Tere,
Tänase külma ilmaga ilmselt tavapärane mure aga küsin ikkagi.
Mu 04' SS nüüd seisnud esmaspäevast alates maja ees õues ja täna hommikul ei teinud käivitamisel piuksugi. Termomeeter näitaks küll ainult -19 kraadi. Süüte sisse panemisel kõik tuled armatuuris ja SID-is lähevad ilusti põlema ja ette tuleb kiri "airbag malfunction". Mootorist aga ei tule piuksugi. Isegi eelsoendusahi ei hakka tööle kui manual controllist sisse lülitada. Ka on kell SID-is hakanud näitama ajaks --:--
Siiamaani on alati korralikult käivitunud...
Mis arvate, aku kotis?
Kui jah, siis mis akud sellisele autole üldse sobivad?
On mingeid erilisi tingimusi mis peavad olema täidetud?
04 a 9-3 SS 2.0t 129kW
Käivitusmure
Kasutaja Morris saab sind Tln. Akukeskusest kindlasti aidata, ise olen viimased akud kõik sealt ostnud aga samas pole vist aasta aega juba seal käinud ja seega ei tea, kas see koht enam üldse toimib või kas Morris seal töötab aga uurida ikka tasub.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
kõik on endine.. ma detsembris käisin seal..Algselt postitas: suvekas
Kasutaja Morris saab sind Tln. Akukeskusest kindlasti aidata, ise olen viimased akud kõik sealt ostnud aga samas pole vist aasta aega juba seal käinud ja seega ei tea, kas see koht enam üldse toimib või kas Morris seal töötab aga uurida ikka tasub.
Morrisega ühendust võetud ja aitab mind uue akuga.
Selline küsimus veel, ehk saab keegi postitada mingi joonise, kuidas aku maha võtmine käib sellel autol? (st. kus mingid mutrid või kinnitused on ja mis võtmeid vaja on?)
Tänud.
Selline küsimus veel, ehk saab keegi postitada mingi joonise, kuidas aku maha võtmine käib sellel autol? (st. kus mingid mutrid või kinnitused on ja mis võtmeid vaja on?)
Tänud.
Kahjuks ma ei saa autot sinna viia... pean vaid akuga minema... autot ennast ei saa pukseerida ja krokodillidega ei pääse ligi. Liiga keerulises kohas pargib.
Mis seal ikka nii keerulist saab olla, võta klemmid maha ja eks sedagi akut hoiab alt klamber kinni. Pole küll 9-3 kunagi akut maha võtnud aga 9-5 hoiab akut üks klamber alt servast kinni, mille saad lahti keerata 13 võtmega.
NB! Ära võtit süütelukku jäta, pista see parem tasku. (oli vist sellel automargil selline kiiks) ja pärast juhtmeid tagasi pannes tuli vist esmalt + juhe peale panna ja siis alles -. Eks targemad äkki parandavad ja kui kasutada otsingut, siis alles hiljuti Trionic kirjutas sellest kuskil teemas.
NB! Ära võtit süütelukku jäta, pista see parem tasku. (oli vist sellel automargil selline kiiks) ja pärast juhtmeid tagasi pannes tuli vist esmalt + juhe peale panna ja siis alles -. Eks targemad äkki parandavad ja kui kasutada otsingut, siis alles hiljuti Trionic kirjutas sellest kuskil teemas.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Ei olnud tõesti keeruline, mul lihtsalt puudus 13 toru(padrun) võti millega selle klambri kallale pääseks. Tänud suvekas!Algselt postitas: suvekas
servast kinni, mille saad lahti keerata 13 võtmega.
Viisin aku Morrise juurde. Tuli välja et tühi 
Natuke soojendamist ja auto läks nibin nabin käima.
Tänud kõigile.
Teema lukku.
Natuke soojendamist ja auto läks nibin nabin käima.
Tänud kõigile.
Teema lukku.

