selgus, et minu classikul ka kesklukk olemas aga lihtsalt ei tööta.
vaja vaadata, mis seal sees on.
Kus asub classikul keskluku aju? Aju leitud aga mis asub ukse sees? - nüüd tean ja asi korras
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
keskluku aju peaks vist asetsema kuskil kõrvalistuja jalgade juures, aga enne selle kallale minekut soovitaks ehk mõõta testriga juhiukse sees asuvat süsteemi. kunagi eelmise klassikuga sai ka kesklukuga jebitud, aga enam ei mäleta nii täpselt. point oli igatahes umbes selles, et kesklukk kord töötas, kord mitte ja viga peitus hoopis juhiukse sees asuvas lülitis, mis oli ära väsinud ja ei edastanud enam signaali ajju. vist oli midagi sellist 

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
juhi ukse sees vaid yks lyliti. mis nupu tõstmisel- langetamisel liigub.
ja nende juhtmetega mängimisel tulu polnud. ehk otsin edasi aju juurest...
ja nende juhtmetega mängimisel tulu polnud. ehk otsin edasi aju juurest...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kui ma õigesti mäletan, siis üht juhet pidi tuli juhiukse sees olevale lülitile pidev vool peale ja lülitit liigutades andis lüliti teist juhet pidi signaali edasi ajju (neid mõlemat saab testriga mõõta, juhtmetega lihtsalt mängimisest ei pruugi alati kasu olla). võimalik muidugi, et ajan praegu totaalset pada, kuna sellest on juba mitu aastat, kui sellega tegelesin... aga anna siis tulemustest meile ka teada!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
juhi ukse sees lylitisse läheb vaid 2 juhet:
järelikult 2 positsiooni: kas koos või lahus.
yhtepidi lahti uksed, teistpidi kinni.
kuigi el. skeem näitab vel yhte lylitit, mul seda pole ja ei tunne ka nagu vajadust.
aga selle aju asukohaga probleem-- ei leidnud praegu põgusal vaatlusel. kas äkki pystipidi jalgade juures kyljel mati all tolmukihi all?
järelikult 2 positsiooni: kas koos või lahus.
yhtepidi lahti uksed, teistpidi kinni.
kuigi el. skeem näitab vel yhte lylitit, mul seda pole ja ei tunne ka nagu vajadust.
aga selle aju asukohaga probleem-- ei leidnud praegu põgusal vaatlusel. kas äkki pystipidi jalgade juures kyljel mati all tolmukihi all?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivomets
aga selle aju asukohaga probleem-- ei leidnud praegu põgusal vaatlusel. kas äkki pystipidi jalgade juures kyljel mati all tolmukihi all?
Leidsin mingi õpetuse kuidas kesklukku puldiga juhtima hakata. Seal räägib mingisugusest tagaistme eemaldamisest. Väidetavalt on tagaistme all alarmimoodul. Ah, ei tea. vaadake-uurige, järsku on abi.
http://www.thesaabsite.com/900old/Alarm ... cksmod.htm
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aju ylesse leitud ja viga ka leitud-- selleks osutusid 2 juhet kolmest, mis voolu läbi ei lasknud.
aga kuna ukse sees on mingi tohuvapohu, siis tahaks teada, mis seal yldse olema peab.
minul tundub olevat vaid mootor, kuhu 2 ( vist vaid 2)otsa kylge lähevad. aga juhtmeid tuleb uksesse 3.
yks on see, millest signaal tuleb ja teised kaks- kas lahti või kinni.
ja need 2 lähvad ka mootorisse.
aga seda esimest, mis juhiks, seda ei oska kuskile panna.
sellega juhtides kõik toimib. aga kuhu ta panna???:wall:
aga kuna ukse sees on mingi tohuvapohu, siis tahaks teada, mis seal yldse olema peab.
minul tundub olevat vaid mootor, kuhu 2 ( vist vaid 2)otsa kylge lähevad. aga juhtmeid tuleb uksesse 3.
yks on see, millest signaal tuleb ja teised kaks- kas lahti või kinni.
ja need 2 lähvad ka mootorisse.
aga seda esimest, mis juhiks, seda ei oska kuskile panna.
sellega juhtides kõik toimib. aga kuhu ta panna???:wall:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
vaatasin haynesist järgi: juhiukse sees asuvale "master" lülitile tuleb peale kolm juhet: must (või pruun) on kere, kollane ja roheline/valge tulevad ajust, ühel neist peab olema ilmselt pidev vool, teine on see, mis ajusse saadab signaali teiste uste juhtimiseks (aktiveerub siis, kui võtmega keerata lukku). äkki on nii?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
havi käsul, ivometsa soovil:
105-108 - tagumiste uste ja kõrvalistuja ukse ja tagaluugi mootorid
109 - paremarooli korral kõrvalistuja ukse mootor
110 või 111 - vasakurooli või paremarooli korral "master" lüliti (asub siis juhipoolse ukse sees)
112 - keskluku aju
Lisatud failid
105-108 - tagumiste uste ja kõrvalistuja ukse ja tagaluugi mootorid
109 - paremarooli korral kõrvalistuja ukse mootor
110 või 111 - vasakurooli või paremarooli korral "master" lüliti (asub siis juhipoolse ukse sees)
112 - keskluku aju
Lisatud failid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelt on nii, et ukse sisse käib 3 otsaga mootor aga minul oli sinna topitud 2 otsaga. nyyd sain uue mootori ja kohe proovin
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



kas 3 otsaga on aind juhiuksel ja teistel 2 otsaga?
edit:
Hr TRionic seletas mulle midagi 5-juhtmelisest mootorist, mida oleks vaja panna 3-juhtmelise asemel juhiukse sisse, katmaks kõiki funktsioone, kuid kuna kahjuks "juhet kardan", ei jäänud asjad täpsemalt meelde
edit:
Hr TRionic seletas mulle midagi 5-juhtmelisest mootorist, mida oleks vaja panna 3-juhtmelise asemel juhiukse sisse, katmaks kõiki funktsioone, kuid kuna kahjuks "juhet kardan", ei jäänud asjad täpsemalt meelde
Skeemi pealt saan aru et aju juhitakse "maaga". Lukustamiseks lülitatakse üks ajusse minev juhe "maha" ja avamisel teine. Sellisel juhul saab ju lülitit (mootorit) kontrollida vastavaid juhtmeid omavahel kokku/lahti (või hoopis "maha") ühendades.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
suur teab mida ta räägib! 
aga kui on 2 otsaga motor, siis pole tal sees seda lisalylitit, mis maaga juhiks.
leidsin 3 juhtmega mootori ja nyyd asi funkab!:thumb:
nii on , et juhiuksel vaid 3 juhtmega teistel 2ga.
EDIT:
nyyd asi korras!! nagu norras !
ja ka pagass läheb lukku! tänud kõigile asjalikkuse eest!

aga kui on 2 otsaga motor, siis pole tal sees seda lisalylitit, mis maaga juhiks.
leidsin 3 juhtmega mootori ja nyyd asi funkab!:thumb:
nii on , et juhiuksel vaid 3 juhtmega teistel 2ga.
EDIT:
nyyd asi korras!! nagu norras !
ja ka pagass läheb lukku! tänud kõigile asjalikkuse eest!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


