Ok, veider küsimus taas- viimasel ajal tuleb neid nagu hulgem- aga kas 9-5 koduste vahenditega üldse on mõtet hakata esimese piduriklotse vahetama?
Loen siin, et silindrite tagasisurumikse on vaja mingit espetsiaal tööriista- eg neid käsitsi ei saagi tagasi suruda, et uued klotsid vahele läheks?:conf:
9-5 pidurisilindrite resettimine
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Sain küll ise kettad-klotsid vahetatud. Polnud probleemi...
Mis poltidest sa räägid????Algselt postitas: Jupats
Jänni võid jääda poltide lahtikeeramisega, kuna need reeglina suht poisikeseks ussitanud seal.
Ainsad tööriistad mis vaja on on rattavõti, suur kruvikas ja "7" kuuskant.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kõige parem tööriist kolvi sisse surumiseks on vana hea pitskruvi või siis SUURED tangid "kullinokad". Nr 7 kuuskant on veidi erilisem kui muidu ja neid tavaliselt komplektides ei esine. Selle peaks nagu eraldi muretsema ja KVALITEET KAUP peaks olema, muidu on võimalus, et keerad puruks nii võtme ja rikud ära ka pesa. Sadula liugurid puhastada ja määrida, klotsi liugpinnad puhastada, et klots liiguks vabalt. Spets määret võiks ka kolvi kaitse kummi alla lasta aga see pole üli oluline.
tervitus,
link koos piltidega lisatud.
parimat,
T.
http://www.fixmysaab.com/9-5_repair/bra ... p?nsteps=5
link koos piltidega lisatud.
parimat,
T.
http://www.fixmysaab.com/9-5_repair/bra ... p?nsteps=5
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
