
Saab 900 2,3 94a automaat head ja vead
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mu 1994 aasta 900 ng nii hea auto, et seni veel maha müümata.
läbisõiduks 220k ja ise sellest 10000 sõitnud.
tavaline 2.0 mootoriga 96 kw. manuaal kastiga. tulnud sveitsist.
ylisäästlik- keskmiseks kuluks kuskil 8,1 l/100. ja mitte vaid maanteel 90 ga kulgedes.
seest vaikne ja hubane.
kahjuks puudub tahhomeeter selles variandis, seega pööretest pole aimu ; aga pöördesse läheb väga hästi ja teise käiguga yle 100 ja piirajasse veel ei lähe. 3-ga 150 ja ikka pole piirajat.
tundub, et selle mootori jõud ja erksus just suurtes pööretes, mitte nagu turbomasinal 2500 pöörde peal juba jõud taga.
9000 ga võrreldes ehk pisut viletsam juhitavus tänu kõrgele ja kitsale kerele ja ehk ka pehmemale vedrustusele.
ehk aitaks madalamad vedrud ja tugevamad amordikad.
ses samas ruumi rohkem pikemale mehele.
läbisõiduks 220k ja ise sellest 10000 sõitnud.
tavaline 2.0 mootoriga 96 kw. manuaal kastiga. tulnud sveitsist.
ylisäästlik- keskmiseks kuluks kuskil 8,1 l/100. ja mitte vaid maanteel 90 ga kulgedes.
seest vaikne ja hubane.
kahjuks puudub tahhomeeter selles variandis, seega pööretest pole aimu ; aga pöördesse läheb väga hästi ja teise käiguga yle 100 ja piirajasse veel ei lähe. 3-ga 150 ja ikka pole piirajat.
tundub, et selle mootori jõud ja erksus just suurtes pööretes, mitte nagu turbomasinal 2500 pöörde peal juba jõud taga.
9000 ga võrreldes ehk pisut viletsam juhitavus tänu kõrgele ja kitsale kerele ja ehk ka pehmemale vedrustusele.
ehk aitaks madalamad vedrud ja tugevamad amordikad.
ses samas ruumi rohkem pikemale mehele.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: Garu
Käisin täna Tartu uues kaubamajas, ei leidnud ühtegi Saabi juppi![]()
Käisin täna Tartus ja üldse tundub et isegi Saaremaal liigub rohkem Saabe kui teil seal

Selle 9000 juppe, mis sul kunagi oli, said sa pea igast autopoest osta, NG900 omad ostad enamus Vikingist, kuna järelturg kõvasti väiksem kui "tonnisel". Ja kui ostad NG900, siis osta vähemalt mingi võimas variant, küttekulu vahe ei korva sõidumõnu! See kui turbokas või V6 mingi 0,5-1 l/100km rohkem võtab on seda ohutust maanteel väärt, usu mind!
Tsinkimise kohta ei oska õelda, minu omal vähemalt paar roostetäppi on. Sild ülikeeruline ei ole (võrreldes jälle VAGiga
) aga minu hiirvaikne esisild aasta Eestis sõidu peale kergelt klobiseb juba (ühel sarniiril veel SAAB kiri peal)

Ilmselt lähevad Tartust ostetud Saabid enamuses väljaspoole Tartut. Ka minu oma, kuigi Tartust ostetud, liikleb peamiselt Tallinnas ja Harjumaal - täna näiteks marsruudil Tallinn-Viitna-Loksa-Rakvere-Tallinn.
Aga et mitte väga OT minna - siis teema algatajale - mul on küll manuaaliga versioon, aga olen ülimalt rahul
Remontinud olen teda eranditult Troostautos
ja siiani ei ole olnud põhjust nuriseda. Juppide hinna osas ei tea kaasa rääkida, pole erilist võrdlusmomenti (tasuta neid ju niikuinii ei saa). Manuaaliga muutub ta üsna erksaks kuskil alates 2500 rpm ja nagu ivomets ka mainis, kolmanda käiguga võib rahulikult 140 - 150 km/h lasta
Turvalisust (õnneks) ei ole tulnud kontrollida, ära on õnnestunud lõhkuda üks Ford Mondeo ja üks Nissan Sunny stange, kusjuures mingeid silmaga nähtavaid jälgi Saabile pole sellest jäänud:P
Aga et mitte väga OT minna - siis teema algatajale - mul on küll manuaaliga versioon, aga olen ülimalt rahul


Turvalisust (õnneks) ei ole tulnud kontrollida, ära on õnnestunud lõhkuda üks Ford Mondeo ja üks Nissan Sunny stange, kusjuures mingeid silmaga nähtavaid jälgi Saabile pole sellest jäänud:P
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jah... Neil on kiri küljes ühe Sigaelmari poolt nimetatud nimega (need V ja A-ga algavad)... Osadel veel invaolüpiarõngad ka nina peal..Algselt postitas: TheFastAlgselt postitas: sigaelmar
VAG = Volkswagen Audi Grupp
Kas kuskil saab aru ka, et see auto on VAG grupi oma... mingi kiri auto küljes?

Üritasin ka mingil ajal oma NG900-ga seda bensiinikulu määrata. Kulgesin nagu penskar peaaegu kuu aega kodu ja töö vahet, aga no sõidumõnu peab ka olema! Üritan kesklinna ja selle tipptunde vältida-- sõita on parem kui vahtida teise auto tagumikku kuskil ummikus. 
Keskmise kulu sain linnas ca 8-9 l/100km, või ka rohkem kui iga foori tagant süstida. 2,3 mootor on ikka suht äkiline ja kiirendus on tõesti suurtel kiirustel vaat et parem.
Remondist ei tea hetkel veel muud kui, et enne talve oleks vaja sidurit veidi putitada ja tavakulumaterjal (uued piduriklotsid/ talverehvid) soetada.

Keskmise kulu sain linnas ca 8-9 l/100km, või ka rohkem kui iga foori tagant süstida. 2,3 mootor on ikka suht äkiline ja kiirendus on tõesti suurtel kiirustel vaat et parem.
Remondist ei tea hetkel veel muud kui, et enne talve oleks vaja sidurit veidi putitada ja tavakulumaterjal (uued piduriklotsid/ talverehvid) soetada.
Tsingitud on kriitilisemalt pihta saavad kereosad(tegu pole küll tsingiga,aga vahet pole).ülejäänu on lihtsalt eritöötlusega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: CyberJah... Neil on kiri küljes ühe Sigaelmari poolt nimetatud nimega (need V ja A-ga algavad)... Osadel veel invaolüpiarõngad ka nina peal..Algselt postitas: TheFastAlgselt postitas: sigaelmar
VAG = Volkswagen Audi Grupp
Kas kuskil saab aru ka, et see auto on VAG grupi oma... mingi kiri auto küljes?![]()
Neil on kaks S tähega algavat marki ka, õnneks kumbki neist pole SAAB.
Algselt postitas: sigaelmar
Lugesin hiljem su uut postitust......niikaua kui autoks pole VAG grupi toodang, ei maksa automaatkasti pärast muretseda!
Ma hiljuti prantsusmaal käies rentisin sellist liikurit nagu Smart ForFour automaatkastiga isendit. Pole varem nii kehva automaadiga sõitnud. Võibolla oli asi ka selles et masin veel sisse sõitmata, 3000 km oli odomeetril, äkki peale mõningast kulumist läheb sõit sujuvamaks. Igatahes enne käiguvahetust mõtles veidi, tunne oli nagu isegi pidurdaks ja siis jõnkuga vahetas. Kastil oli ka käsitsilülitamise võimalus aga lääg ja jõnks oli sama.
Kui kast välja arvata siis oli masin päris mõnus. Üllatavalt avar ja hea salongidisainiga. Katus oli ka klaasist

