tervist
nimelt mul on saab9-3 MY2001 AERO AUT.
alguses tellisin nordic tunigult stage3 mis aga ei toiminud
ja kontakti nendega oli vöimatu saada. Keegi infot ei andnud milles viga vöiks olla et see ei tööta. Siis leidsin siit saabnetis
CR PERFORMANCE kuulutuse ja vötsin nendega yhendust.
Nende suhtumie asjasse oli väga positiivne
:headbang:saatsin neile oma tingimused mida autolt tahan saada
ja siis nad lähenesid asjale minu soovide kohaselt ja tegid mulle softi. Löppuks selgus ka miks nordicku aju ei töötanud. Kuna sellel aju boxil immo kood yhe numbriga mööda pandud.
Sellest tulenvalt tahaksin tänu avaldata CR PERFORMANCE tegijatele
asjalikku töö eest ja julgen köigil SAABNETI kasutajatel
nende teenused soovitada.
Auto ise toimib suurepäraselt :drive:ja on taguotsa kaudu tunda. Tänud
CR PERFORMANCE poistele tänuavaldus hea töö eest
Normaalne tuuning ongi väga isiklikku laadi, lausa intiimne toiming. Seda tuunija- ja autovaheliselt. Omanik on ainult vahelüli. Testsõit on LOOMULIKULT kohustuslik peale softi ümberlugemist, vastasel juhul ostad põrsast kotis. Rootsi tipptunerid näiteks, käivad USA-s tuuningtuuridel, a-la east coast, west coast. Süüdimatult ülelombi-netimüügiga korjab küll mõnda aega raha aga see, mis järgneb, pole kellelegi eriti meeldiv. Ja rusikareegel on: Enne tuunimist vii auto tehasekondi tsooni:wise: Reegel nr 2: Kui peale tuunimist asi hullemaks ei läinud, on tuuning õnnestunud;) Meie poiste ees müts maha:notworthy: KEEP UP THE GOOD WORK:thumb: