vedru vist läbi

Vasta
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#1

Asi nimelt selles, et tagumine vasak ratas on koopas rohkem sees kui parem. Nii hullult lääpas ei ole loomulikult, aga silmaga vaadates saab aru küll erinevusest. Kas vedru läbi või mis veel ja mis hinnaga need vedrud üldse on?
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 417
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#2

9-3 kohta ei oska öelda, aga 9-5 Aero puhul täheldan seda teise järjestikuse Aero puhul samuti (just tagumine vasak ratas). Vahe ca cm. Alguses olin paranoiline ja vaatasin teisi Aerosid - no tundus, et see kõigil sama. Mõõtsime kunagi Ivometsaga lausa mõõdulindiga tema hoovis ja no tee mis sa teed, vahe sees.
Poest uue LC 120 ostmisel näiteks sai auto, mille kõrguste erinevus erineval küljel on kohe ca 3cm.
joels
Postitusi: 156
Liitunud: E Nov 26, 2007 15:39
Asukoht:
Auto:

#3

Enda SS'il murdus esimene vedru pooleks, pärast foorumitest lugedes ilmnes, et suht tavaline asi:gun: . Kui ei eksi siis vahetamine läks midagi üle 3k vist maksma.
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#4

Aga kui sul see vedru ära murdus, kas siis mingit häält oli ka sõites kuulda? Minu autol tagant kostub mingit imeliku heli või on hoopis amort läbi? Krt. ei ole võimalust ega aega praegu kuskil üles ka tõsta, et laseks üle vaadata...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#5

Küsi esindusest nõu... Kui sul on korralikult täidetud hooldusraamat, siis ehk läheb ka sinu masin selle täiendava kaitse alla..

A note for Saab 9-3 owners with corroded or snapping springs

Pilt

terv, teager
Kasutaja avatar
Raunx
Postitusi: 29
Liitunud: T Mär 24, 2009 16:42
Asukoht:
Auto:

#6

Mul juhtus sama lugu nagu ühel eelpoolkirjutanul, vedru lihtsalt kenast kraks katki ning varuosa maksumus oli miski 2-3k vahel
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#7

esivedrud vahetatud eelmine aasta Troostis. Üks oli puruks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Osade tootjate vedrud vedrud purunevad kergemini,kui teiste omad ja seda sõltumata korrosioonist.Mu masina K.A.W. madaldusvedrude mõlema otsa 2-3 keerdu on totaalselt korrodeerunud. 2X aastas,neid vahetades talviste vastu petan end roostetõrjega,sest häbi on alla panna-alt võtta.Aga alati on need terved,sõltumata julmadest löögipaukudest olnud.

Vabandan vägaOT pärast.
NG,OG jaSS(SC)kannatavad vedruprobleemi(suht tihe purunemine) käes,samas 9-5 mitte(väga harv defekt).
Margus.2
Postitusi: 56
Liitunud: K Aug 22, 2007 21:56
Asukoht:
Auto:

#9

Huvitav GM artikkel tõepoolest.

2008 kevad läks vasak esivedru. VM vahetas. GM kirja järgi sobib minu auto antud profiiliga ja võiks garantii alla minna. Ise maksin kõik kinni.
Kasutaja avatar
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#10

Mu autol on sama viga, et väga madal esi pamper, ise olen kahtlustanud et viga on valedes rehvi mõõtudes ja vedrudes. GM kirjaga peaks mul ka garantii alla minema. homseks ongi aeg VM-is pandud ja vaatan, mida nad räägivad selle kohta.:wtf:
pumps
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#11

kui olla aus siis sellise info jagamise eest peab küll Teageri ees mütsi maha võtma.olen kindel,et enamus foorumlasi ei oskaks sellist kasulikku infot üldse otsidagi.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: mina
kui olla aus siis sellise info jagamise eest peab küll Teageri ees mütsi maha võtma.olen kindel,et enamus foorumlasi ei oskaks sellist kasulikku infot üldse otsidagi.

See kiri on mõeldud US turule, nagu sealt välja loeb. Kas EU's ja ka Eestis see kehtib, selle kohta kinnitust pole. Ehk sumps jagab tagasisidet.

Ega ma seda infot kuskilt ei otsinudki, olen lihtsalt SU igapäevane lugeja, midagi jääb sealt vahest ka meelde...

terv, teager
Margus.2
Postitusi: 56
Liitunud: K Aug 22, 2007 21:56
Asukoht:
Auto:

#13

Pigem arvan ka, et see on turust sõltuv, kus antakse garantii. Ju siis ameeriklasi poputatakse rohkem. Oli seal kommentaarides ka inglasi, kes kurtsid oma rahakoti kergendamist. Usun, et kui oleks meil siin kehtinud, siis oleks ka vahetatud tasuta.
Kasutaja avatar
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#14

VM-is käidud ja näitasin neile seda kirja, mille peale vastati, et kui on orignaal esi vedru ja ekspertiis kontroll tehtud - vahetavad nad garantii korras välja.
Minu auto esipamper pidi olema ebanormaalselt madal ja põhjus on valed rehvi mõõdud ning madalad sport vedrud (vb aero omad):freak:
pumps
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#15

Sai lõpuks üle vaadata, vedru on terve, kuid tagumine vasak amort on õline. Kas siis sellest see ratas rohkem koopas? Tundub, et tuleb amordid hoopis ära vahetada.
viagra83
Postitusi: 12
Liitunud: K Sept 30, 2009 9:50
Asukoht:
Auto:

#16

Sai keegi siis garantii korras vedrud vahetatud ?
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#17

Mina maksin omast taskust kaks kevadel esimest,hinda ei mäleta ,aga järjekordne tüüpviga :D
Marx
Postitusi: 112
Liitunud: L Aug 28, 2010 1:14
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: anthillse
Mina maksin omast taskust kaks kevadel esimest,hinda ei mäleta ,aga järjekordne tüüpviga :D

Mis sellega nüüd siis öelda tahtsid ???
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#19

Eelmine küsis kas keegi on saanud garantii korras vahetatud või ei.
Ja sellel autol tüüpvigadest puudust ei ole .
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#20

mida sa vahetasid siis kas amordid või vedrud ?
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#21

Amortid vahetasin kaks aastad tagasi kollaste Konide vastu ,vedru vahetasin kevadel see aasta.
Vasta