Kütusehinnast
OT edasi ajades.... Optimist ütleks selle peale, et hetkel on Alexelas tasuta kliendikaardi tegemine. Automaattanklast -15 senti.....
Aga
Niikui +10 väljas, auto seisma, ratas välja. Mõjub hästi rahakotile ja eriti hästi tervisele. Kooli ligi 4 km ja tagasi ka samapalju. Ja pole pikka maa. Paras hommikuvõimlemine pigem.
Aga
Niikui +10 väljas, auto seisma, ratas välja. Mõjub hästi rahakotile ja eriti hästi tervisele. Kooli ligi 4 km ja tagasi ka samapalju. Ja pole pikka maa. Paras hommikuvõimlemine pigem.
20/100 km paneb pisut mõtlema küll:fight:, tuleb teha pikemaid päevi ja bensu raha juurde teenida:eureka:
[size=-2]Ja homme taas oma öko liikuriga Riiga...[/size]
[size=-2]Ja homme taas oma öko liikuriga Riiga...[/size]
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Krt-asi ei ole mingis jalgrattas. Kogu üleüldise elu kallinemine on kõneaineks hetkel.
Ok, see, et ma lähen tööle jalgrattaga, oki-doki, aga perega näiteks maale, vanemate juurde... või mujale väljasõidule...ah, ma ei tea.
Ok, see, et ma lähen tööle jalgrattaga, oki-doki, aga perega näiteks maale, vanemate juurde... või mujale väljasõidule...ah, ma ei tea.

Mida te nutate selle bensuhinna üle?
Jääb nüüd mõni vajalik sõit tegemata?
Kui liiter hakkab 25.- maksma siis hakkaks ise ka kriitilisema pilguga oma ringe ja marsruute üle vaatama aga seni:drive:
Samamoodi võiks viriseda pika talve ja külma kevade üle. Ehk siis asjade üle mida meie niikuinii muuta ei saa:wise:
Jääb nüüd mõni vajalik sõit tegemata?
Kui liiter hakkab 25.- maksma siis hakkaks ise ka kriitilisema pilguga oma ringe ja marsruute üle vaatama aga seni:drive:
Samamoodi võiks viriseda pika talve ja külma kevade üle. Ehk siis asjade üle mida meie niikuinii muuta ei saa:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: iisak
Ehk siis asjade üle mida meie niikuinii muuta ei saa:wise:
Saaks tegelt küll. Bensiinihinnast lõviosa siin riigis on aktsiis, muidu maksaks liiter nagu USA-s alla 6 EEku. Lihtsalt keegi ei viitsi, kõik neelavad seda, kui 30.-/l, siis maksame ka 30.- j ne=) Ja valitsuses jälle nii kui nii samad näod, kuna inimesed kardavad muutusi, nii et suurema tõenäosusega tõuseb hind ja ka aktsiisi määr ka edaspidi, 1 jan 2011 näiteks, see juba traditsioon, et krooni võrra iga aasta=)
Kahjuks Statoil enam E85 ei müü, ja jälle põhjus-eesti seadustega ei ole biokütus megaaktsiisist kaitstud, nagu ntx Rootsis, kus E85 ja 95 hinnaahe on päris tuntav. Muidu ostaks küll Biopowerit, saaks rohkem kW ja säästikuma hinnaga kütust
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Ei ole see õige, Teager
Isegi vastust leidsin postkastist
Tere,
Enne, kui Eesti Valitsus pole välja töötanud biokütuste arengukava, ei oska E85 tuleviku kohta kahjuks midagi täpsemat öelda.
Hetkel Eesti Statoil veel seda toodet uuesti müüma ei hakka.
Lugupidamisega,
Janno Siitan
Mootorikütuste tootejuht
Fuel Category Manager
Isegi vastust leidsin postkastist
Tere,
Enne, kui Eesti Valitsus pole välja töötanud biokütuste arengukava, ei oska E85 tuleviku kohta kahjuks midagi täpsemat öelda.
Hetkel Eesti Statoil veel seda toodet uuesti müüma ei hakka.
Lugupidamisega,
Janno Siitan
Mootorikütuste tootejuht
Fuel Category Manager
Algselt postitas: teager
Statoil lõpetas bioetanooli müügi, kuna kütuse hind langes alla - polenud enam kasulik osta kliendile bioetanooli. Küll nad tagasi toovad, mida kõrgemale bensiini hind tõuseb.
terv, teager
Algselt postitas: iisak
Mida te nutate selle bensuhinna üle?
Jääb nüüd mõni vajalik sõit tegemata?
Kui liiter hakkab 25.- maksma siis hakkaks ise ka kriitilisema pilguga oma ringe ja marsruute üle vaatama aga seni:drive:
Samamoodi võiks viriseda pika talve ja külma kevade üle. Ehk siis asjade üle mida meie niikuinii muuta ei saa:wise:
Hmm, saame muuta küll. Tuleb lihtsalt kokkuvõtta inimesed ning minna ja liiklus seisata. Mujal maailmas teevad autojuhid seda koguaeg ning see aitab.
Ainult meie eestlased laseme endale varbale k...da.
Algselt postitas: 95SELaunch
Ei ole see õige, Teager
Isegi vastust leidsin postkastist
Tere,
Enne, kui Eesti Valitsus pole välja töötanud biokütuste arengukava, ei oska E85 tuleviku kohta kahjuks midagi täpsemat öelda.
Hetkel Eesti Statoil veel seda toodet uuesti müüma ei hakka.
Lugupidamisega,
Janno Siitan
Mootorikütuste tootejuht
Fuel Category Manager
Algselt postitas: teager
Statoil lõpetas bioetanooli müügi, kuna kütuse hind langes alla - polenud enam kasulik osta kliendile bioetanooli. Küll nad tagasi toovad, mida kõrgemale bensiini hind tõuseb.
terv, teager
Irw, ametlik versioon on jah selline. Kui ma õieti mäletan, siis maksid nad kergelt peale selle müügile isegi

