Mootori tuli põleb 9-3 2,2 TD 2001.a

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Arku
Postitusi: 5
Liitunud: R Mär 05, 2010 11:17
Asukoht:
Auto:

#1

Mure järgmine, nimelt põles tuli juba varem aga sai siis kõik mahlad ja filtrid autol ära vahetatud ja samuti ta turbo rõhu andur peale mida kadus paariks tunniks see ära ja lootsinet mure ongi lahendatud, kuid õhtul läks tuli jälle põlema. Äkki oskab keegi nõu anda kust veel viga otsida või mida ette võtta!
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Soovitan Tech2 omavasse töökotta pöörduda.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

dislal erg klapp tuleks puhtaks teha, see kõige lihtsam esialgu.
ja kui tunned, et jõud kaob kah selle tule põlema hakamisel.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Arku
Postitusi: 5
Liitunud: R Mär 05, 2010 11:17
Asukoht:
Auto:

#4

No peale õhuanduri vahetust autol jõudu on! Kuna olen suht värske saabi kasutaja siis kust võisin selle erg klapi leida ?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

no värskele kasutajale ikka kõige parem kuskile firmasse minna, saad oma auto kohta ehk rohkemgi väärt informatsiooni.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#6

Varjante on mitmeid, EGR, turborõhuandur, MAP mis sul juba uus. Samas ka pedaali küljes olevad andurid pusikiiruse tarbeks. Ise võid puhastada turborõhu andurit, mis pildil kollase ringi sees, EGR asub sellest natuke nina poole tulles. Kuna põhjuseid on mitmeid siis Saabi remontivast töökojas saad abi ja vihjeid, et ühel päeval ise hakata neid puhastama jne.
Pildi millest räägin leiad siit: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 8#pid66389

E: Siia vaata ka:thumb:
Arku
Postitusi: 5
Liitunud: R Mär 05, 2010 11:17
Asukoht:
Auto:

#7

tänud nõuannete eest ! Põnev asi see et täna päeva peale jälle mootori tule märk kadunud ilmselt tuleb ikka minna kuskile spetside juurde ja lasta asi üle vaadata!
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#8

mingi swirl äkki
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#9

Enda pisikesel st. 9-3 põleb ka aeg-ajalt aga kuna sõiduomadused ei muutu, siis nagu üks vanamees kunagi ütles - raud valu ei tunne ja sõida niikaua kui saad ja kui enam ei saa sõita, siis peaks ka viga selge olema. See kehtis muidugi 20 a. tagasi ja vene tehnika kohta aga eks ta mingil määral kehtib ka tänapäeval.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#10

Mul polnud vist EGRiga suuremaid probleeme, hoolduse käigus puhastati ja kõik oli korras. Küll aga korra kuus puhastasin turborõhuandurit. Siis süttis mootorituli kurjematel möödasõitudel, peale süüte väljakeeramist oli kõik OK. Mingi aeg aga ei aidanud enam miski, püsikiirusehoidja ka ei toiminud, vahel toimis kui kedaale varbaga üles tõmmata. Siis tuligi välja, et andur ei toiminud korralikult ja siis süttis ka mootorituli. Algajal diisel Saabi omanikul vaja need nipid selgeks õppida, siis rõõmu rohkem.
Vasta