Talverehvid

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#1

Kunagi oli siin teema suverehvidest. Nüüd kulgeb sinnapoole et talverehvid hakkavad päevakorda tõusma.

Sooviks teie arvamusi talverehvide kohta. Millised teie oma SAABile muretsesite või kavatsete muretseda ja miks just need?

Kuidas suhtute protikummidesse? Kas kodumaised protid on miskid asjad? Mul eelmisel autol olid Master Nordic 2 protid, ei osanud nagu midagi halba tähele panna. Nüüd mõtlen kas võiks SAABile ka Masterid osta või peaks uute rehvide poole vaatama?

Lamell vs naelikud jm sellised teemad. Ise olen seni naelade pooldaja olnud.

garu
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#2

Lamell ja sõltuvalt segust kas Marix või mõni odavtootja (Kumho, Aurora jt).
Master ei tooda lamelle mõõdus 185 65 R15 :fight:
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#3

Miks just lamellid, et vähem teid lõhkuda? Või sõidad nendega ka suvel? Nagu ma saan aru on enamik naelrehve ka ikkagi lamellrehvid st lamellid on ka olemas lisaks naeladele.

Ma ise olen mõelnud et kuigi teeolusid kus naela eelis välja tuleb on harva, siisei tahaks ka sellel harva ette tuleval päeval puusse panna.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Garu
Kunagi oli siin teema suverehvidest. Nüüd kulgeb sinnapoole et talverehvid hakkavad päevakorda tõusma.

Sooviks teie arvamusi talverehvide kohta. Millised teie oma SAABile muretsesite või kavatsete muretseda ja miks just need?

Kuidas suhtute protikummidesse? Kas kodumaised protid on miskid asjad? Mul eelmisel autol olid Master Nordic 2 protid, ei osanud nagu midagi halba tähele panna. Nüüd mõtlen kas võiks SAABile ka Masterid osta või peaks uute rehvide poole vaatama?

Lamell vs naelikud jm sellised teemad. Ise olen seni naelade pooldaja olnud.

garu

Kuna endale vaid kahte rehvi tarvis (järgmised 2 järgmisel hooajal), siis eelistan Oru Äri tooteid. 4 rehvi puhul vaataks ilmselt tiba odavamad rehvid.
Suverehvid sain sealt väga hea hinna ning teenindusega. Loodan talverehvidega sama saada.
Gislaved NF3 tuli tehnikamaailma rehvitestis suht heale kohale ning ega Uniroyalil'gi kehvasti ei läind.

Muuseas Oru Äril on Keila külje all ka üks pisike "esindus"
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#5

et siis 9-5 tarvis on üle jooks talverehve plekkvelgedel ja originaalkilpidega - 5 auguga, 16", Gislaved nordfrost 2, naastudega (99% on alles ja täiesti funktsionaalsed, muster on ka väga hea) 215 laiad, sõitnud ainult eelmise talve. Veljed üle kuna suvel müüdi auto maha ja veljed jäid remondimeeste kätte. Augud ja muu sobib ka NG-le alla ja kuhugi vastu ei käi (minu autol proovitud).

hind 3000.- (kui on kindel soov siis ehk saan kaubelda ka)

kontakti U2U kaudu
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#6

Lamellid - vaiksemad ja pidamist piisavalt, looduse ja teede säästmine ei ole nii oluline. Rehv ei sõida - juht sõidab. Ma sain oma esimesed vitsad kätte talvel.
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: Chipy
et siis 9-5 tarvis on üle jooks talverehve plekkvelgedel ja originaalkilpidega - 5 auguga, 16", Gislaved nordfrost 2, naastudega (99% on alles ja täiesti funktsionaalsed, muster on ka väga hea) 215 laiad, sõitnud ainult eelmise talve. Veljed üle kuna suvel müüdi auto maha ja veljed jäid remondimeeste kätte. Augud ja muu sobib ka NG-le alla ja kuhugi vastu ei käi (minu autol proovitud).

hind 3000.- (kui on kindel soov siis ehk saan kaubelda ka)

kontakti U2U kaudu

Ahvatlev pakkumine aga ma vist siiski eelistan talveks kitsamat kummi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Vales kohas teema vist
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: Trionic
Vales kohas teema vist

