Jälle olukord, kus ühe küsimuse pärast tuleb hakata uut teemat tegema. Kas on kaalumisele kuuluv ettepanek kui tekitaks ühe üldise teema, kuhu siis saab mudelipõhiseid küsimusi esitada ja teadjamehed leiavad ehk hetke vastamiseks.
Mind näiteks hakkas huvitama, mida teeb "S" nupp käigukangil. See kuidas see nupp auto kiirusomadusi mõjutab ja naeratuse näole toob on meile kõigile tuttav, aga mida see nupp nagu päriselt teeb? Kuhu ta mõjub ja milliseid käske/keelde see jagab ning kuhu annab jne?
Mida teeb S nupp 9-5 automaadi puhul?
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
"S" nupp aktiveerib ecus režiimi "Performance mode - sport" ja deaktiveerib ülejäänud kahe režiimi rakendumise nuppu sees olemise ajal.
Põhimõtteliselt lubatakse olenevalt softist 100-200rpm lisaks (täisgaasil). Samuti tõuseb gaasipedaali tundlikus ehk "Throttle response". Kuna gaasipedaali ja ecu vaheline suhtlemine on põhiliselt request põhjal, siis "S" nupuga nõutakse ka rohkem õhukoguseid.
Muutes softis pedaali mäppe saab spordi ning hariliku režiimi vahe mõnusalt suureks teha. Niisama sõites puhub max 0.8Bar ning sport režiimis max 1,1Bar. SID`i pealt kolme režiimi vahel klõpsides on vahe väga hästi tuntav.
Põhimõtteliselt lubatakse olenevalt softist 100-200rpm lisaks (täisgaasil). Samuti tõuseb gaasipedaali tundlikus ehk "Throttle response". Kuna gaasipedaali ja ecu vaheline suhtlemine on põhiliselt request põhjal, siis "S" nupuga nõutakse ka rohkem õhukoguseid.
Muutes softis pedaali mäppe saab spordi ning hariliku režiimi vahe mõnusalt suureks teha. Niisama sõites puhub max 0.8Bar ning sport režiimis max 1,1Bar. SID`i pealt kolme režiimi vahel klõpsides on vahe väga hästi tuntav.
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mina ainult S variant sees sõidangi. Ilma sõites on uimane, liiga palju peab gaasipedaali suruma. Throttle Responce on ikka hoopis parem. Usun, et kütusekulule maanteel ei mõju. Linnas sõltub jällegi kui kiiresti või kui palju sa pedaali sõkud. Saab ju ka S-iga aeglasemalt minema. Usun, et abimehi see ei mõjuta, eriti veel pidureid. Eraldi seisev süsteem.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kütusekulu jääb sõites ikka samaks. Raske on ainult hoida samat sõidustiili. Abimeeste kohapealt jään ESP suhtes vastuse võlgu (pole midagi veel ette sattunud). Pakun, et TCS`i puhul pikendatakse rakendumise viivitust x millisekundite võrra, olenevalt siis sellest, mitu rakendumist x perioodi jooksul on olnud. Ise pole seda küll täheldanud, kuid softi arvutuskäigust võib seda välja lugeda. Reeglina on see x millisekund nii lühike, et polegi tuntav. Piduritega ei toimu midagi.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
OK ... Sidilt paned eco ja käigukangilt sport ... Mis juhtub

Algselt postitas: S9K
Sest sul pole Open SID tehtud. OT:Ma tahaks oma võtmehoidjaid kätte juba saada.
Open SID tehakse siis tech2 abiga ilmselt.
OT:Kui sa natuke selle tellimuse teemaga tutvuda viitsiksid, siis teaksid, et postitasin sinna selge sõnaga seda, et standard pakk peaks Rootsist Eestisse jõudma 10 tööpäeva jooksul.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Open sid'i ei tehta techiga. Ja et saada erinevate modede vahel valida on vaja ka softis pisikest kruttimist. Vähemalt mulle pole silma hakanud, et see variant oleks vaikimisi avatud
Edit: Jupats ja Sebastian aitavad
Edit: Jupats ja Sebastian aitavad
Küll aga peaks olema OpenSID võimalus 3L mootoritega Saabidel, millel kapoti all B308.
Proovinud veel pole, aga soft seda võimalust igatahes lubab.
Diislitest pole aimu, mis elukas seal mootorit üldse juhib.
Proovinud veel pole, aga soft seda võimalust igatahes lubab.
Diislitest pole aimu, mis elukas seal mootorit üldse juhib.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14461
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kujutad sa ette otsimist ühest pikast teemast? hetkel on su "S" nupu küsimuse peale juba 20 postitust siin teemas..Algselt postitas: ErQ
Jälle olukord, kus ühe küsimuse pärast tuleb hakata uut teemat tegema. Kas on kaalumisele kuuluv ettepanek kui tekitaks ühe üldise teema, kuhu siis saab mudelipõhiseid küsimusi esitada ja teadjamehed leiavad ehk hetke vastamiseks.
Tegelikult on meil (pisut unustusehõlma langenud) rubriik "Tarkuseterad", kuhu võiks jõuda sellised asjad. Paraku ei leidu eriti neid kodanikke, kel oleks aega põhjalikult teemasid puhastada/korrastada ja liigutada. See ei ole just päris igapäevane moderaatoritöö..
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14461
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
OT: Muutsin pealkirja ka vastavaks. Muuseas, kui teema pealkirjastada konkreetselt, siis on ka vastuste saamise tõenäosus palju suurem. Ma tean kohe päris kindlalt, et spetsialistid ei viitsigi vaadata teemasid, mille pealkirjaks on "küsimus" või "mis viga on" vms.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Väike illustratsioon ka, Pedal request mäppi näol:

Y-telg: Gaasipedaali asend (%)
X-telg: Pöörded
Z-telg: Sissetulev õhukogus (mg/c)
"Economy" režiimis kasutatakse Y-telje vahemikku 15-510. "Normal" režiimis kasutatakse Y-telje vahemikku 15-910. "Sport" režiimis kasutatakse Y-telje vahemikku 15-1000.

Y-telg: Gaasipedaali asend (%)
X-telg: Pöörded
Z-telg: Sissetulev õhukogus (mg/c)
"Economy" režiimis kasutatakse Y-telje vahemikku 15-510. "Normal" režiimis kasutatakse Y-telje vahemikku 15-910. "Sport" režiimis kasutatakse Y-telje vahemikku 15-1000.


