Tekkis huvi sellise asjale nagu antiradar.http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuu ... l_pagesb=1
Kas kellegil on kogemusi antiradaritega, ja kas politseil ei ole antiradarite tuvastaviseks aparaate.
Antiradar
Algselt postitas: D116
Tekkis huvi sellise asjale nagu antiradar.http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuu ... l_pagesb=1
Kas kellegil on kogemusi antiradaritega, ja kas politseil ei ole antiradarite tuvastaviseks aparaate.
Detektorite tuvastamine saatjaga ei ole eriti teostatav, nagu ei saa GPS seadet tuvastada,
mis satelliidi signaali püüab või telekaid ja raadioid, mis mingit kanalit kuulavad. Segajaid, mis mõõtmist takistavad, saab küll tuvastada.
Küll aga meenub niisugune lugu: sõitnud reedeõhtusel maanteel paras rodu masinaid, kõigil 110-120+ spido peal.
Mingil hetkel pidurdas neist masinatest paar tk näiliselt täiesti põhjuseta, järgmisel km-l peeti masinad kinni ja otsiti läbi ..
Radaripüüdjal saab mõte olla ainult siis, kui sõidad teiste järel, piisavas kauguses ja lagedal maal, siis jõuab radari tegutsemise signaal sinuni piisavalt vara/kaugelt, et midagi ette võtta. Metsade ja küngaste vahelt ei pruugi signaal sinuni jõuda ja kui sa täie kiirusega ise radarisse lendad, siis ei aita enam ussi- ega püssirohi.
Sõida parem mõistlikult

1.veebruari Autolehes temaatiline artikkel, kus väidetakse, et avastavad küll, tõsi siis on kas radarile lisafunktsioon pandud või kasutatakse eraldiseisvat spetsiaalseadet. OK, ajakirjandust 100% tõena ei saa kunagi võtta aga antud juhul ei julge kahelda.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seadme kasutegur seisneb selles, et saate piiksu abil pisut varem teade, et te kiirus on fikseeritud.. aga see on ka kõik. Üldiselt on neil ka need seadmed autode peal, mis igasugu segajad ja avastajad kindlaks teevad (vähemalt on need Subarute peal kindlasti, ilmselt ka muudel asjadel, mis trassil käivad). Lisaks saab sellise aparaadi eest mahlase trahvi, sest on seadusega keelatud! Ja seda mitte ainult meil, vaid ka mujal euroopa riikides (päris kõikide kohta ma muidugi ei tea).
Seda "AVASTAMATU!!!" juttu ma ei usuks.
Planeerige oma aega, mitte ärge kihutage, silm jõllis, mööda maanteeed, seltsimehed!
Seda "AVASTAMATU!!!" juttu ma ei usuks.
Planeerige oma aega, mitte ärge kihutage, silm jõllis, mööda maanteeed, seltsimehed!
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Radari dektektori hiilgeaeg oli siis kui olid raadio radarid, mitte laserid. Laser paneb suts ja valmis - kuigi samuti kiirgab, ning detektor tuvastab seda, kuid laser radari võibsus on suht väike. Raadio radarit on paremate seadmetega isegi 3km kaugusele kuulda ja võuab seadme stealthiks teha ja kiiruse alla võtta. radar jammerid on siis ullud asjad, mis on suunaud (tavaliselt paigaldatakse neid aint ette. jammer siis detektib radari ja saadab sinnapoole miski ullu litaka laineid, mis siis aparaadil pildi tasku paneb.
Laseril pole pigem energia väike, vaid kiir kitsas. Ta ei haju laiali, nagu raadiolaine ja seda tuvastad alles siis, kui pihta oled saanud
(või juhuslikult peegeldunud kiire leiad).
Detektori detektor saab samuti toimida ainult siis, kui temani sinu heterodüüni (palju nõrgem) signaal jõuab.
Hulgast autodest sellega ühe pahalase leidmine ei ole vast nii lihtne.
Loomulikult ikka siis, kui peatumise korral asja kiirelt välja lülitad. Täisdigitaalsed detektorid on aga teoreetiliselt tuvastamatud
(sõjanduse huviala).
Ehk mõni füüsik või tipikas seletab paremini/õigemini.
(või juhuslikult peegeldunud kiire leiad).
Detektori detektor saab samuti toimida ainult siis, kui temani sinu heterodüüni (palju nõrgem) signaal jõuab.
Hulgast autodest sellega ühe pahalase leidmine ei ole vast nii lihtne.
Loomulikult ikka siis, kui peatumise korral asja kiirelt välja lülitad. Täisdigitaalsed detektorid on aga teoreetiliselt tuvastamatud
(sõjanduse huviala).
Ehk mõni füüsik või tipikas seletab paremini/õigemini.
100% tuvastamatusega on üks probleem: nimelt reeglina ei ole igasugu detektorid ja muud nuhkimisaparaadid endale teadasaamise lõbust hangitud,
vaid saadud info abil püütakse kavalasti käituda, et endale mingit kasu saada.
Nii on üks detektori/nuhkimisaparaadi tuvastamise meetod see, et viskad
meelega välja sööda (ehk signaali/info) ja vaatad, kes siis oma käitumist
oodatud suunas muudab. Olgu aparaat tehniliselt kui tahes täiuslik,
välja annab selle või vähemalt kahtlustuse tekitab hoopis omanik, kes saadud info alusel oma käitumist
muudab.
Ka politseinikud püüavad sel moel detektorimehi, vähemalt on nad telekas
seda seletanud. Paljud pidavat kiiruse sujuva vähendamise asemel
keset "tühja teed" pidurit tallama. Võibolla viitab sellele ka Tani kirjeldatud
põhjuseta pidurdamise ja seejärel rajalt mahavõtmise lugu.
vaid saadud info abil püütakse kavalasti käituda, et endale mingit kasu saada.
Nii on üks detektori/nuhkimisaparaadi tuvastamise meetod see, et viskad
meelega välja sööda (ehk signaali/info) ja vaatad, kes siis oma käitumist
oodatud suunas muudab. Olgu aparaat tehniliselt kui tahes täiuslik,
välja annab selle või vähemalt kahtlustuse tekitab hoopis omanik, kes saadud info alusel oma käitumist
muudab.
Ka politseinikud püüavad sel moel detektorimehi, vähemalt on nad telekas
seda seletanud. Paljud pidavat kiiruse sujuva vähendamise asemel
keset "tühja teed" pidurit tallama. Võibolla viitab sellele ka Tani kirjeldatud
põhjuseta pidurdamise ja seejärel rajalt mahavõtmise lugu.
hr. Tarmo Noop (Tartu
tehase direktor) jäi hiljuti sellise seadmega vahele. Trahv ei olnud küll mingi megakiller - 3 kilo. Aga ilmselt tabati see siis kui polnud kiiruseületamist, selle tõttu vist lahjem trahv? http://www.postimees.ee/240106/esileht/ ... 189718.php