Algselt postitas: Garu
Ma hiljuti prantsusmaal käies rentisin sellist liikurit nagu Smart ForFour automaatkastiga isendit. Pole varem nii kehva automaadiga sõitnud.
Võimalik et see oli mingi selline uimane elektroonselt vahetav manuaalm mida väikeautodele vahest pannakse.
Aga automaadiga Saabi soovitan soojalt. Manuaalne käiguvahetamine on mõttetu lisatöö peale väsitavat tööpäeva.
Ei tea kas NG automaadid on kõik Opeli omad? Valitsad on küll samad mis opelil, millistel ned VAG-id on ei saanud siit kommidest hästi aru.
Olen sõitnud oma NG V6 automaadiga ca 15 tkm ja siiani väga rahul. Sama mõnus kast oli kunagi ka mu MitsuGalandil, veel olen omanud passatit paar aastat ja teine passat(93) on veel tänaseni peres - selle automaat on meie käes muretult sõitnud 4a, seega ei tea mis VAGil häda on.
Automaat ruulib
Mina oma 900 nii rahul pole kui ivomets, bensukulu on 9 l/100, koliseb ja nagiseb, teemüra on ka suht palju. Muud mure pole, ainult sõida:drive:
Minu 40k läbisõidu peale on sätitud jooksu, vahetatud piduriklotse, pukse, sumbutaja, radikas, konditoru ja aknapesupump. Koos tuledega (tuli, suunatuli)tapetud kitsega tuleb kilomeetri hoolduskuluks nii 1kr/km, teist samapalju hinnalangust auto ostuhinnast. Vahetama peaks veel esiklaasi..
Muidu auto nagu opel, aga õnneks ei roosteta:headbang:
Minu 40k läbisõidu peale on sätitud jooksu, vahetatud piduriklotse, pukse, sumbutaja, radikas, konditoru ja aknapesupump. Koos tuledega (tuli, suunatuli)tapetud kitsega tuleb kilomeetri hoolduskuluks nii 1kr/km, teist samapalju hinnalangust auto ostuhinnast. Vahetama peaks veel esiklaasi..
Muidu auto nagu opel, aga õnneks ei roosteta:headbang:
Algselt postitas: vaade
, millistel ned VAG-id on ei saanud siit kommidest hästi aru.
...
Automaat ruulib
Sigaelmar kirus lihtsalt VAG-grupi autode automaatkaste. Tekkis lihtsalt segadus. Ühelgi saabil VAG kasti tehase poolt peale pandud pole.
Automaatkast ruulib täiega. Hea rahulik on kulgeda.
See et saabide kastid vastu ei pea, on rumal jutt.
No võibolla Trionicu aparaadi kast ei pea varsti enam võimule vastu. Seda ka vvist ainult siis, kui teadlikult üle teada olevate võimsuspiiride minnakse, aga siis on tehaseseadetest asi juba päris kaugel.
to suur:VT kast on sõitnud üle poole miljoni km.eks ta aeg peaks nii,või teisiti varsti otsa saama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: roomlane
Mingit erilist häält teeb mu NG ka. Oleks nagu jämeda mustriga kummide hääl, kuid see olla ei saa, sest kummid suht plangud mul. Kõrva ei häiri igatahes. Kui raadiot kuulata siis võibolla ei ole mingit müra kuulda, pole katsetanud...
laagrid läbi
Algselt postitas: vaade
Olen sõitnud oma NG V6 automaadiga ca 15 tkm ja siiani väga rahul. Sama mõnus kast oli kunagi ka mu MitsuGalandil, Automaat ruulib
Kui sa võrdled Mitsu Galandi automaadiga siis peab küll hea olema. Mu eelmine auto oli just selline isend ja parim automaat millega sõitnud olen. Vahetas kiiresti, sujuvalt ja õigel ajal. Mina poleks mingil juhul paremini suutnud vahetada kui tema seda tegi. Vahetamise kiirus pealekauba sest siduri lahutamine ning hoova liigutamine jääb ju ära.
Ka Audit 100-t ja Nissanit Prairiet olen automaadiga pidanud aga need polnud suuremad asjad. Audile pidin lisaks veel kasti kapremonti ka tegema. Nissanil oli ka kast küps kui maha müüsin. Mitsu lahkus minu omandusest peale nelja aastat uhamist sama ideaalselt töötava kastiga kui ta ostsin.
Kahjuks Saabi automaadiga rohkem sõitnud pole kui ainult platsil proovinud, aga sellega ei saa suurt midagi aru veel. Tahan ka jälle automaati aga kahjuks pean sellega veidi ootama.