Kuidas ühendada ng900'l keskmine summuti viimase summuti pütiga

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#1

Probleem järgnev:

Kuna vana summuti viimane pütt oli otsas ja ka keskmine summuti oli suht läbi omadega, läksid mõlemad vahetusse. Loomulikult sai muretsetud ka uued klambrid selle jaoks, ning ka tripid. Kõik sai ilusti alla pandud, aga viimast ühenduskohta kindlalt pidama ei saa. Keskmine pütt ja katalüsaator on ilusti ja tugevasti koos, aga viimane pütt ei jää kohe mitte kuidagi moodi pidama. Proovinud olen vahele panna igasugu summuti "pastasid" nii suurtemates kui ka väiksemates kogustes. Proovitud ka täitsa ilma. Ei ole parem meetod ei üks ega teine. Kui paksult täis toppida, siis paar päeva kindlalt ja vaikselt koos, siis aga põleb ja rapub "pasta" vahelt välja ja põrin jälle autol järgi. Tundub et olen sattunud ebaõnnestunud komplekti otsa, kus ühe poole munak ja teisel poole koonus ei ole omavahel päris sümmeetrilised. :conf:

Kellelgi äkki hea nõu anda, kuidas probleem lahendada. Tihendeid seal vahel nagu ei käiks ja ka keevitada ei ole eriti võimalik ligipääsetavuse või allatoppimise pärast.

Tahaks nagu vaikselt ilma lärmita ringi sõita. Uus summuti ikkagi ju, muidu võiks vana jälle alla paigutada. :drive:

Tänades.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Kas klamber sai ka uus?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#3

Ikka-ikka. Klambrid uued. Muidugi peale mitmekordset taast lahti-kokku monteerimist pole neid vahetanud. Päris ühekordsed asjad ka ei tundu olevat.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

lase esimene ots ka lahti ja siis pane tagumine ühend kinni ja siiis uuesti eest; äkki niimoodi jääb?
muidugi väga tähtis, et klamber võrdselt mõlemale poole jääks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Jälgi,et ühtegi mõlki ei oleks liitepindadel.
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#6

Algselt postitas: ivomets
lase esimene ots ka lahti ja siis pane tagumine ühend kinni ja siiis uuesti eest; äkki niimoodi jääb?
muidugi väga tähtis, et klamber võrdselt mõlemale poole jääks.


Sai proovitud ka nii, et et enne tagumine ühendus kokku, et pinge alla ei jääks ja seejärel esimene pool kokku, aga tolku ei miskit. Ilmselt olengi komistanud sellise komplekti otsa, millel munakul või koonusel kerge mõlk sees, et ei ole omavahel sümmeetrilised.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

proovi siis nii, et paned all enamvähem paika ja märgid täpse kinnitusasendi pliiatsiga ära, siis võtad maha ja maas proovid kokku panna ja vaadata, kust kokku ei istu..
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#8

Pane uus toru tükk mõlgitud toru asemele.
Mis firma summitiga tegemist? Muflexid on sellised, et pidevalt vajavad mingit sättimist.
__In Boost We Trust__
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#9

Oli vist jah mufflex.
Tähendab et koonus relakaga maha ja uus otsik ?
Vasta