Mure: Saab 9000 automaat, käigud kadunud, mootoris kõrin
Aut. kasti õlitaset saab kontrollida AINULT töötava mootoriga(töösoe sinu kasti puhul).Arvan,et su kastis on alla 50% ettenähtud õlikogusest.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Marko28
miks töötava mootoriga? seisva mootoriga taset vaadates kogu varras õline. Kas on mingi andur mis kaitseb kasti juhul kui õli otsas või hoiatab armatuuris? mul küll midagi ei põle seal
Pole mingit andurit ja kui pikalt sõita alla normi õliga siis rikub nn. siduripakid ära. Remont võiks olla kusagil 5-6 k pluss kasti peale- ja mahavõtt.
Kasti käib ATF 2 õli ning selle väikese pulgaga on tõesti raske aru saada kuskohas see tase täpselt on, kogu pulk tundub kuidagi õline olevat. Tee see pulk hoolega õlist puhtaks ja proovi uuesti.
Kas tagurpidi sõidab?
tagurpidi ei sõida, ainult park ja neutraal toimib
igatahes külmapärast see jama on, eks mul õli must oli jah veidi eks sellepärast juhtuski Oleks seal midagi ennem peaaegu pekkis, siis oleks andnud otsad ennem talve kui haardetegur suurem

See kast on ilma elektroonikata, kogu kasti töö juhtimine ja käikude vahetus toimub mehhaaniliselt. Õli on sealjuures üks olulisemaid komponente. Sellest võib järeldada, et õlitase alla normi võib täiesti ilmselt põhjustada anomaaliaid ja rikkeid.
Algselt postitas: Marko28
oskab keegi rääkida mis õli panna ja kust saab odavalt ja palju läheb?
Dextron III, vahetusel 4L, pealekallates niipalju kui mahub

Samas võiks filtri ka ära vahetada ning vaadata palju tõkatit ning metallipuru on kogunenud vahepeal
terv, teager
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pisut raske on minna näitama, kui ükski käik sisse ei lähe. Ja pisut narr oleks ju ka treila peal kohale vedida ja lasta tuvastada madal õlitase. Mõned elementaarsed asjad peaks ikka ise üle vaatama enne seda. Kui tõesti see ei aita, küll siis spetsialistide juurde ka jõuab.Algselt postitas: mina
äkki käid ikka kuskil autot näitamas ja lased kellelgi selle protseduuri teha kuna tundub,et sa ise ikka ei pruugi hakkama saada ja hiljem võib suht kurb ja kallis tagajärg olla.
Tonnise manuaalis on kirjas ATM kasti õli Dexron Type II (kaks). Võibolla type 3 sobib ka, ei oska öelda. Mina type 2 poest ei leidnud ja panin selle asemel Type 2D, sõidab siiani.
Õli ei tohi sisse valada niipalju kui mahub, tuleb õlitase viia märgini. Liiga palju õli võib samuti midagi ära lõhkuda.
Õli ei tohi sisse valada niipalju kui mahub, tuleb õlitase viia märgini. Liiga palju õli võib samuti midagi ära lõhkuda.
Algselt postitas: olaviv
Pole mingit andurit ja kui pikalt sõita alla normi õliga siis rikub nn. siduripakid ära. Remont võiks olla kusagil 5-6 k pluss kasti peale- ja mahavõtt.
5-6+3 kilo kasti mahavõtt ja pealepanek kokku või kogu siduri krempel krt lammuta või auto juppideks ära

No kui turbiin ka tühi, siis läheb 9l kanti (minul läks nii palju). Sarnased sümptomid olid ja laiali oli õlipumba hammasratas! Lasin "spetsi" soovitusel ka turbiini renoveerida mingil Tln tegelasel ja tulemus on see, et enne 2009 jaani pidin kätte saama, aga auto siiani "remondis"! Tüüp koguaeg leiab uusi vabandusi, ala nüüd pere haige, nüüd ise haige, homme teen jne... Varsti ilmselt pean ta andmed siia üles riputama, et keegi teine seukse "spetsi" otsa ei satuks! Ja ärge hakake siin nüüd kiruma, et mis sa käid nurgataguseid pidi, tüüp on kaste juba mingi 5a teinud (põhitöö)... Aga nagu näha, võib igaüks parajaks pätiks osutuda:wall:
Uus jaan möödas ja auto endiselt kohe-saab-valmis seisundis! Ma peaksin Nobeli rahupreemia vist saama. Ma pole päris normaalne, et ikka loodan:wall: Nii mõnigi oleks minu asemel talle valju noomituse koos füüsilise sissekirjutusega esitanud, aga ma ikka veel loodan. Ei oska enam nutta ka... Kui keegi Tartus kastitegijat otsib, siis küsige minu käest, kelle juurde MITTE sattuda 

Nonii. Minu nasin praegu remondis. Ma pole eriti kunagi autode hingeelu vastu suurt huvi tundnud. Aga peale viimast suuremat jama hakkas asi päris huvitama ja vabal ajal päris hariv siin foorumis sorida. Pean ütlema, et vaieldamatult suurim sümpaatia mul kuulub Trionicule. Vastused lühidad ja konkreetsed. Kohe aru saada, et mees teab millest räägib. Asjatundjaid tundub siin muidugi kuhjaga teisigi olema. Aga see selleks. Antud teemas ja teisteski automaatkastiga seotud probleemide teemades on läbiv põhjus igasugustes jamades kas puuduv õli või vahetamata õli. Küsiks siis nii, et kui pikk on see automaatkasti õlivahetuse optimaalne intervall. See peaks ju mingi kindel arv kilomeetreid olema. Siit foorumist loen et mõni vahetab 4 korda aastas ja mõni pole vist elus seda varrast sealt välja tõmmanud. Enda autol paistab õli puhas ja tase normis. Sõitnud olen 2 aastat ja paarkümmend tuhat kiltsa. Millal siis oleks paras aeg see töö ette võtta?
SAAB iga saab saabast säästa- vahest vaja SAAB i päästa 

Tonnise kastile nägi tootja ette ca.60 000km.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989