Vaatasin kõik remondimanuaali läbi ja ei leidnud mis momendiga tuleb kepsusaaled kinni keerata, raamsaledel 110Hm, kas sama siis? Kui kellegil on hea tabel võiks panna siia.
Ja kas kettide kaane ja mootorivahel ka ei lähe mingit tihendit ja hermeetikut?
B234 -93 mootori kokkupanek
Kaane ja ploki vahele läheb hermeetik. Kui silikooni panna, siis selle kogusega ei tohi üle pingutada - sissepoole jäänud tilgad võivad midagi ummistama hakata. Selles suhtes on anaeroobne hermeetik lollikindlam.
Haynesi raamatus oli minumeelest moment kirjas, kodus vaatan.
Haynesi raamatus oli minumeelest moment kirjas, kodus vaatan.
Tegin pilti ng900 Haynesi manualist, see peaks käima ka B234 mooroti kohta kui kellelgi ehk see kunagi abiks.
http://picasaweb.google.com/alarala/Moo ... 8642730290
http://picasaweb.google.com/alarala/Moo ... 8642730290
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: rala
Tegin pilti ng900 Haynesi manualist, see peaks käima ka B234 mooroti kohta kui kellelgi ehk see kunagi abiks.
http://picasaweb.google.com/alarala/Moo ... 8642730290
:notworthy:
"big-end bearing cap nuts" - 48Hm on selle järgi
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Keerasin 48Hm ja väntvõlli keerata ei saa 
Õli lisatud võlli ja saalede vahele, milles veel võib olla probleem?
Raamsaaled said 110Hm ja kõik ok.
Õli lisatud võlli ja saalede vahele, milles veel võib olla probleem?
Raamsaaled said 110Hm ja kõik ok.
__In Boost We Trust__
Panid lihvimata vändale 0,25,või 0,5 saaled std. asemel äkki?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no ikka iga saale pingutamise puhul võiks väntvõlli keerata.
ja loomulikult ka enne täiesti lõpliku pingutust.
siis näed ja tunned täpselt kas hakkab pooma ja millal.'
ja näpuga tuleb saalede siseküljed ja võll ikka ohtralt õliga kokku teha.
muidugi kui sul kepsu saale oli ringi käinud, siis tuleb ka kepsu saale pesa lihvida. kui see jääb tegemata, siis pole mõtet mootorit kokku panna, sest siis poob kinni kas kohe või mõne aja pärast.
ja loomulikult ka enne täiesti lõpliku pingutust.
siis näed ja tunned täpselt kas hakkab pooma ja millal.'
ja näpuga tuleb saalede siseküljed ja võll ikka ohtralt õliga kokku teha.
muidugi kui sul kepsu saale oli ringi käinud, siis tuleb ka kepsu saale pesa lihvida. kui see jääb tegemata, siis pole mõtet mootorit kokku panna, sest siis poob kinni kas kohe või mõne aja pärast.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Probleem oli ühes defektiga saales kuhu välisküljele luku kohal oli natukene ülelisatud metalli, ja need mikronid andsid endast teada. Liigne metall äralihvitud ja väntvõlli käib nüüd ringi.
Mootor oli töökorras ja täitsa norm seisundis ei vajanudki veel remonti, oli lihtsalt ostetud, et tasekesi äravahetada kõik kuluvad osad ja + Volvo klappivedrud:evil:
Mootor oli töökorras ja täitsa norm seisundis ei vajanudki veel remonti, oli lihtsalt ostetud, et tasekesi äravahetada kõik kuluvad osad ja + Volvo klappivedrud:evil:
__In Boost We Trust__

