9000-l gaasiklapi jama

Tonnised ja nende mured
Vasta
otsemetsast
Postitusi: 1
Liitunud: P Sept 11, 2005 21:29
Asukoht:
Auto:

#1

aeg-ajalt(järjest tihemini) kaob gaasiklapil vaakum tagant ära, süttib tcs ja gaasipedaal muutub raskeks, mootori pöörded jäävad 500 kanti värisema. Vahest ei reageeri süsteem pedaali vajutamisele üldse. Koos selle jamaga kadus ka cruise control. On ehk kellelgi asjakohast infot?
tegu 90a. 2,3t-ga.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Ehk siis tegu ETS`ga autoga,asi läheb "Limp Home" rezhiimi.Põhjuseid võib olla kümneid ja aitab ainult tehasetestriga suhtlemine,ehk siis võimalikud variandid:
SaabiAnti,VikingMotors;Trionic-siis saad diagnoosi ja alustada rahakogumist,ETS`i puhul tuleb tavaliselt maja panti panna,või naine välja rentida:head:
haints001
Postitusi: 4
Liitunud: E Okt 03, 2005 11:42
Asukoht:
Auto:

#3

Kas seda limp-home mode saab kasutada ainult üks korda peale seda kui viga tekib? Mul on ka TCS-ga jama, saan auto küll käima kui gaasi annan väga palju ja põhimõtteliselt saan sõita ka kui gaasi enam vähem põhja tampida aga proovisin ca 50 meetrit nii sõita ja nats hakkas kärsahaisu tulema. Ühesõnaga tundus et autole see hästi ei mõjunud. Ma ei tea küll kas tegu oli limp-home modiga või oli lihtsalt mingi muu kamm.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

to haints:limp home sina kasutada ei saa,see kasutab ära sind,et remondikohta sõitmine võimalikult ebamugav oleks.tonnise puhul ainult ets`ga isenditel see option.
haints001
Postitusi: 4
Liitunud: E Okt 03, 2005 11:42
Asukoht:
Auto:

#5

No jah, mul sihuke värk, et see TCS MÕNIKORD jääb põlema ja siis ei lähe käima (tühikäiku ka ei ole) sureb ise välja. Ilmselt ka mingi aju või midagi, et seda gaasi peale ei anna. Siis kui täiega põhja vajutad siis vist overridib selle elektroonika ära või midagi aga tundub et nii ei ole ikkagi hea sõita :). Mõnikord ootad paar tundi mõnikord paar mintsa ja läheb jälle käima nagu poleks midagi ja sõidab ilusti. Viimasel ajal aga selle TCS-ga nii tihti jama (juba mitu korda päevas) et ei julge enam sõitagi.

Tuleb treilaga Tallinna teekond ette võtta ilmselt. :( :wall:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Ühte sarnast aparaati käisime Iisakuga Pärnus Tech-2 ga diagnoosimas,tagasiside kahjuks puudub,kas noorehärra ka toimetas meie näpunäidete järgi.

VAHETA välja KÕIK VAAKUMVOOLIKUD,nende hõredus kõige sagedasem veaallikas ETS-ga autodel,samuti kõik klapid,mis voolikutega seotud,tuleks üle kontrollida.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#7

Jätkan samal teemal.

Autoks Saab 9000 2.3T 1993.

Kamm hakkas pihta samamoodi: viskas üks kord "limp home", siis järjest tihedamini. Nüüd käivitad esimest korda, on veel tavaliselt OK, lülid välja-käivitad uuesti on juba 100% limp mode. Sõidad kilomeeter-kaks, süüde välja-käivitad uuesti, siis läheb üldiselt jälle norm, käima.....võibolla.