Miks? Talverehvide ostuabi. Kuigi jah, "veermik, kere, sisustus" oleks parem valik.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#10

Trionic mõtles vist müügikuulutust.
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#11

sry ma lihtsalt arvasin, et paneks siia, kui teemakohase kuulutuse... aga selle võib siit jee ka saata ja uuesti mujale püsti panna
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: Chipy
sry ma lihtsalt arvasin, et paneks siia, kui teemakohase kuulutuse... aga selle võib siit jee ka saata ja uuesti mujale püsti panna

ära kustuta midagi - mina ka vaatasin et ahvatlev, aga pelgan samuti liiga laiaks.
Pealegi oli mul mõte proovida ilma naastudeta lamelli just selle teede säästmise seisukohast.

Algselt postitas: Garu
Kuidas suhtute protikummidesse? Kas kodumaised protid on miskid asjad? Mul eelmisel autol olid Master Nordic 2 protid, ei osanud nagu midagi halba tähele panna.

Olen ka senistel autodel tihtilugu kasutanud Masterit ja pole kurtnud.
Nüüd oma NG-le pole veel otsuseid tegema asunud. Kuiskil öeldi et ilusate kallite autode omanikel ei sobi sittade kummidega sõita - ei tea kas minu 94NG on ka juba nende ilusate ja kallite lahtris?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#13

Ilusate hulka kuulub kindlasti, aga käsi NG sulle vaevalt ümber kaela paneb nii, et kallis on keegi teine :P

Krt 9-3 SC ei anna rahu :love:
Kasutaja avatar
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: MadMan
Krt 9-3 SC ei anna rahu :love:

Sel näituse-9-3 SC Aerol olid 225/45 R18 all, vaata mis talvekummiring maksab :)

Mina jään talvel telefonivabriku naastu juurde, põhisõidud ju Tartust lõuna pool (aga mitte nii palju lõuna pool, et talve poleks).
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#15

kurat, jälle hakkab see naela ja lamelli fleim pihta. alles jõudsime ju ilusasti ühisele arusaamisele et kitsas nael on parim :poke:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#16

Eesti kuumaastikul sõites on juba 16" ka liiast - rehvi külgsein jäik ja hambad plagisevad suus. 17" talverehvi otsimine oli ikka paras pain - lõpuks mingi lõuna-eurooplaste kummik Nokian WR - venna OOOO A8 alla siis.
Nael vs lamell on vajaduse asi - metsavahel pole naelale vastast, linnas kärab lamell küll.
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#17

velje suurus ei tähenda seda, et sa sinna pead madala kummi peale panema ;) see mis minu pakkumises on 60 kõrge vist ja sellise laiuse juures u sama pehme kui 15" 185/65 või isegi 70. samas iga mees peaks ikka omale rehvid valima vajadusest. Linnas nendes libedaks lihvitud bussipeatustega ristmikel on vahest ikka väga naeltest puudus käes.
endal vajadus uute kummide järele esialgu puudub seepärast pakungi siin. ma ses mõttes ei ajaks mingit kindlat juttu, et lamell on hea või nael on parem - vajaduse ja omaduse suhe on see mis teevad valiku ühe või teise kasuks. Kui üks oleks teisest parem kindlalt siis poleks neid vaidlusi siin. Samas omast käest tean et suure auto alla kitsad kummid võivad anda küll hinnas ja ektreemsetes kohtades eelise, kuid samas on tavasituatsioonides juhtimisel rohkem "tööd" ja "ekstreemseid" olukordi tekib palju lihtsamini. Kasutage tehase mõõdus kummi ja on palju lihtsam.
Aga need 9-5 naeladega veljed olid edevad küll ;) ulatusid mõnusalt kaugele poritiiva äärega tasa praktiliselt ja kilpidega oli kohe ilus vaadata.
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: part
kurat, jälle hakkab see naela ja lamelli fleim pihta. alles jõudsime ju ilusasti ühisele arusaamisele et kitsas nael on parim :poke:

