9-5 mootori vahetus(karteri tuulutus teine?)
Sai siis nädalavahetus tegeletud mootori vahetusega.Endal siis autoks 9-5 99 a lpt .Hiljuti tulime norrast töölt ja nii 20 km pärast hakkas õlituli põlema.Mõtlesin äkki õli vähe valasin juurde !Sain ära sõita veel 10 km hakkas uuesti põlema ja nii vuhasime läbi umbes 800km.Ühesõnaga õli rõhk oli kadunud. Eesti jõudes Mäos sai asi saatuslikuks kolin taga ja treila peale(saalering)Mõttes mõlkus siis viia Tallinnasse Iisaku juurde remonti kuid aut kasti trantsportimine jms oleks asja liiga kalliks ajanud.Leidsin siis foorumist uue mootori 2004 a 136 kw kasutaja Keeniuse käest!Nädalavahetus sai siis mootorid ära vahetatud kohalikus töökojas.Oskan niipalju öelda et sisselaske kollektorid olid erinevad ja karterituulutused.(juhuks kui kellegil kunagi sama jama juhtub)Aga nüüd endal väike probleem uuel mootoril oli 4 lõdvikuga karterituulutus aga vanal 3 -ga .Mis ma peaks tegema sellega mis lahtiseks jäi?Mootor töötab hästi!
Lahti EI TOHI midagi jätta.Pead kasutama oma vana mootori välisseadmeid,või siis komplektselt uue süsteemi paigaldama.Viimane on töökindlam,samas palju erinevusi vanaga(osa andureid,torud,lõdvikud jne.).
Mittekorrektne tuulutus-ülerõhk karteris-oled varsti samas punktis,millest alustasid.
Mittekorrektne tuulutus-ülerõhk karteris-oled varsti samas punktis,millest alustasid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