Sai käidud Trionicu juures - vahetatud vaakumvoolikud, gaasiklappi aidatud niipalju kui võimalik. Ikkagi, juba teist korda käivitades viskas jälle "limp" peale....ühesõnaga sama mis ennegi.....
Kas on siis võimalik, et mittetöötav ABS andur, mis takistab TCS tööd, tekitab niivõrd koheselt selliseid erroreid, et kohe on Check Engine ja Lonka koju...?
Troostis muidugi ei olnud muidugi mingit "limp home" - eks arsti juurde minnes kaovad ikka hädad ära...:P

Nüüd on veel mingi selline pull, et vahest sõidu ajal, kui ei hoia jalga eriti tugevalt gaasil, siis pedaal tõuseb justkui iseenesest ja muutub hetkeks raskeks.....:freak:

Ons kellelgi analoogseid kogemusi? abs-tcs-gaasiklapp jne jne......
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Libedaga läheb ETS igal juhul lolliks,kui ABS andur näkku paneb,kuiva/mittelibeda teega on isegi võimalik edukalt kulgeda.Kahjuks ei saa ma su autole ligi-vaataks Tech`ga,kas gaasiklapi mootori/pote viga tuli tagasi-kui jah,siis aitab ainult kogu "throttle" vahetus.Ise arvan küll endiselt,et asi piirduks rattaanduri vahetusega.Sarnane kamm oli
alguses ka Griffinil-seal puudub küll "limp home" option ja ETS asemel on
Twin Throttle Sys.ehk siis 2 gaasiklapikambrit on järjestikku.Kui ikka lolliks läks,ei saanud üldse gaasi vajutada.Mitu kuud võitlesin,kuna nii ABS,TCS,kui Motronic näitasid vigastena kõiki rattaandureid ja igasugust muud s...a,mis ei tundunud loogiline(ja ei olnudki).Hiljem selgus,et vas.esiratta anduri kaablis oli varjestus lihtsalt läbi mädanenud(isolatsioonis olid mikropraod vanadusest).Asendasin kaabli ja kogu süsteem toimib perfektselt juba üle poole aasta.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#9

Aga on võimalik, et mul on samuti mingi kaabel lihtsalt läbi , mitte terve andur?
Saan mina, kes ma ei oma töökoda ega erivahendeid, seda kuidagi kontrollida?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Lõikad kaabli 15-20cm.peale andurit läbi ja mõõdad testriga takistust,sul oli kümnetes megades,peab olema 0,9-1,2 k.oomi
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#11

Kui ratas alt ära võtta, siis sinna piduri juurde tuleb kaks kaablit, üks suurem, teine väiksem. See väiksem peaks siis päris kindlasti ABS oma olema, aga ma igaks juhuks küsin üle........

a, ja mis aju siis arvab kui, ma ABS kaabli läbi lõiganud olen ja sõitma hakkan? :freak: sama vist, kui nigunii ei tööta?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: ALI
Kui ratas alt ära võtta, siis sinna piduri juurde tuleb kaks kaablit, üks suurem, teine väiksem. See väiksem peaks siis päris kindlasti ABS oma olema, aga ma igaks juhuks küsin üle........

a, ja mis aju siis arvab kui, ma ABS kaabli läbi lõiganud olen ja sõitma hakkan? :freak: sama vist, kui nigunii ei tööta?

Piduri juurde ei tohiks peale absi juhtmete küll ühtegi teist juhet minna (ega sealt tulla...). Sa vast pidasid pidurivoolikut juhtmeks :poke:.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: ALI
Kui ratas alt ära võtta, siis sinna piduri juurde tuleb kaks kaablit, üks suurem, teine väiksem. See väiksem peaks siis päris kindlasti ABS oma olema, aga ma igaks juhuks küsin üle........

a, ja mis aju siis arvab kui, ma ABS kaabli läbi lõiganud olen ja sõitma hakkan? :freak: sama vist, kui nigunii ei tööta?

kui sealt mõõtes andur töötab,otsi suvaline andur,millelt kaabli saab ja ehitab sinna otsa niiskuskindlalt.aju ei arva midagi,sest ta seda andurit enivei ei näe.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#14

Abs pole mul algusest saati töötanud. Samas sõitsin 2000 ja enamgi km maha - igasuguste teeoludega ja igas stiilis. Ning alles siis hakkas jamama... kummaline, et miks süsteem siis varem jukerdama ei hakanud :o

Peale seda, kui sa gaasiklappi järele aitasid, käitub gaasipedaal üldse kummaliselt........ pedaali raskus muutub pidevalt, vahest on raske...siis jälle hästi kerge..ilma mingi "limp mode"- ta.......mis muidugi ka mingi aja pärast kollitama hakkab...... :wall:

ühesõnaga... äkki peaks korra veel üle vaatama, kas siis gaasiklapi viga tuli tagasi või mitte?
Vasta