Algselt postitas: mddr
Ka politseinikud püüavad sel moel detektorimehi, vähemalt on nad telekas
seda seletanud. Paljud pidavat kiiruse sujuva vähendamise asemel
keset "tühja teed" pidurit tallama. Võibolla viitab sellele ka Tani kirjeldatud
põhjuseta pidurdamise ja seejärel rajalt mahavõtmise lugu.
Täpselt nii see oligi

Endal vedas, politsei purustas peale seadme leidmist kindalaekast(omast arust jõudsin selle siiski kähku ära panna) selle vastu asfalti ja hiljem kui toimus menetlus (asja pidi arutama kohus) siis puudus asitõend ning pääsesin nii neist . Soovitus kõigile ärge kasutage neid sestb sellega on pärast hirmus jama. On näidatud ju ka politseikroonikas kuidas masinid võetakse täitsa juppideks et antiradar kätte saada.
Kõige parem radar on oma enese persetunnetus!!:P
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: xaiti
Endal vedas, politsei purustas peale seadme leidmist kindalaekast(omast arust jõudsin selle siiski kähku ära panna) selle vastu asfalti ja hiljem kui toimus menetlus (asja pidi arutama kohus) siis puudus asitõend ning pääsesin nii neist . Soovitus kõigile ärge kasutage neid sestb sellega on pärast hirmus jama. On näidatud ju ka politseikroonikas kuidas masinid võetakse täitsa juppideks et antiradar kätte saada.
Mis imemoodi see küll avastati? Peale vooluvõrgust väljavõtmist peaks ju igasugune avastamisvõimalus ju kaduma. Äkki valgustate mind:conf:
On olemas seadmeid, mida saab rakendada ka näiteks garaazi ukse või koduse sissesõidu värava avamisel, samas aga püüavad nad erinevat sorti laserite kiiri või raadiolaineid ning annavad nende olemasolust märku.
Kui oled võimeline tõestama seadme sihtotstarbelist kasutust eelmainitud opertasioonide jaoks, omades seadmel ka CE märgistust, siis ei saa mitte keegi sulle midagi teha.
'
Samas aga, detektor, et see oleks võimeline püüdma laseri kiirt efektiivselt, peab seade omama silma suunatult nähtavas kohas.
pidi eksisteerima ka võimalus, et väljalülitatud moblat saab pealtkuulamis aparaadina kasutada
, selle vastu aitab, ainult aku eemaldamine
BS, telefoni välja lülitamisel katkestatakse vajalikud vooluahelad.
Kui oled võimeline tõestama seadme sihtotstarbelist kasutust eelmainitud opertasioonide jaoks, omades seadmel ka CE märgistust, siis ei saa mitte keegi sulle midagi teha.

Samas aga, detektor, et see oleks võimeline püüdma laseri kiirt efektiivselt, peab seade omama silma suunatult nähtavas kohas.
pidi eksisteerima ka võimalus, et väljalülitatud moblat saab pealtkuulamis aparaadina kasutada

BS, telefoni välja lülitamisel katkestatakse vajalikud vooluahelad.
Ettevaatust pudiseb!