DI kasseti garantii.

Vasta
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#1

Nimelt vahetasin mõned tuhanded kilomeetrid tagasi autol DI kasseti ära, kuid tundub, et uus mis peale sai hakkab nüüdseks juba saba andma.

Küsimus siis, et kas VM annab DI-le ka mingi garantii, ja kui annab, siis kui pikaks ajaks, ning mis tingimused peavad täidetud olema.
Joonas
Postitusi: 186
Liitunud: T Mai 15, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#2

Minu mäletamist mööda on arve peal lause, et "VM-is paigaldatud originaal varuosadele kehtib garantii 1 aasta".
Ise lasin ka just nädal tagasi kasseti ära vahetada... loodan et peab ikka mõned aastad vastu või siis sureks aasta jooksul.

Aga äkki mingi muu "bug", et kassett jälle suremas?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Helista, on kindlam... Aga üldiselt peaks ka nendele juppidele tavapärane kohustuslik garantii kehtima... oli vist 6k ilma igasuguse nurinata ja siis veel mõnda aega, mingitel muudel tingimustel.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Joonas
Minu mäletamist mööda on arve peal lause, et "VM-is paigaldatud originaal varuosadele kehtib garantii 1 aasta".
Ise lasin ka just nädal tagasi kasseti ära vahetada... loodan et peab ikka mõned aastad vastu või siis sureks aasta jooksul.

Aga äkki mingi muu "bug", et kassett jälle suremas?

"VM-is paigaldatud originaal varuosadele kehtib garantii 1 aasta".

Paigaldasin ta tegelikult ise, kuid ostsin Vikingist. Kindlalt veel ei tea, kas on asi DI-s, kuid Vikingi kutid nii arvasid. Eks proovin vanaga järgi, see veel töötas mul, kuid viskas vahepeal check engine põlema.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Ei usu,et kasseti viga.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Trionic
Ei usu,et kasseti viga.

Probleemist lähemalt siin: 9-5 kakub sõites

Tundus, et peale vändaanduri vahetust sai korda, kuid EI!!! Vikingis vaadati üle, ning ei leitud mitte midagi kahtlast!

Lisaks veel esirataste vahelt kuskilt lekkiv kollane vedelik, mis tekkis umbes samal ajal, kui see nõme kakkuminegi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

"Katkumist" võivad põhjustada kümned muud asjad,peale kasseti.Ja neid viimaseid,millede tootmistehnoloogiat on moditud,enam nii lihtsalt tappa ei õnnestu(1,5-2mm. sädevahega vast ainult).
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#8

kas DI suremisele eelnevad mingid sümptomid ka või sureb kassett laksust ära ilma hoiatuseta?
Kasutaja avatar
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: eston21
kas DI suremisele eelnevad mingid sümptomid ka või sureb kassett laksust ära ilma hoiatuseta?

Kui hästi läheb siis vb. lakkab kõigepealt üks silinder normaalselt töötamast aga vähemalt ei jäta lihtsalt tee peale. Aga võib ka lihtsalt töölepingu hetkega lõpetada.
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#10

nüüd võin siis di surmast oma kogemuse põhjal rääkida: eelmise nädala teisipäeva hommikul panin auto käima ja läksin autot lumest puhktaks lükkama, kui auto järsku välja suri. auto puhas proovisin teda käima panna ning väikse viivitusega ta siiski käivitus. kuna paak oli tühi, siis arvasin, et kptuse pump ei saa kütet korralikult kätte ning suundusin tankla poole. tee peal kõigutas ühe foori taga veel korra pöördeid, kuid mootor välja ei surnud. pärast kütuse võtmist tundus ka nagu asi korras olevat, kuid päeval sõitu minnes hakkas mootor uuesti vahele jätma ning nüüd oli juba peaaegu iga foori taga mootor välja suremas või surigi välja. võtsin ette ka pikema sõidu jürisse ning teel sinna toimis veel korralikult, kuid tagasi tallinna poole tulles juba katkus. õnneks jõudsin siiski koduni. järgmisel hommikul läks auto veel käima, kuid suri 20-30 seki pärast välja ning enam tööle ei läinud. ja di surm oligi saabunud.

täna hommikul pukseeriti auto kadaka teele, kus uus di peale sai ning auto taas laksust käivitus.

sain ka õppetunni ehk ära pargi potentsiaalselt puksiiri abi vajavat autot sisehoovi, kuhu puksiiril väga keeruline pääseda on. täna hommikul oli tükk tegemist, et auto plate peale saada ning parem surgu tänavale, sest nii hoiab tunduvalt aega kokku.
Vasta