eksitav pealkiri ehk aga ei osanud paremini sõnastada.
jäin nüüd esimest korda kinni see talv. ja sealt koorus vana klassikaline küsimus jälle välja -
1. kas minu automaatkastiga autot või välja tõmmata hangest kui ma samal ajal ka kaabin?
ja
2. vastu pidi - kas mina võin teist autot välja tõmmata automaatkastiga?
on jäänud kumama mingi jutt, et aut.kasti on võimalik ühe neist ülemistest variantidega ära rikkuda.
on siis nii?
automaatkastiga hangest välja vedamine
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma jäin ka kinni, kaapisin ise alguses aga kuna geneka rihm otsustas samal ajal otsad anda ja lõhkus õlitoru ära siis lasin välja tõmmata ja vedasime nööri otsas koju. Automaat kast ei ole nii nõrk. Olen vedanud ka 1+ tonnist käru taga. Möödasõidud on mõnusad:thumb:
Võib juhtuda, et õli läheb kuumaks, aga selleks peab päris palju ukerdama. Siis peaks armatuuri tule viskama, et õli kuum.
Võib juhtuda, et õli läheb kuumaks, aga selleks peab päris palju ukerdama. Siis peaks armatuuri tule viskama, et õli kuum.
Seda minagi. Mõtlesin et leian midagi uut ja huvitavat auto juures 
Nädalavahetusel tõmmati mind hangest välja, ei muutunud veel miskit käikude vahetamisega. Olen ka vedanud aut kastiga saabi muhust-sakku. Töötava mootoriga.
Nädalavahetusel tõmmati mind hangest välja, ei muutunud veel miskit käikude vahetamisega. Olen ka vedanud aut kastiga saabi muhust-sakku. Töötava mootoriga.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Küsimus nr.1 kohta vastaks oma peaga, et kui sinu aut.kastiga autot välja tõmmatakse siis võiks ju valitsat töötava mootoriga hoida ka N asendis või siis 1. käigu peal ja gaasi parajalt niipalju, et ei hakkaks kaapima.
Aga vastust ei ole küsimusele nr.2
Ehk siis, lihtsalt kohalt startides ja aut.kastiga teist autot või käru järel vedades avaldub vastupanuna käru mass ja käru veeretakistus (hõõrdejõud) ja see on ju tavaline olukord milles pole midagi ennekuulmatut või lubamatut aut.kasti puhul.
Aga kui aut.kastiga puksiiri rollis olles peab lumepudru seest välja tõmbama teist autot siis võib siin avalduda veel lisaks + üks jõud/tegur. Ja see on see tagasitõmme, kui esimese korraga väljatõmbamine ei õnnestu ning ederpidi käiku omav puksiir korraks tagasi tõmmatakse pukseeritava auto poolt. Ja kui neid tagasitõmbeid on rohkem kui üks ja lisaks ka väga jõulised !
Vot küsimus ongi just selles nõksus, kas see võib perspektiivis kastile halvasti mõjuda ???
Aga labidas autosse, ratta-alused puhtaks kühveldada ja edasi-tagasi käiguga nõksutades peaks ka aut.kastiga iseseisvalt välja saama.
Aga vastust ei ole küsimusele nr.2
Ehk siis, lihtsalt kohalt startides ja aut.kastiga teist autot või käru järel vedades avaldub vastupanuna käru mass ja käru veeretakistus (hõõrdejõud) ja see on ju tavaline olukord milles pole midagi ennekuulmatut või lubamatut aut.kasti puhul.
Aga kui aut.kastiga puksiiri rollis olles peab lumepudru seest välja tõmbama teist autot siis võib siin avalduda veel lisaks + üks jõud/tegur. Ja see on see tagasitõmme, kui esimese korraga väljatõmbamine ei õnnestu ning ederpidi käiku omav puksiir korraks tagasi tõmmatakse pukseeritava auto poolt. Ja kui neid tagasitõmbeid on rohkem kui üks ja lisaks ka väga jõulised !
Vot küsimus ongi just selles nõksus, kas see võib perspektiivis kastile halvasti mõjuda ???
Aga labidas autosse, ratta-alused puhtaks kühveldada ja edasi-tagasi käiguga nõksutades peaks ka aut.kastiga iseseisvalt välja saama.