Ma küll otsisin aga ei leidnud sellist teemat, ju siis kehvasti otsisin. Äkki viitad kus sellest juttu on olnud?
saab_ikka
Postitusi: 45
Liitunud: N Nov 25, 2004 11:32
Asukoht:
Auto:

#19

Uute kummidega on hää sõita küll,ga kui peab uute kummide eest 6000 eeku välja käima siis võtab ikka nukra näo ette küll:wall:
Äkki on kellelgi pakkuda , või keegi teab kohta kust saada kvaliteetset kasutatud rehvi?
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#20

keri üles poole ;)
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#21

6k ka nüüd mingi suur summa :P

Alles ühe ringi NRHi'd sai suveks võtta, nüüd ostaks talveks ka RSi lamellid, aga näe enne vaja vana NF3/UG500 ring siledaks lasta. Naelad IMHO rikuvad esiklaasi, krt sai just uus klaas ette ja aastaga (ehk sügisest kevadeni) juba klaasipuhastaja jäljed järgi. Muud põhjust ei näe, kui graniiditolm, mis ära kriipinud.

Ja ärge rääkige, et lamelliga sõita talvel ei saa. 3 aastat nühkisin tagaveolise V6 sõita, miskit polnud häda :)
Saabs
Saabiklubi liige
Postitusi: 61
Liitunud: K Mär 16, 2005 20:52
Asukoht: Kuusalu vald
Auto:
Kontakt:

#22

krss on jumala õieti aru saanud Eesti teede ehitusest. Värskelt remonditud Sõpruse puiesteele on sellised lohud jube sees, et lausa jube hakkab. Eesti teede remont saab samuti talveks valmis, sest muidu laguneg tee talveks ära ja ei saa öelda, et sool ning naastrehvid lõhkusid tee.
PS: Järgmine aasta pidi tulema asfalteerimismasin, mis kohe teeb augutki teele.:evil:
maxuud
Postitusi: 534
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#23

Arvan, et piisab ka tootjatehase originaalmõõdust ning ei pea imeasju alla hakkama aretama ja oma pead vaevama sellega. Kaks aastat tagasi ostsin terve jooksu uued nael Hakkapelita 1 15/195/65 (oli siis vist viimast aastat tootmises see mudel), kokku a 3800,- (sain sutsu soodsamalt). Eks ta jooksva kuu eelarves ikka augu tekitab aga minu talvine läbisõit on a 5000 km ja sellise mahu juures kestavad need 3 aastat vabalt, rahuliku sõidu juures veab ka neli välja. Peale esimest talve (linnasõidul) oli ühel rehvil kadunud 1 ja teisel rehvil 3 naela, sissesõit loomulikult rahulikult ja asfaldiga veel alla ei toppinud. Peale teist talve on juba naelte juurest ka silmaga nähtavaid kummitükke irdunud - põhjused muidugi igaühe jaoks omad aga osaliselt ka see, et linnas lund ei ole ja enamus liiklemine ikka asfaldil valgusfoori taga käib, siis veel need lõputud kaevuluugid täpselt ratta alla alati ja veel trammirööpad jne. Lamellid ei ole sellel nii tihedad ja muster jämedamakoelisem, rohkem siis ikka lahtiste lumiste olude tarvis ettenähtud või nii. Etteheiteid ei oska siin välja tuua, olen rahul, samas ega ole kunagi ka teisi uusi talverehve proovinud, nii et ei oska võrrelda. Pidurdusmaa pikkust lumel mõõtnud ei ole aga neid andmeid võib otsida ju ajakirjadest, küll uuemate mudelite kohta. Päris lambist Nokian´i ei osta ju ka, ikka mingi sisetunne soovitab, umbes sarnane mis ütleb, et sa pead ikka Saabiga sõitma.:freak:

The Rage.
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#24

infoks teistele, et minu pakkumine velgedele ja kummidele on broneeritud
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: Chipy
infoks teistele, et minu pakkumine velgedele ja kummidele on broneeritud
Loodetavasti ikka mulle jah? Ma vastust viimasele U2U'le ei saanud ;)
Vasta