Mida teeb S nupp 9-5 automaadi puhul?

Vasta
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 420
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#1

Jälle olukord, kus ühe küsimuse pärast tuleb hakata uut teemat tegema. Kas on kaalumisele kuuluv ettepanek kui tekitaks ühe üldise teema, kuhu siis saab mudelipõhiseid küsimusi esitada ja teadjamehed leiavad ehk hetke vastamiseks.
Mind näiteks hakkas huvitama, mida teeb "S" nupp käigukangil. See kuidas see nupp auto kiirusomadusi mõjutab ja naeratuse näole toob on meile kõigile tuttav, aga mida see nupp nagu päriselt teeb? Kuhu ta mõjub ja milliseid käske/keelde see jagab ning kuhu annab jne?
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#2

:) nimeta seda siis näiteks SPORT.ja nagu sa ise juba kirjutasid siis nii ta mõjubki.
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 420
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#3

Algselt postitas: mina
:) nimeta seda siis näiteks SPORT.ja nagu sa ise juba kirjutasid siis nii ta mõjubki.

:eureka:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

"S" nupp aktiveerib ecus režiimi "Performance mode - sport" ja deaktiveerib ülejäänud kahe režiimi rakendumise nuppu sees olemise ajal.
Põhimõtteliselt lubatakse olenevalt softist 100-200rpm lisaks (täisgaasil). Samuti tõuseb gaasipedaali tundlikus ehk "Throttle response". Kuna gaasipedaali ja ecu vaheline suhtlemine on põhiliselt request põhjal, siis "S" nupuga nõutakse ka rohkem õhukoguseid.

Muutes softis pedaali mäppe saab spordi ning hariliku režiimi vahe mõnusalt suureks teha. Niisama sõites puhub max 0.8Bar ning sport režiimis max 1,1Bar. SID`i pealt kolme režiimi vahel klõpsides on vahe väga hästi tuntav.
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 420
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#5

Tänud asjaliku vastuse eest!
Kuidas mõjub see kütusekulule (tavaliigeldes, seda lihtsalt aktiivsena hoides) ja kas kuidagi muutub ka kõikvõimalike "abimeeste" (veojõukontroll, pidurid jne) seade?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

Mina ainult S variant sees sõidangi. Ilma sõites on uimane, liiga palju peab gaasipedaali suruma. Throttle Responce on ikka hoopis parem. Usun, et kütusekulule maanteel ei mõju. Linnas sõltub jällegi kui kiiresti või kui palju sa pedaali sõkud. Saab ju ka S-iga aeglasemalt minema. Usun, et abimehi see ei mõjuta, eriti veel pidureid. Eraldi seisev süsteem.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#7

Kütusekulu jääb sõites ikka samaks. Raske on ainult hoida samat sõidustiili. Abimeeste kohapealt jään ESP suhtes vastuse võlgu (pole midagi veel ette sattunud). Pakun, et TCS`i puhul pikendatakse rakendumise viivitust x millisekundite võrra, olenevalt siis sellest, mitu rakendumist x perioodi jooksul on olnud. Ise pole seda küll täheldanud, kuid softi arvutuskäigust võib seda välja lugeda. Reeglina on see x millisekund nii lühike, et polegi tuntav. Piduritega ei toimu midagi.
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 420
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#8

No näed, saingi targemaks :) Tänud!
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#9

OK ... Sidilt paned eco ja käigukangilt sport ... Mis juhtub :? :conf: :D
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#10

Oskad ka küsimusi esitada:D:D
Eks peab järgi proovima...

EDIT: Normal äkki?:thumb:
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: Homersimpson
OK ... Sidilt paned eco ja käigukangilt sport ... Mis juhtub :? :conf: :D

Kuidas te SIDilt neid asju muuta saate. Mul seal küll selliseid valikuid pole. :wtf:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#12

Sest sul pole Open SID tehtud. OT:Ma tahaks oma võtmehoidjaid kätte juba saada.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: S9K
Sest sul pole Open SID tehtud. OT:Ma tahaks oma võtmehoidjaid kätte juba saada.

Open SID tehakse siis tech2 abiga ilmselt.

OT:Kui sa natuke selle tellimuse teemaga tutvuda viitsiksid, siis teaksid, et postitasin sinna selge sõnaga seda, et standard pakk peaks Rootsist Eestisse jõudma 10 tööpäeva jooksul. :wtf:
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#14

Open sid'i ei tehta techiga. Ja et saada erinevate modede vahel valida on vaja ka softis pisikest kruttimist. Vähemalt mulle pole silma hakanud, et see variant oleks vaikimisi avatud

Edit: Jupats ja Sebastian aitavad :)
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#15

kuidas seda siis tehakse? Või ses mõttes et kes seda teeb?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#16

Algselt postitas: IS-D
kuidas seda siis tehakse? Või ses mõttes et kes seda teeb?

CR Performance:thumb:
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#17

Kas diislitel on ka selline võimalus olemas ja kas see annaks midagi juurde?
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#18

Diislid minuteada ei oma Trionic mootorijuhtimist. Seega meie jaoks on diislid see tume maa.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#19

Küll aga peaks olema OpenSID võimalus 3L mootoritega Saabidel, millel kapoti all B308.
Proovinud veel pole, aga soft seda võimalust igatahes lubab.

Diislitest pole aimu, mis elukas seal mootorit üldse juhib.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

Algselt postitas: ErQ
Jälle olukord, kus ühe küsimuse pärast tuleb hakata uut teemat tegema. Kas on kaalumisele kuuluv ettepanek kui tekitaks ühe üldise teema, kuhu siis saab mudelipõhiseid küsimusi esitada ja teadjamehed leiavad ehk hetke vastamiseks.
Kujutad sa ette otsimist ühest pikast teemast? hetkel on su "S" nupu küsimuse peale juba 20 postitust siin teemas..:) Kui veel mingil põhjusel vaidluseks läheb, siis on ju lehekülgede kaupa juttu ja asjalik kaob ära..:)

Tegelikult on meil (pisut unustusehõlma langenud) rubriik "Tarkuseterad", kuhu võiks jõuda sellised asjad. Paraku ei leidu eriti neid kodanikke, kel oleks aega põhjalikult teemasid puhastada/korrastada ja liigutada. See ei ole just päris igapäevane moderaatoritöö..:(
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 420
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#21

Mnjaaah, tundub, et Sul õigus
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#22

OT: Muutsin pealkirja ka vastavaks. Muuseas, kui teema pealkirjastada konkreetselt, siis on ka vastuste saamise tõenäosus palju suurem. Ma tean kohe päris kindlalt, et spetsialistid ei viitsigi vaadata teemasid, mille pealkirjaks on "küsimus" või "mis viga on" vms.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#23

Väike illustratsioon ka, Pedal request mäppi näol:
Pilt
Y-telg: Gaasipedaali asend (%)
X-telg: Pöörded
Z-telg: Sissetulev õhukogus (mg/c)

"Economy" režiimis kasutatakse Y-telje vahemikku 15-510. "Normal" režiimis kasutatakse Y-telje vahemikku 15-910. "Sport" režiimis kasutatakse Y-telje vahemikku 15-1000.
Vasta