terv, teager
http://boikoteerimine.forums-free.info/forum.htm
Siin midagi toimub või on toimumas.iseasi kui tõsiselt võetav see foorum on.
Siin midagi toimub või on toimumas.iseasi kui tõsiselt võetav see foorum on.
Mitmete "asjade" puhul olen mina märganud ja seda on ka konjunktuuriinstituut viidanud, et Eestis ei allu asjad alati sellisele loogikale, mida üritatakse vaba turumajandusest paralleelselt tõmmata nö õpikutõed.
Nii näiteks võis (ja tõenäoliselt ka nii käitus) suur osa majandskriisi sattunud ettevõtetest vähendada esimese asjana palka ja/või töötajaid (ühesõnaga palgafondi) ja tõsta hindu. Loomulikult tuleb vaadata valdkonniti asju, ehituses hinnad langesid, aga kingapoes ei langenud.
Kütusele on jah üle krooni aktsiis juurde pannud, toornafta hind aga ei ole seal praegu kus ta oli tol hetkel kui meil viimati tanklas 18 krooni oli.
Enamasti ikka probleemiks igal pool, et kasumimarginaalist polda nõus loobuma, ka toidupoes seetõttu pole hinnad tulnud niipalju alla kui nad oleks võinud.
Seal aga suletud ring, kui poemüüja alandab palku ja laseb ka hinda palju alla, üür, elekter, kütus ja teised tarnijad aga hindu ei alanda samaväärselt, lõikab ju näppu endale....
[ majandusteoreetik vallikas
]
Nii näiteks võis (ja tõenäoliselt ka nii käitus) suur osa majandskriisi sattunud ettevõtetest vähendada esimese asjana palka ja/või töötajaid (ühesõnaga palgafondi) ja tõsta hindu. Loomulikult tuleb vaadata valdkonniti asju, ehituses hinnad langesid, aga kingapoes ei langenud.
Kütusele on jah üle krooni aktsiis juurde pannud, toornafta hind aga ei ole seal praegu kus ta oli tol hetkel kui meil viimati tanklas 18 krooni oli.
Enamasti ikka probleemiks igal pool, et kasumimarginaalist polda nõus loobuma, ka toidupoes seetõttu pole hinnad tulnud niipalju alla kui nad oleks võinud.
Seal aga suletud ring, kui poemüüja alandab palku ja laseb ka hinda palju alla, üür, elekter, kütus ja teised tarnijad aga hindu ei alanda samaväärselt, lõikab ju näppu endale....
[ majandusteoreetik vallikas

