Rihmaratas purunes.

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 867
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#1

Et siis väntvõlli küljes olnud rihmaratas purunes ja minu Saab (2,2TDI) jättis hilisõhtul minu jaoks kaugel Rohukülas mu lihtsalt teele, esimest korda auto ise, 4 aasta jooksul, jättis teele. Pagan tahaks selle inseneri kätte saada kes nii kriitilise detaili sedasi välja mõtles, keskmine osa koosneb tal kummist vm. Huvitav, mitu sellist (hooldusvälist) miini mu auto veel sisaldab, mis põhjustab kindla peale teele jäämise. Väidetavalt paljud uued autod (ka mitte Saabid) sisaldavad sellist detaili.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Kahju küll, et nii läks.
See kummiosa on seal leevendi.
Kõikidel diiselmootoritel on sellise lahendusega rihmaratas.
BMW-del on nende purunemine paraku igapäevane nähtus:(
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#3

Eks see insener mõtles ikka sinu peale, kui sellise asja välja mõtles. Et su auto mootor ikka igast küljest paremini töötaks( vähe vaiksemalt, vähem vibratsiooni jne.) Eks tuleb ikka mõelda selle peale ka, mis liigub see kulub.
Vasta