Käivitusmure

Vasta
Kasutaja avatar
elias
Postitusi: 49
Liitunud: E Apr 13, 2009 14:13
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,
Tänase külma ilmaga ilmselt tavapärane mure aga küsin ikkagi.
Mu 04' SS nüüd seisnud esmaspäevast alates maja ees õues ja täna hommikul ei teinud käivitamisel piuksugi. Termomeeter näitaks küll ainult -19 kraadi. Süüte sisse panemisel kõik tuled armatuuris ja SID-is lähevad ilusti põlema ja ette tuleb kiri "airbag malfunction". Mootorist aga ei tule piuksugi. Isegi eelsoendusahi ei hakka tööle kui manual controllist sisse lülitada. Ka on kell SID-is hakanud näitama ajaks --:--

Siiamaani on alati korralikult käivitunud...

Mis arvate, aku kotis?
Kui jah, siis mis akud sellisele autole üldse sobivad?
On mingeid erilisi tingimusi mis peavad olema täidetud?
04 a 9-3 SS 2.0t 129kW
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

No kui ta starteritki taha ei võta siis on suhteliselt kindel, et aku on töölepingust ühepoolselt lahti öelnud.
Iga ratas veab and then some!
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#3

Kasutaja Morris saab sind Tln. Akukeskusest kindlasti aidata, ise olen viimased akud kõik sealt ostnud aga samas pole vist aasta aega juba seal käinud ja seega ei tea, kas see koht enam üldse toimib või kas Morris seal töötab aga uurida ikka tasub.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Algselt postitas: suvekas
Kasutaja Morris saab sind Tln. Akukeskusest kindlasti aidata, ise olen viimased akud kõik sealt ostnud aga samas pole vist aasta aega juba seal käinud ja seega ei tea, kas see koht enam üldse toimib või kas Morris seal töötab aga uurida ikka tasub.
kõik on endine.. ma detsembris käisin seal..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
elias
Postitusi: 49
Liitunud: E Apr 13, 2009 14:13
Asukoht:
Auto:

#5

Morrisega ühendust võetud ja aitab mind uue akuga.
Selline küsimus veel, ehk saab keegi postitada mingi joonise, kuidas aku maha võtmine käib sellel autol? (st. kus mingid mutrid või kinnitused on ja mis võtmeid vaja on?)

Tänud.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#6

Morris aitab sind kindlasti ka aku vahetusega :notworthy:
Kasutaja avatar
elias
Postitusi: 49
Liitunud: E Apr 13, 2009 14:13
Asukoht:
Auto:

#7

Kahjuks ma ei saa autot sinna viia... pean vaid akuga minema... autot ennast ei saa pukseerida ja krokodillidega ei pääse ligi. Liiga keerulises kohas pargib.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#8

Mis seal ikka nii keerulist saab olla, võta klemmid maha ja eks sedagi akut hoiab alt klamber kinni. Pole küll 9-3 kunagi akut maha võtnud aga 9-5 hoiab akut üks klamber alt servast kinni, mille saad lahti keerata 13 võtmega.
NB! Ära võtit süütelukku jäta, pista see parem tasku. (oli vist sellel automargil selline kiiks) ja pärast juhtmeid tagasi pannes tuli vist esmalt + juhe peale panna ja siis alles -. Eks targemad äkki parandavad ja kui kasutada otsingut, siis alles hiljuti Trionic kirjutas sellest kuskil teemas.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#9

ühe klambriga on kinni aku, pole üldse keeruline vahetada. viie minuti töö pmst.
Kasutaja avatar
elias
Postitusi: 49
Liitunud: E Apr 13, 2009 14:13
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: suvekas
servast kinni, mille saad lahti keerata 13 võtmega.
Ei olnud tõesti keeruline, mul lihtsalt puudus 13 toru(padrun) võti millega selle klambri kallale pääseks. Tänud suvekas!
Kasutaja avatar
elias
Postitusi: 49
Liitunud: E Apr 13, 2009 14:13
Asukoht:
Auto:

#11

Viisin aku Morrise juurde. Tuli välja et tühi :)
Natuke soojendamist ja auto läks nibin nabin käima.

Tänud kõigile.
Teema lukku.
Vasta