Iisakul õigus. Niisama kütuse hinna üle arutleda pole mõtet.
Parimal juhul saab Eesti kütusetarbija suurte lärmi, kogunemistega ja väljaütlemistega mõjutada kütusehinda 20-30 sendi jagu. See mingit säästu küll ei anna.
Auto on lukskaup ja selleks ka jääb. Suurem osa sõiduautodest viivad tarbijal rohkem raha välja kui sisse toovad.
Lisanduvad veel kaudsed kulud, nagu kahju keskkonnale, liiklusõnnetustest tulenevad kahjud, mõju tervisele (autos istudes inimene just sporti ei tee).
Aga noh sama teema on absoluutselt igasuguse tarbimisega.
Kui kütusehindade vahe oleks eri tanklates üle 50 sendi, siis ehk tasuks spetsiaalselt soodsama tankimise nimel kusagile kärutada.
Parimal juhul saab Eesti kütusetarbija suurte lärmi, kogunemistega ja väljaütlemistega mõjutada kütusehinda 20-30 sendi jagu. See mingit säästu küll ei anna.
Auto on lukskaup ja selleks ka jääb. Suurem osa sõiduautodest viivad tarbijal rohkem raha välja kui sisse toovad.
Lisanduvad veel kaudsed kulud, nagu kahju keskkonnale, liiklusõnnetustest tulenevad kahjud, mõju tervisele (autos istudes inimene just sporti ei tee).
Aga noh sama teema on absoluutselt igasuguse tarbimisega.
Kui kütusehindade vahe oleks eri tanklates üle 50 sendi, siis ehk tasuks spetsiaalselt soodsama tankimise nimel kusagile kärutada.
romza
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Siin pole midagi seotud Eesti seadustega. Biokütused on aktsiisivabed praeguse seisuga kuni 27.07.2011, mil lõpeb sellekohane Euroopa Komisjoni poolt antud kuueaastane luba. Kui see luba ei pikene, siis ilmselt tõuseb ka selle hind, kui kõrgele.. kes seda teab. Eks Statoil tahab ka teada, et mida edaspidi juhtuma hakkab ja kas peale kõike seda tasub midagi teha. Rootsi ja Eesti vahe on ilmselt selles, et sealne tarbimise maht on (kümnetes/sadades) kordades suurem, kui meil ja sealkaudu ka kogu hinnastamispoliitika teine.Algselt postitas: 95SELaunch
Kahjuks Statoil enam E85 ei müü, ja jälle põhjus-eesti seadustega ei ole biokütus megaaktsiisist kaitstud, nagu ntx Rootsis, kus E85 ja 95 hinnaahe on päris tuntav. Muidu ostaks küll Biopowerit, saaks rohkem kW ja säästikuma hinnaga kütust
Muuseas E85 on osaliselt aktsiisistatud, see 15%, mis selles on bensiini, sellele kehtib aktsiis. E100 on puhas, sellel ei ole, ehk siis teoreetiliselt võiks E100 olla odavam kui E85.

Siin on juttu natuke
Hakka või tõesti mingi aktsiooni organiseerima:wtf:
Hakka või tõesti mingi aktsiooni organiseerima:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Iisak, mida ma teistmoodi kirjutasin kui keegi Ivor Onksion oma kirjas Delfile?

Aga, et pole ainult siin see elu selline, siis Eurostati värsketel andmetel oli eurotsooni inflatsioon üllatuslikult analüütikutele 1,5 ja mitte 1,2, peamiselt ka autokütuse kallinemise tõttu...
Ja hr Onksionilt võiks tegelt küsida, kas Tallinna Vee kasumimarginaalid ikka on võrreldavad Statoil Eesti ja Neste Eesti kasumimarginaalidega. Lisaks, et mille alusel ta võib väita, et tegemist on kartelliga. See on tõsine süüdistus, millega ei tohiks saada meedias niisama endale tähelepanu tõmmata.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Lihtsalt märkusena siia juurde, et tegelikult on Eesti saavutanud juba EL-i poolt nõutud alumise aktsiisimäära bensiini ja diisli puhul ja isegi natuke kõrgemale sellest jõudnud. Kui nüüd seadusandja hakkaks järjekordsest tõusust rääkima, siis tuleks ilmselt valus kisa..Algselt postitas: 95SELaunch
nii et suurema tõenäosusega tõuseb hind ja ka aktsiisi määr ka edaspidi, 1 jan 2011 näiteks, see juba traditsioon, et krooni võrra iga aasta=)

- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
No päris võrdne ei ole, väike vahe on veel jäänud
Aga jah, peaaegu sama
Tipp on siis 2008 aasta, eks?
Lisafaktoreid siin 2 tk
1) Aktsiisi tõusud 2009 ja 2010 a, kokku vist mingi 2,5 EEk liitri kohta
2) Käibemaksu tõus (see aga vähe mõjutab)
Ülejaanud on kasumimarginaalid
kui võtta tänase hinda 5+, mis on 17,35, ja lahutada 2,5 siis "vana" hind oleks 14.85, arvestades 18% 20% asemel aga veel madalam, mingi 14.55
Aga jah, peaaegu sama
Tipp on siis 2008 aasta, eks?
Lisafaktoreid siin 2 tk
1) Aktsiisi tõusud 2009 ja 2010 a, kokku vist mingi 2,5 EEk liitri kohta
2) Käibemaksu tõus (see aga vähe mõjutab)
Ülejaanud on kasumimarginaalid
kui võtta tänase hinda 5+, mis on 17,35, ja lahutada 2,5 siis "vana" hind oleks 14.85, arvestades 18% 20% asemel aga veel madalam, mingi 14.55
Algselt postitas: CyberLihtsalt märkusena siia juurde, et tegelikult on Eesti saavutanud juba EL-i poolt nõutud alumise aktsiisimäära bensiini ja diisli puhul ja isegi natuke kõrgemale sellest jõudnud. Kui nüüd seadusandja hakkaks järjekordsest tõusust rääkima, siis tuleks ilmselt valus kisa..Algselt postitas: 95SELaunch
nii et suurema tõenäosusega tõuseb hind ja ka aktsiisi määr ka edaspidi, 1 jan 2011 näiteks, see juba traditsioon, et krooni võrra iga aasta=)Minu isikliku arvamise järgi peaks siiski uurima juba mainitud teemat, et kuidas see kütusehind naftahinna kõrghetkedel praegusega võrdne oli...
Puust ja punaseks ka, mis on marginaalid kütuse müügil ja vee müügil!
kroonides
Statoil Eesti 2008 - müük 3,36 mlrd, puhaskasum 54,5 mln
2007 - müük 3,05 mlrd, puhaskasum 123,4 mln
Neste Eesti 2008 - müük 3,005 mlrd ja puhaskasum 124,2 mln
2007 - müük 2,5 mlrd ja puhaskasum 100,5 mln
Samasuguseid numbreid võib pritsida ka ärikasumi kohta, mis on võibolla veidi parem näitaja isegi, arvestades põhitegevuse kasumlikkust.
Tallinna Vee kasum AGA! Pange tähele kui vale on tegelikult Delfile kirjutanud TTÜ rahvamajandustudengi (google andmed
) väide!
Tallinna Vesi 2008 - 296 mln kasumit ja käive 720 mln
2007 - puhaskasum 278 mln käive 821 mln
:wtf:
EDIT: neile kes arvude keelest ei jaga (nagu ma ise mingi tark oleks
) on kütusemüüja marginaal 2-3 versus veemüüja ja solgiostja marginaal 50-60 protsenti!
kroonides
Statoil Eesti 2008 - müük 3,36 mlrd, puhaskasum 54,5 mln
2007 - müük 3,05 mlrd, puhaskasum 123,4 mln
Neste Eesti 2008 - müük 3,005 mlrd ja puhaskasum 124,2 mln
2007 - müük 2,5 mlrd ja puhaskasum 100,5 mln
Samasuguseid numbreid võib pritsida ka ärikasumi kohta, mis on võibolla veidi parem näitaja isegi, arvestades põhitegevuse kasumlikkust.
Tallinna Vee kasum AGA! Pange tähele kui vale on tegelikult Delfile kirjutanud TTÜ rahvamajandustudengi (google andmed

