9-3 2,2 2004a ei võta pöördeid ülesse

Vasta
Mentxxx
Postitusi: 66
Liitunud: E Veebr 01, 2010 10:44
Asukoht:
Auto:

#1

Selline probleem, viskas kollase mootoritule põlema ja pöördeid enam üles ei võta. Mingisugust teist veateadet armatuuris pole. Esimese käiguga sai vaikselt ära parkida, aga mingit jõudu taga pole, samas tagurdada nagu sai normaalselt.
Ära tasub mainida veel, et just enne eelmist sõidukorda oli probleem käivitamisega, vedas starterit aga käima ei läinud, lasin 30min seista ja siis läks võtme näitamise peale kohe käima ainult et viskas korraliku pahmaka tahma tagant välja.

Ise olen veel väga roheline autode alal...esimene masin ja seegi kuuaega käes :P
Ostan, müün, vahetan ja kahetsen
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#2

nu see kollane tuli soovitabki sul pöörduda lähimasse hoolde kohta.viitab kas siis erg-le või dpf äkki.pigem esimene variant.on räägitud ,et on võimalik ka puhastada.
eiki
Postitusi: 9
Liitunud: K Dets 22, 2010 17:43
Asukoht:
Auto:

#3

mul sama viga oli aga mitte nii hull.Tõenäoliselt on see tahmaandur mis ei lase piisavalt kütet kütusepumpa.Seda saab ise parandada väga lihtsalt.Kui ta on ikka diisel.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Pole sel masinal mingit "tahmaandurit,mis ei lase kütet kütusepumpa".
Kasutaja avatar
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#5

Kõlab vana tuttava EGR-i mure moodi... Teenindusse ja juhtmed taha, mis muud.
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#6

Oli sama probleem ,küll VW Passatiga ,aga üx diisel kõik ,sellel ka see kübemeandur peal. Mootori lasi käivitada aga kui gaasi anda ,siis pöördeid üles ei lubanud. Viga oli seekord õnnex mitte kübemefiltris vaid mingisuguses anduris. Pärast anduri vahetust (ca 3000 eeki) tuli esimestel km.tel tagant lumivalget tossu. Ju siis oli seotud kuidagi selle filtriga ka ja hakkas seda põletama. Igaljuhul soovitan minna ja lasta üle vaadata ,sõita nagunii ei saa kuna jõudu null.
Mentxxx
Postitusi: 66
Liitunud: E Veebr 01, 2010 10:44
Asukoht:
Auto:

#7

Viga leiti ja see oligi, siis ERG klapp...Parandada seda ei andnud, nii, et tuli päris kobe summa välja käia.
Ostan, müün, vahetan ja kahetsen
Kasutaja avatar
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#8

Nujah, tüüpviga taas siis. Kui saladus pole, siis kui suur see summa nüüd eurodes tuli? Lihtsalt et teaks arvestada kunagiste võimalike väljaminekutega.
Mentxxx
Postitusi: 66
Liitunud: E Veebr 01, 2010 10:44
Asukoht:
Auto:

#9

Nujah, tüüpviga taas siis. Kui saladus pole, siis kui suur see summa nüüd eurodes tuli? Lihtsalt et teaks arvestada kunagiste võimalike väljaminekutega.
Minul vahetati veel krooni ajal ka maksis 8-9k vahele;) Eks ta praegu peaks jääma mkuskil 550-600 EURi vahele.
Ostan, müün, vahetan ja kahetsen
Vasta