Mootori tuli põleb 9-3 2,2 TD 2001.a
Mure järgmine, nimelt põles tuli juba varem aga sai siis kõik mahlad ja filtrid autol ära vahetatud ja samuti ta turbo rõhu andur peale mida kadus paariks tunniks see ära ja lootsinet mure ongi lahendatud, kuid õhtul läks tuli jälle põlema. Äkki oskab keegi nõu anda kust veel viga otsida või mida ette võtta!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
dislal erg klapp tuleks puhtaks teha, see kõige lihtsam esialgu.
ja kui tunned, et jõud kaob kah selle tule põlema hakamisel.
ja kui tunned, et jõud kaob kah selle tule põlema hakamisel.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no värskele kasutajale ikka kõige parem kuskile firmasse minna, saad oma auto kohta ehk rohkemgi väärt informatsiooni.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Varjante on mitmeid, EGR, turborõhuandur, MAP mis sul juba uus. Samas ka pedaali küljes olevad andurid pusikiiruse tarbeks. Ise võid puhastada turborõhu andurit, mis pildil kollase ringi sees, EGR asub sellest natuke nina poole tulles. Kuna põhjuseid on mitmeid siis Saabi remontivast töökojas saad abi ja vihjeid, et ühel päeval ise hakata neid puhastama jne.
Pildi millest räägin leiad siit: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 8#pid66389
E: Siia vaata ka
Pildi millest räägin leiad siit: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 8#pid66389
E: Siia vaata ka

Enda pisikesel st. 9-3 põleb ka aeg-ajalt aga kuna sõiduomadused ei muutu, siis nagu üks vanamees kunagi ütles - raud valu ei tunne ja sõida niikaua kui saad ja kui enam ei saa sõita, siis peaks ka viga selge olema. See kehtis muidugi 20 a. tagasi ja vene tehnika kohta aga eks ta mingil määral kehtib ka tänapäeval.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mul polnud vist EGRiga suuremaid probleeme, hoolduse käigus puhastati ja kõik oli korras. Küll aga korra kuus puhastasin turborõhuandurit. Siis süttis mootorituli kurjematel möödasõitudel, peale süüte väljakeeramist oli kõik OK. Mingi aeg aga ei aidanud enam miski, püsikiirusehoidja ka ei toiminud, vahel toimis kui kedaale varbaga üles tõmmata. Siis tuligi välja, et andur ei toiminud korralikult ja siis süttis ka mootorituli. Algajal diisel Saabi omanikul vaja need nipid selgeks õppida, siis rõõmu rohkem.