Tallinna Vesi 2008 - 296 mln kasumit ja käive 720 mln
2007 - puhaskasum 278 mln käive 821 mln
:wtf:
EDIT: neile kes arvude keelest ei jaga (nagu ma ise mingi tark oleks

- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
kui suur üldse on see marginaal liitri kohta? oletan et 1-2eek? ja aktsiis käibega mingi 9 EEK? on kellegil andmeid?
edit
Leidsin, et 2009 aasta suvel ol Maksu- ja tolliameti andmetel oli see pliibensiini puhul 6600, pliivaba bensiini puhul 5620 ja diiselkütuse puhul 5165 krooni ühe tonni kohta. Nojah, praegu umbes 6-7 EEKu siis liitrilt. Ja ärge unustage, et just ROHELISED, REFORM JA IRL toetasid aktsiisitõusu. Nagu alati, valitsus tõstab, aga hiljem süüdi on ainult kütusefirmad ja Saudia sheihid=) Sellega meeldib mulle just USA kütusehinna poliitika, miks mitte osta 5-7 liitrilist monstrumi, seal elades?=)
tõusu kohta siin
http://www.delfi.ee/news/majandus/majan ... d=23878943
edit
Leidsin, et 2009 aasta suvel ol Maksu- ja tolliameti andmetel oli see pliibensiini puhul 6600, pliivaba bensiini puhul 5620 ja diiselkütuse puhul 5165 krooni ühe tonni kohta. Nojah, praegu umbes 6-7 EEKu siis liitrilt. Ja ärge unustage, et just ROHELISED, REFORM JA IRL toetasid aktsiisitõusu. Nagu alati, valitsus tõstab, aga hiljem süüdi on ainult kütusefirmad ja Saudia sheihid=) Sellega meeldib mulle just USA kütusehinna poliitika, miks mitte osta 5-7 liitrilist monstrumi, seal elades?=)
tõusu kohta siin
http://www.delfi.ee/news/majandus/majan ... d=23878943
Algselt postitas: 95SELaunch
kui suur üldse on see marginaal liitri kohta? oletan et 1-2eek? ja aktsiis käibega mingi 9 EEK? on kellegil andmeid?
edit
Leidsin, et 2009 aasta suvel ol Maksu- ja tolliameti andmetel oli see pliibensiini puhul 6600, pliivaba bensiini puhul 5620 ja diiselkütuse puhul 5165 krooni ühe tonni kohta. Nojah, praegu umbes 6-7 EEKu siis liitrilt. Ja ärge unustage, et just ROHELISED, REFORM JA IRL toetasid aktsiisitõusu. Nagu alati, valitsus tõstab, aga hiljem süüdi on ainult kütusefirmad ja Saudia sheihid=) Sellega meeldib mulle just USA kütusehinna poliitika, miks mitte osta 5-7 liitrilist monstrumi, seal elades?=)
tõusu kohta siin
http://www.delfi.ee/news/majandus/majan ... d=23878943
Üldiselt on Neste hulgi- ja jaehinna liikumisest näha, et kroon (kahe hinna vahel) on kriitiline piir, millest alla kukkudes on surve hinnatõusuks olemas.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Miks siis maksu ja tolliameti lehelt kohe hetkeandmeid ei võtnud..Algselt postitas: 95SELaunch
kui suur üldse on see marginaal liitri kohta? oletan et 1-2eek? ja aktsiis käibega mingi 9 EEK? on kellegil andmeid?
edit
Leidsin, et 2009 aasta suvel ol Maksu- ja tolliameti andmetel oli see pliibensiini puhul 6600, pliivaba bensiini puhul 5620 ja diiselkütuse puhul 5165 krooni ühe tonni kohta.

Pliivaba bensiin - 6615 krooni / 1000 liitrit
Diislikütus - 6148 krooni / 1000 liitrit
Liitrilt mitte tonnilt. 1000 liitrit diislit on ca 880 kg. bensiin peaks veel kergem olema