Tervitused,
Kuna kevad läheneb ja mototehnika jaoks väike hooldusaeg plaanis ette võtta siis tekkis taas mul küsimus veel, kuidas oleks kõige effektiivsem vahetada 9-5 roolivõimendi õil?
Kas on mingit standardkohta kust välja lasta too õli või peab piirduma vaid reservuaari tühjaksimemisega?
Samuti, mis vedelik sinna siis täpselt mõledud on, otsing andis soovituseks OE8996860 hüdraulikaüli, aga on kellegi mingit märksõna mille järgi annaks saabile sobivat automaailmast vms osta äkki?
9-5 roolivõimendi õli vahetamine
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
õli soovitan osta originaal, GM, VM-s näiteks, selle hind on tühine, pole vaja eksperementeerida odavamate õlidega, asi ei ole seda väärt, kogus on väike
orig maksis vist 140 EEKu kui ma ei eksi
asendamist tegin tavalsielt service-s, kuna räägiti et
eemaldamine toimub spets vaakumseadme abil
orig maksis vist 140 EEKu kui ma ei eksi
asendamist tegin tavalsielt service-s, kuna räägiti et
eemaldamine toimub spets vaakumseadme abil
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: pluggerxxx
Samuti, mis vedelik sinna siis täpselt mõledud on, otsing andis soovituseks OE8996860 hüdraulikaüli, aga on kellegi mingit märksõna mille järgi annaks saabile sobivat automaailmast vms osta äkki?
Pentosin CHF (Central Hyrdaulic Fluid) 11S (täissünteetiline kraam), nii mõnigi roolivõimendi hüdraulika ajab seda vedelikku ringi (Opel, BMW jne.). Selline tumerohelist karva. Leti liiter on ca 200 krooni. Statoili õlide nomenklatuuris on see toode olemas, vaevalt aga otse statis seda leiab, mine tea. Lõppkasutaja leiab vajaliku vedeliku saabide remondile spetsialiseerunud töökodadest.

