Saab 900 survelaagri ,siduri probleem

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Zebra
Postitusi: 6
Liitunud: N Mär 11, 2010 22:49
Asukoht:
Auto:

#1

Sai soetatud auto,millel survelaager tegi hullu häält ,sidur võttis põhjast jne.(trossiga isend)Lahti võttes kuulid veersid välja ,sidurikorvi lamellid kõvasti kahjustatud.Vahetasin survelaagri,korvi,kuna ketas oli väga heas korras,nägi nagu uus välja siis see jäi vahetamata.Peale kokkupanemist järgmine probleem kolin siduri poolelt kui nõrgalt siduripedaali vajutada kaob kolin.Kuidas peab olema sidur reguleeritud,kas nii,et survelaager toetub korvile ja käib koguaeg ringi (kolin kadunud) või nii,et siduripedaali vabastades survelaager vastu lamelle ei toetu ja ringi ei käi(kolin kohe sees)
Oma ala profid ütlesid ,et viimane on õige,kuna laager koguaeg vastu korvi siis laager kulub kiiresti,samas enda loogika (toetudes varasematele kogemustele) kinnitab vastupidist.
Kuidas on õige.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Õige on nii, et survelaager jääb vabaks.
Kolin peab olema põhjustatud sellest, et midagi on kulunud, katki või valesti koos.
Zebra
Postitusi: 6
Liitunud: N Mär 11, 2010 22:49
Asukoht:
Auto:

#3

Kas võib olla probleem käigukasti võllis-kõver.Valesti koos pea välistatud.Samas mis asi tõmbab laagri kettast eemale.Alumise hoova küljes pole ühtegi vedru,samas pedaali all olev vedru selleks ei ole võimeline,kuna see vaid surub trossi tagasi mis veel ei tähenda,et survelaagri hooba kaasa lükkaks.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#4

Algselt postitas: Zebra
Kas võib olla probleem käigukasti võllis-kõver.
Ei saa olla võll kõver, kui just kast kolmandalt korruselt võlli otsa peale maha ei kukkunud.
Zebra
Postitusi: 6
Liitunud: N Mär 11, 2010 22:49
Asukoht:
Auto:

#5

Ega muud vist üle jää kui peab jälle lahti katkuma ja üle vaatama.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

Vaheta seekord ketas ka ära siis. ;)
Zebra
Postitusi: 6
Liitunud: N Mär 11, 2010 22:49
Asukoht:
Auto:

#7

Kuigi see järgnev käib vastu igasugu loogikat,siis sai vahepeal üht vectrat lammutatud(üks tulevikuprojekt) ja selle mootori ja käigukasti lahutamisel ilmnes sama lugu nagu minu saabil-survelaager oli otseses kontaktis korviga ja ei mingeid tagasitõmbe vedrusid pole.Samas siduriketas oli ikka väga kulunud.Kas mõni saabiomanik ehk vaataks kapoti alla ,sellest pisikesest august sisse,mis asub sidurikojas ja vaataks mis asendis on tema auto siduri survelaager seisva mootoriga.Kas on vastu korvi lamelle või mitte.No natuke naljakas hakkab juba:).Ei tahaks nagu uuesti lammutama hakkata.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

see tagasitõmbamise nn. vedru on lihtsalt kallimatel mudelitel.;)
tõepoolest vedrut ei ole aga tagasi survelaager niipalju kõiksugude asjade koosmõjul ikka tuleb, et ta vastu ei käi, kui siduri pedaal ülesse lastud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta