külmalt käivitades sõidab
mure selles, et kui piisavalt külm öö olnud ja auto seisnud rohkem kui üks päev, siis autot käivitada ilma lahutatud sidurita on võimatu, muna kohe tahab ärra sõita, loomulikult käivitan alati lahutatud siduriga, kuna mul ameeriklane ka endal, siis on see juba harjumus, aga probleem, seni kuni käigukastis pole õli soe ei saa autost välja minna, sest pean sidurit all hoidma, sügisel käigukastis õli vahetatud, milles võib probleem olla, äkki kellelgi veel midagi sarnast juhtunud?
pole olemas täiuslikku masinat 
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Käigukastis olev õli läheb külmaga paksuks ja veab võlle kaasa. Kui paned vedelama õli kaob ka probleem:) Midagi karta ei ole.
Muide, mis õli sinna sisse pandi? Teistel markidel kasutatakse vist õiget transmissiooni õli, aga näiteks 9000-el on käigukastis hoopis mootoriõli.
Muide, mis õli sinna sisse pandi? Teistel markidel kasutatakse vist õiget transmissiooni õli, aga näiteks 9000-el on käigukastis hoopis mootoriõli.
ehk selles ongi vist probleem, aga väga vedelat ka ei julge panna, mul voyagerile soovitati ka käigukasti tavaline 10W40 sisse kallata ja see lausa tehases ettenähtud. kuid voyager ei liigu paigast ära kui käivittatud ja sidur lahutatud.
pole olemas täiuslikku masinat 
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
su jutus mingi vastuolu:
""kui hoiad sidurit all, siis käigukastis õli soojeneb""....
siis ju ka käigukasti võllid ringi ei käi...
""kui hoiad sidurit all, siis käigukastis õli soojeneb""....
siis ju ka käigukasti võllid ringi ei käi...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mul mitme autoga sama asi esinenud väga külma ilmaga. Tavaliselt olen sidurit aeglaselt lahti lastes auto ikka kohale seisma saanud:) Aitab ka käsipidur.
Praegusel NG'l olen sellist asja ainult ühelkorral kergekujuliselt kogenud, kui auto oli paarpäeva ca miinus 20 juures seisnud. Aga diisel Audil pidi alati käsipiduri peale tõmbama kui tahtsid auto külmaga kohal käima jätta.
Arvan et muretsemiseks pole põhjust
Praegusel NG'l olen sellist asja ainult ühelkorral kergekujuliselt kogenud, kui auto oli paarpäeva ca miinus 20 juures seisnud. Aga diisel Audil pidi alati käsipiduri peale tõmbama kui tahtsid auto külmaga kohal käima jätta.
Arvan et muretsemiseks pole põhjust
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ma käivitan tihti ilma sidurita, ja mingeid selliseid muresid ei ole. Mõlemal autol kastis mineraalne õli Valvoline Turbo 10W-40.
__In Boost We Trust__
Vahet ju tegelikult pole.Paljud kastid hakkavad külmaga "kaasa vedama",ka aut. kastid.Vedel mootoriõli vähendab seda probleemi,samas muutub man.kast lärmakamaks
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989


