Tere!
Mul väikene mure sellega, et 9-3 (2003a) esiosa kattub jääga. Auto talvitub õues ja sõites sulatab kapoti ära ning seisma jäädes valgub sulavesi ja sajava lume sulavesi kapotilt mööda tulesid alla.
Tuuleklaasi pestes peab oleme kiire, et mitte tulede pesureid sundida läbi jää suruma.
Kas tuled pesureid välja ei saa lülitada?
Andre
Esiosa jäätumine
Enda autol on samuti esiots jääs, numbril ca 1 cm jääd, aga paistab teine läbi veel. Ise raiun tulede pesurite ümbert iga kord jää ära, et neil oleks vaba käik.
Ei mäleta nüüd täpset tempeatuuri, aga kindlasti oli miinus ja masinal tulid tulede pesurid välja...siis polnud veel seda jää problemi. Parempoolne pesur ei sulgenud täielikult ja jäi ~1cm välja. Mõne tunni jooksul tõmbas ilusasti lõpuni sisse, aga praegu ei tule pesurite väljumine kõne allagi.
Xenonidega veel selline jama, et need ei sulata tulede klaase ära ja läbi jää eriti hästi valgust ei välju. Jää kraapimine tule klaasilt?? Täistuledega klaasi sulatamine???
Kellelgi mingisuguse jäätõrjega on kogemust?
Andre
Xenonidega veel selline jama, et need ei sulata tulede klaase ära ja läbi jää eriti hästi valgust ei välju. Jää kraapimine tule klaasilt?? Täistuledega klaasi sulatamine???
Kellelgi mingisuguse jäätõrjega on kogemust?
Andre
Mul oli täpselt sama jama, täiesti totaalselt jääs, isegi kapotti ei saanud lahti. Täna sai praamiga mandrile tuldud ja auto sulas ka ilusti laevas üles, ühesõnaga kuhugi soojemasse keskkonda on vaja autoga minna ehk. Mõtlesin proovida "jääsula" aerosool pudelis aga seda läheb vist jube palju esiotsa peale.
Vahel tasuks auto lumest ka korralikult puhtaks teha et selliseid probleeme ei oleks:wise: näiteks kapott mitte ainult klaasid.Ainuge koht mis mu autol jääs on ainult numbri märgi alune osa ja nii mitte nii palju kui eelmisel pildil.
Algselt postitas: anthillse
Katsu nüüd ette kujutada:
Auto sõidab garaažist välja. Täiesti puhas ja jäävaba. Õues sajab lund. Sõidad oma sõidu ära ja jätad lumesaju kätte seisma puhta, aga sooja auto. Terve öö kallab nagu kotist ja külmetab. Järgmisel hommikul lükkad lahtise lume maha, aga all on jääkiht, mis tekkis soojal autol sulanud lumest. Jääd ju kere küljest lahti rookima ei hakka, mis siis värvist alles jääks? Ja nii kümmekond päeva ja rohkemgi. No pole alati sooja kohta võtta.
Kere on autol muidu puhas, kuna sõiduga sulab ära ja kuivab, aga esiosa ei sula kuidagi. Ootan veel nõuandeid, kuidas jää tekkimist esiosal vältida. On siis kindel, et külmaga tulede pesurid automaatselt välja lülitatud?
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Vaatan seda pilti üleval pool ja .... pole ju hullu. Viimasel ajal näeb minu masina esiots küll kordades hullem välja
Midagi sinna Trolli saha kanti. Ma üle ei mõtleks. Tulede pesureid minu masinal pole, kujutan ette, et see on tõesti probleem. Ja xenoni tuled on vist plastikust? Siis neid kah väga hõõruda ei tahaks. Sinna laseks aegajalt miskit sula. Aga muidu .... Naudi talve 


Vabandust &RE -esimesest postis lugesin et auto talvitub ainult väljas aga kui vahel garaasis olles, tuleb jah selline jama, ega muud üle jää peab selle ära kannatama ja aeg ajalt peab jää lahti peksma mida ma teen, ja lume alati korralikult tervelt autolt ära puhastama.
Ühe võimalusena võiks muretseda sellise katte, mille saad ööseks auto peale visata terve auto ulatuses,see tüütu aga aitab.
Lisatud failid
Ühe võimalusena võiks muretseda sellise katte, mille saad ööseks auto peale visata terve auto ulatuses,see tüütu aga aitab.

Lisatud failid
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 385
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
Ei tea kus kohast see info pärineb, aga minu 2002 a 9-5 aero pesi täna -8 esitulesi nagu vanamees.Algselt postitas: AntonG
Minuarust, tulede pesurid blokeeritakse automaatselt kui õues on vähem kui +1 C , ehk kui temp. väljas langeb alla 0 , tulede pesurid ei funktsioneeri.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kusjuures see jää tuleb üllatavalt kergelt maha sealt väikese rusikaga põrutamise peale..
Ma koputasin oma auto esiosa täna puhtaks niimoodi... Stange puhul ei hoia plastik midagi kinni, ikka ainult uurded ja suured jääpinnad. Kusagilt kergelt toksid lahti ja juba kukubki kõik ära. Kapoti ja tagaluugi peale koputasin pisut ja jääkillud sõitsid minema...

Algselt postitas: askEi tea kus kohast see info pärineb, aga minu 2002 a 9-5 aero pesi täna -8 esitulesi nagu vanamees.Algselt postitas: AntonG
Minuarust, tulede pesurid blokeeritakse automaatselt kui õues on vähem kui +1 C , ehk kui temp. väljas langeb alla 0 , tulede pesurid ei funktsioneeri.
Märkisin seda esimist korda paar aastat tagasi kui veel sõitsin Citroeniga C4 2007a. Sel talvel aga juhtus nii et tahtsin tuled pesta endal 9-5 Vectoril 2004 . Väljas oli -2 Lasnamäel. Pesurid ei tulnud välja. Sõitsin kesklinnas ja proovisin veel kord. Õues oli +1 . Ja pesurid tulid korralikult välja ja tegid oma tööd. Võibolla ma sain midagi valesti aru. Ei tea.
Homme proovin ja anna teada.
Manuaalist kah välja ei lugenud, et pesurid madalal temperatuuril välja lülitatud, aga kas SIDi on võimalik välja lülitamise funktsiooni lisada (võimatu, lihtne, keeruline)?
Tuleb sõita vaid 1-liitri pesuveega, siis tulede pesurid vedeliku säästmiseks ei vunka või pesta klaase 240km/h (või mis see kiirus seal oligi)
Kui tulede pesuritel on avanemisel jää või muu takistus ees, kas nad jäävadki siis surve alla või loobuvad avanemiset peale paari sekundit vms?
Tuleb sõita vaid 1-liitri pesuveega, siis tulede pesurid vedeliku säästmiseks ei vunka või pesta klaase 240km/h (või mis see kiirus seal oligi)

Kui tulede pesuritel on avanemisel jää või muu takistus ees, kas nad jäävadki siis surve alla või loobuvad avanemiset peale paari sekundit vms?
Või vahetad uuema versiooni pesurite vastu...

Thomi auto pilt
Ei usu, et see ümberehitus eriti kapitaalne on... aga siis pead hoolitsema ainult selle eest, et õige külmumistemperatuuriga klaasipesuvedelik paagis oleks...
terv, teager

Thomi auto pilt
Ei usu, et see ümberehitus eriti kapitaalne on... aga siis pead hoolitsema ainult selle eest, et õige külmumistemperatuuriga klaasipesuvedelik paagis oleks...
terv, teager
Üks võimalus see et pane -60 kraadine vedelik sisse ja sul ei lähe midagi jääse, ja puhastad auto alati peale liikumist.
Ma ei tea kus mu auto tehtud on aga sellist esiosa jama koos pesuritega küll ei ole, olen vist liiga hoolas:drive:
Ma ei tea kus mu auto tehtud on aga sellist esiosa jama koos pesuritega küll ei ole, olen vist liiga hoolas:drive:
Pesuritega jama polegi. Jama on sellega, et pesurite luukide kohale tekib kergelt jääkiht ja kardan, et kui pesurid nüüd väljuda üritavad, siis teevad nad endile viga. Pesuvedelik pole kordagi külmunud (-25).
Edaspidi olen siis tähelepanelikum ja hoolsam pesuriluukide puhastamisega.
Edaspidi olen siis tähelepanelikum ja hoolsam pesuriluukide puhastamisega.
Aga kuidas Saabi väljahüppavad pesurid töötavad? Kas elektriliselt või nagu japsidel, et pumba veesurvega.
Viimasel juhul ma küll väga ei põeks pesuritepärast, vedelikku läheb vähe raisku ainult.
Viimasel juhul ma küll väga ei põeks pesuritepärast, vedelikku läheb vähe raisku ainult.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Huvi pärast küsin mis versioonidel ja mis aastal olid kasutusel need välja tulevad pesurid
et teager mainis see uuem versioon aga mu sama lahendusega mis eelmisel piltil ja auto on 2004 versioon.
