Kolasin Soome Saabiklubi foorumis ja märkasin teemad et XWD on tagasi kutsutud ja seal oli ka link kõikitest tagasikutsumistest, vähemalt Soomes Saabidel on neid päris mitu olnud.
Siin foorumis selle teemalist teemad ei leidnud, siis huvi pärast küsin, kuidas need eestis toimuvad ja kuidas omanikut sellest teada saavad. Ntx : 2004 aastal kutsuti SSid tagasi turvavöö pärast aga vaevalt enam see kutse kehtib.
Link http://www.ake.fi/ake/akerecall/RecallL ... erkki=Saab
Saab Saab 9-3 Sport Sedan Etuturvavyöt 17.11.2004
Saab Saab 9-3 Sport Sedan / SportCombi Takapyörän laakeriyksikkö 16.11.2005 14.1.2009
Saab Saab 9-3 Sport Sedan Jarrutehostimen alipaineputki takaiskuventtiileineen 9.3.2006
Saab Saab 9-3 Sport Sedan / SportCombi Käsijarruvaijerien vaihto 19.11.2007
Saab Saab 9-5 1,9 Tid Sedan / Wagon Polttoaineen paluuletkun vaihto 17.12.2008
Saabide tagasikutsumine.
Toimib see Eestis täpselt sama moodi nagu kõikides teistes riikides. Tehas saadab VIN-d, mis on vaja tagasi kutsuda ja need kutsutakse tagasi ja tehakse ära mis vaja teha. SS turvavööde kohapealt kutsuti kõik tagasi, kellel oli vaja turvavöö välja vahetada.
See et praegu su turvavöö tagasi ei jookse vms pärast ei hakka tehas küll teda oma rahade eest vahetama.
See et praegu su turvavöö tagasi ei jookse vms pärast ei hakka tehas küll teda oma rahade eest vahetama.
Tagasikutsumiskampaanid on erinevaid, olenevalt sellest, kas puudus on ohtlik või on lihtsalt soovituslik/ennetavalt vaja mingit tööd teha.
Julgen öelda, et enamus garantiilisi autosid, mille hooldueid tehakse regulaarselt esinduses, on tehtud kõik tehase tagasikutsumised.
Ohtlike vigade puhul kutsutakse klient teenindusse, soovituslike puhul tehakse töö ära hoolduse/mõne muu remonttöö käigus.
Tavaliselt on kampaaniatel ka aegumisaeg - nt kui 2 aasta jooksul kampaania algusest ei satu klient ametlikus esinduses, siis peale kampaani lõppemist vea ilmnemisel tuleb see tal endal kinni maksta. Erandiks on ohtlike vigade kampaaniad, millel reeglina aegumistähtaeg puudub.
Seega esimestel aastatel tasub kindlasti hooldada autot esinduses, teie auto eest hoolitsetaks tegelikult palju rohkem, kui te seda aimata võite
terv, teager
Julgen öelda, et enamus garantiilisi autosid, mille hooldueid tehakse regulaarselt esinduses, on tehtud kõik tehase tagasikutsumised.
Ohtlike vigade puhul kutsutakse klient teenindusse, soovituslike puhul tehakse töö ära hoolduse/mõne muu remonttöö käigus.
Tavaliselt on kampaaniatel ka aegumisaeg - nt kui 2 aasta jooksul kampaania algusest ei satu klient ametlikus esinduses, siis peale kampaani lõppemist vea ilmnemisel tuleb see tal endal kinni maksta. Erandiks on ohtlike vigade kampaaniad, millel reeglina aegumistähtaeg puudub.
Seega esimestel aastatel tasub kindlasti hooldada autot esinduses, teie auto eest hoolitsetaks tegelikult palju rohkem, kui te seda aimata võite

terv, teager