Võibolla sai vale teema alla kuid küsimus ise selline: et kus asub nimetatud tükk ja kui keeruline on selle vahetus?
Autoks on 9000 cs 92 aasta.
Kas on mul mõtet hakata endal pusima või on mõistlik sõita Tallinna ja lasta spetsialistidel see korda teha.
Tore oleks kui keegi oskaks öelda kui palju see radikas ja töö ka maksab sel juhul kui profid seda teevad.
soojendusradikas
Nimet.tükk asub armatuuris,ligi saab talle mootori poolt,kui eemaldada
tulemüür,ventika mootor,lahti lasta kliimaseadme kinnitused ja see eemale
nihutada,maha võtta õhuklapid jne. Aega läheb ideaalis 4-5 tundi.Mõned
kinnitused on väga kavalates kohtades.Radika voolikuid ei tohi omavahel
segi ajada.Hea tootja radikas maksab 2,5 kilo,on ka tonniseid,aga....
Eemale tuleks hoida Valeo radikatest(originaaltootja).
tulemüür,ventika mootor,lahti lasta kliimaseadme kinnitused ja see eemale
nihutada,maha võtta õhuklapid jne. Aega läheb ideaalis 4-5 tundi.Mõned
kinnitused on väga kavalates kohtades.Radika voolikuid ei tohi omavahel
segi ajada.Hea tootja radikas maksab 2,5 kilo,on ka tonniseid,aga....
Eemale tuleks hoida Valeo radikatest(originaaltootja).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
tonnine on mingi itaalia vaskradikas,nissensi salongiradikat pole ise
paigaldanud,aga 5 aastat kestab ta kindlasti,2500.- Magneti Marelli omad,
mis üle 10 aasta tagasi said peale pandud,kestavad tänaseni.
NB.Radikate hävimise põhjus on pahatihti paisupaagi korgis,mille klapp
peab avanema 1-1,2bar. juures,kuid vanadusest avanevad(kui üldse)tihti
oluliselt kõrgemal rõhul.
paigaldanud,aga 5 aastat kestab ta kindlasti,2500.- Magneti Marelli omad,
mis üle 10 aasta tagasi said peale pandud,kestavad tänaseni.
NB.Radikate hävimise põhjus on pahatihti paisupaagi korgis,mille klapp
peab avanema 1-1,2bar. juures,kuid vanadusest avanevad(kui üldse)tihti
oluliselt kõrgemal rõhul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Muideks see kork on mulle endale kah silmajäänud kui mitte usaldusväärne element ja ma kahtlustan et selles oli ka põhjus miks mu jahutus radikasse mõra tekkis. Kuid ma pole Tartust leidnud uut et see välja vahetada.
Kui juba jutuks tuli siis mis see kork maksab?
Kui juba jutuks tuli siis mis see kork maksab?
B-osana 150.- ,orig. hind oli vist 450.-
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lahendust hakkad nägema siis,kui vana radikas näpuvahel,isegi kui temaga
tekib silmside,ei kavatse ta oma pesast irduda,sest kliimaseadme kobakas
on ees.Esimest korda tehes võib pisara silma võtta,kui õhuklappide hoovad
purunevad ja igasugused vidinad jäädavalt kusagile alla kukuvad.
Jõudu igatahes...
tekib silmside,ei kavatse ta oma pesast irduda,sest kliimaseadme kobakas
on ees.Esimest korda tehes võib pisara silma võtta,kui õhuklappide hoovad
purunevad ja igasugused vidinad jäädavalt kusagile alla kukuvad.
Jõudu igatahes...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
minulgi see sama olikord vaja ette võtta, õnneks mul pole kliimaseadet ja korra proovisin aa kuramuse ventikas ei tahtnud eest ära tulla. ja sinna see jäigi. vabal päeval hakkan uuesti nikerdama. asi vaja korda saada. salong on vesine ja niiske:(mattide all märjutab.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Kuna endal oli/on ka see töö plaanis, siis sai suvel väike ülevaade tehtud.
Üks word dokument (~5MB) mis sai pandud kokku Quasimotori baasil ja üks arutelu, millest võiks abi olla:
Kellel huvi, siis praegu saab neid siit:
http://www.saabnet.ee/Quasimotor_ventika_vahetus.doc
http://www.saabnet.ee/arutelu_salongi_radikas.txt
Hiljem panen vast need ka html-ina üles...
Loodan et on abiks isetegijatele.
Üks word dokument (~5MB) mis sai pandud kokku Quasimotori baasil ja üks arutelu, millest võiks abi olla:
Kellel huvi, siis praegu saab neid siit:
http://www.saabnet.ee/Quasimotor_ventika_vahetus.doc
http://www.saabnet.ee/arutelu_salongi_radikas.txt
Hiljem panen vast need ka html-ina üles...
Loodan et on abiks isetegijatele.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee