Kui ilmad külmaks läksid hakkas automaatkäigukast külma mootoriga jumpsima.
Paksema lume sees näiteks peale käivitamist ei taha kohe esimest või tagumist käiku taha võtta või siis kaob nagu hetkeks tagant ära.
Edasi sõites aga ei taha eriti üles vahetada. Tuurid on pikemat aega 3000peal kuni paneb järgmise sisse.
Ning 4nda vahetab üldse jõnksuga kui tuurid juba pikemat aega 3000peal olnud.
Soojaks sõidetud mootoriga sellist probleemi ei ole.
Algul mõtlesin ,et asi külmast aga nüüd sulaga sama jama.
Kunagi nagu lugesin siit ,et Turbo jama aga täpselt enam ei mäleta.
Soovikski nagu enne remonti viimist teada kas asi Turbos ,käigukastis või milleski muus.
Järsku keegi teab!
Probleem käikudega
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Turbos vaevalt viga on. Mõjutab ta ju kasti tegevust suhteliselt minimaalselt. Enda autol lahendasin sarnase probleemi kastiadaptsioonide nullimisega. Automaatkastid ju teadatuntud iseõppijad, kuid vahel läheb see õppimine vales suunas. Seega akuklemm vähemalt 10minutiks maha ning siis vaadata, kas lugu on endine.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Õli tase? Kontrolli seda kõigepealt... Siis edasi jah mõtleks õlivahetuse peale .....
Lisatud failid
Lisatud failid
tervitus,
Dextron III ikka punane pigem. Vihjeks ka niipalju et tuli mõõta teatud temp juures ,80C, muudel juhtudel näitas valesti. Et kui sul masin seisus 30 min siis tõenäoliselt näit vale.
Kui sooja mootoriga vahetab ja külmaga mitte siis (mina) alustaks õlist, kui see paremaks ei muuda siis võiks juba mõelda va kontaktplaadile jms uurimisele. ATF õli liitrihind ca 90 EEK /l. Kogu tegevus siis ca 400 EEK.
parimat,
T.
Dextron III ikka punane pigem. Vihjeks ka niipalju et tuli mõõta teatud temp juures ,80C, muudel juhtudel näitas valesti. Et kui sul masin seisus 30 min siis tõenäoliselt näit vale.
Kui sooja mootoriga vahetab ja külmaga mitte siis (mina) alustaks õlist, kui see paremaks ei muuda siis võiks juba mõelda va kontaktplaadile jms uurimisele. ATF õli liitrihind ca 90 EEK /l. Kogu tegevus siis ca 400 EEK.
parimat,
T.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
Sai siis seda õlinäitu kontrollitud nagu peab ning mõõdiku külge ei jäänud tilkagi.
Näitasin autot asjatundjatele ning selgus ,et kast õlist tühi.
Mõlemad voolikuotsad mis jooksevad käigukastist radikasse olid lahti!:freak:
Ise hakkasin mõtlema ,et kui ilmad külmaks läksid viisin auto jahutusvedeliku vahetamiseks ühte Tallinna Saabide remondiga tegelevasse asutusse:wall: vat see oli viga:wise:
Mingi aeg märkasin küll ,et lumi oli auto alt punane kuid siis näitas ka SID ,et jahutusvedeliku tase madal ning arvasin ,et põhjus selles. Järsku peale vedeliku vahetust lasi kusagilt veits läbi ning valasin potskast peale.
Nii ,et kolm kuud sõitsin tühja käigukastiga.
Nüüd siis sain aru milleks mul mõni aeg tagasi juhipoolse esiratta poldid lahti tulid ning pidurdades rattad jõnksutasid.
Selline lugu siis!
Näitasin autot asjatundjatele ning selgus ,et kast õlist tühi.
Mõlemad voolikuotsad mis jooksevad käigukastist radikasse olid lahti!:freak:
Ise hakkasin mõtlema ,et kui ilmad külmaks läksid viisin auto jahutusvedeliku vahetamiseks ühte Tallinna Saabide remondiga tegelevasse asutusse:wall: vat see oli viga:wise:
Mingi aeg märkasin küll ,et lumi oli auto alt punane kuid siis näitas ka SID ,et jahutusvedeliku tase madal ning arvasin ,et põhjus selles. Järsku peale vedeliku vahetust lasi kusagilt veits läbi ning valasin potskast peale.
Nii ,et kolm kuud sõitsin tühja käigukastiga.
Nüüd siis sain aru milleks mul mõni aeg tagasi juhipoolse esiratta poldid lahti tulid ning pidurdades rattad jõnksutasid.
Selline lugu siis!
Tervitus,
a) elimineeri viga (ehk voolikotsad kinni)
b) maks märgini õli sisse, usun et läheb pea 7l
c) vaata kuidas käitub, kui endiselt jamab (a la peale paari päevast sõimist) siis
d) lase kast maha võtta (kui endal oskusi napib), ära jooksuta asja "kokku". Tuleb odavam
Ja vaata asja positiivse külje pealt - õli vahetatud ja viga teada
parimat,
T.
a) elimineeri viga (ehk voolikotsad kinni)
b) maks märgini õli sisse, usun et läheb pea 7l
c) vaata kuidas käitub, kui endiselt jamab (a la peale paari päevast sõimist) siis
d) lase kast maha võtta (kui endal oskusi napib), ära jooksuta asja "kokku". Tuleb odavam
Ja vaata asja positiivse külje pealt - õli vahetatud ja viga teada
parimat,
T.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
Mis on pistmist jahutusvedeliku vahetamisel ja atm.kasti õlitorudel:conf:Algselt postitas: misfits
Näitasin autot asjatundjatele ning selgus ,et kast õlist tühi.
Mõlemad voolikuotsad mis jooksevad käigukastist radikasse olid lahti!:freak:
Ise hakkasin mõtlema ,et kui ilmad külmaks läksid viisin auto jahutusvedeliku vahetamiseks ühte Tallinna Saabide remondiga tegelevasse asutusse:wall: vat see oli viga:wise:
Mingi aeg märkasin küll ,et lumi oli auto alt punane kuid siis näitas ka SID ,et jahutusvedeliku tase madal ning arvasin ,et põhjus selles. Järsku peale vedeliku vahetust lasi kusagilt veits läbi ning valasin potskast peale.
Nii ,et kolm kuud sõitsin tühja käigukastiga.
Nüüd siis sain aru milleks mul mõni aeg tagasi juhipoolse esiratta poldid lahti tulid ning pidurdades rattad jõnksutasid.
Selline lugu siis!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...