Mind huvitaks kuidas annate hinnangu 9-5 mootoritele 2,0T (141kW) 2,3 t (125/136kW) ja 2,3 T(147kW)
kiirendus- ja elastsusomaduste ning vastupidavuse ja hooldus-/remondikulude osas.
Kas kellelgi on võrdlusmomenti 2,0T ja 2,3t vahel? See oleks eriti tänuväärt info.
Vaevab veel küsimus, et kas võtta 2000a 9-5 või oleks mõtekam võtta uuem?
9-5 mootorid
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Võta uuem. Siin on piisavalt juttu olnud sellest 9-5 kummitavast turboprobleemist, mis kuni 2002 mudeleid kummitab (projekteerimisviga, mis viib turbode mahakärssamiseni). Aerod on sellest küll vabad, neil on teine vurr.
Tegelt ma ei peaks rohkem sõna sel teemal võtma, pole ise ühtegi neist omanud..
Tegelt ma ei peaks rohkem sõna sel teemal võtma, pole ise ühtegi neist omanud..
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Asjast juttu siin
Tehnoloogilise möödapaneku korral ei aita ussi- ega püssirohi. Antud juhul see "võid saada ka korraliku isendi" ei kehti. Võib olla, et korralikult hoodlatud asja puhul jõuab see pisut hiljem kätte.
Tehnoloogilise möödapaneku korral ei aita ussi- ega püssirohi. Antud juhul see "võid saada ka korraliku isendi" ei kehti. Võib olla, et korralikult hoodlatud asja puhul jõuab see pisut hiljem kätte.
to jansa: need mured pole kusagile kadunud tänaseni,uuematel isenditel puudub lihtsalt vajalik läbisõit.(kõvasti piitsa antud mootoritel probleemid karterituulutuse ja sellellest tingitud mootoriõlituse vajaka jäämisest tunduvalt väiksemad,eelduseks tihedam,kui 15 tuh.km. õlivahetusvälp ja mitsu vurr)
svenssonid teevad tonnise väntadest-kepsudest-kolbidest 9-3/9-5 vigastele konedele reanimatsiooni(väidetavalt ülitõhusalt,seepärast on suur rootsi tühi 2,3-te (tonnise)mootorite
vastavatest tükkidest.)

svenssonid teevad tonnise väntadest-kepsudest-kolbidest 9-3/9-5 vigastele konedele reanimatsiooni(väidetavalt ülitõhusalt,seepärast on suur rootsi tühi 2,3-te (tonnise)mootorite
vastavatest tükkidest.)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989

