisväärselt.
Võiks parem olla: vahest tahaks konkreetsemat juhitavust ja jäigemat keret, pikem teljevahe oleks ehk hea, põhi on vahel liig maadligi. Mõni koht tahab sagedasemat tähelepanu kui ehk peaks (dislal MAP nt). No ja kõrgsurvepump parem kestku ikka veel..