Uus Saab 9-5
Uue väike-Saabi kuvandeid tuleb nagu seeni pärast vihma.
See Ed Gray versioon meeldib mulle isiklikult väga, küljepealt meenutab isegi Bugatti Veyron-i.
http://www.saabsunited.com/2010/04/saab ... -gray.html
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=30322313
Lisatud failid
See Ed Gray versioon meeldib mulle isiklikult väga, küljepealt meenutab isegi Bugatti Veyron-i.
http://www.saabsunited.com/2010/04/saab ... -gray.html
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=30322313
Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Ei meeldi kohe üldse see uus 92 disain. Minupoolest lasku 9-X ja 9-X Air conceptid sellisena tootmisesse nagu nad praegu välja näevad. Sisus võiks feidi futut maha keerata, aga muidu ühed ilusamad saab-i conceptid seni. samas on saabsunited-i kommentaaridest läbi käinud, et see uus 92 ei pidavatki 9-x-st palju erinema, mis on ainult hea. Ehk ootab/näeb.
Kütame OT'd
Sellisena oleks asi super. Kohe saab tõmmata jooni vana 92'ga, samas on ta moodne. Saabil on vaja sellist väikest punni massidesse, midagi odavat ja stiilset (Nagu Fiat 500, Mini - pole küll massidele mõeldud, aga ikkagi)

terv, teager
Sellisena oleks asi super. Kohe saab tõmmata jooni vana 92'ga, samas on ta moodne. Saabil on vaja sellist väikest punni massidesse, midagi odavat ja stiilset (Nagu Fiat 500, Mini - pole küll massidele mõeldud, aga ikkagi)

terv, teager
Algselt postitas: teager
Kütame OT'd
Sellisena oleks asi super. Kohe saab tõmmata jooni vana 92'ga, samas on ta moodne. Saabil on vaja sellist väikest punni massidesse, midagi odavat ja stiilset (Nagu Fiat 500, Mini - pole küll massidele mõeldud, aga ikkagi)
terv, teager
Liiga ilus, et vähe raha küsida
Ettevaatust pudiseb!
http://www.autoleht.ee/news/single?news_id=2279
Katsetajad ise peavad uut 9-5 mudelit parimaks autoks, mis SAABi märgi all on tehtud
Katsetajad ise peavad uut 9-5 mudelit parimaks autoks, mis SAABi märgi all on tehtud
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Mudeli aasta 2010 pole veel läbigi, aga juba räägitakse 2011 uuendustest:
Varustus ja kerevärvid
Sisemus
DriveSense
Veermik
Bi-Xenon SmartBeam
Infotainment
HUD
Lane Departure Warning System
Adaptive Cruise Control (ACC) with Stop & Go
Mootoriuuendustest siiski pole veel juttu, ehk MY2012 toob midagi uut.
terv, teager
Varustus ja kerevärvid
Sisemus
DriveSense
Veermik
Bi-Xenon SmartBeam
Infotainment
HUD
Lane Departure Warning System
Adaptive Cruise Control (ACC) with Stop & Go
Mootoriuuendustest siiski pole veel juttu, ehk MY2012 toob midagi uut.
terv, teager
Navi Eesti kaarti ikka ei sisalda?
Nagu näha, on uue 9-5 juures Trionic mootorijuhtimisest täielikult loobutud.
Kasutusel on Bosch Motronic MED (4cyl), ME9 (V6) või EDC (TiD).
Ei kujuta ka hästi ette, kuidas 2-liitrine 220 hp mootor suure ja raske kere vedamisega hakkama saab.
Ainuke mõistlik valik on vist V6.
Kasutusel on Bosch Motronic MED (4cyl), ME9 (V6) või EDC (TiD).
Ei kujuta ka hästi ette, kuidas 2-liitrine 220 hp mootor suure ja raske kere vedamisega hakkama saab.
Ainuke mõistlik valik on vist V6.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Sel 2-liitrisel mootoril väänet ju 350Nm, mis on võrdväärne sajandialguse 9-5 Aeroga. Seega ei jää ta hätta midagi. Natuke nutusem 1.6 mootor tundub küll vähe kahtlane.
Varsti oleks paras aeg see osta ning 2.3T mootor sisse pista;)
Varsti oleks paras aeg see osta ning 2.3T mootor sisse pista;)
Rääkisin täna pooljuhuslikult Rootsi suursaadikuga Eestis Jan Palmstiernaga. Ta ajas oma 9-5 välja ja me jäime pisut ta teele, siis vahetasime paar sõna. Ma ütlesin, et kena saab, et ma ise ka väike saabifänn. Ta vastu, et fännid tegid siin sõitu näe...ma vastu, et sai selline korraldatud küll, ta vastu, tõenäoliselt diplomaadile omase viisakusega, et ta oleks ka tulnud eskortima oma autoga kui oleks teadnud 
Aga siis läks korraks jutt ka sinna, et ta oma 9-5 vahetaks uue vastu, aga too liiga luksuslik. Ma ei tea kas siis lihtsalt ei sobi ta ametiga see või mis, aga ma mainisin, et kallis ka teine ja ta vastu, et on küll jah
Soovitasin tal esirehvi kontrollida, tundus selline löts
:D

Aga siis läks korraks jutt ka sinna, et ta oma 9-5 vahetaks uue vastu, aga too liiga luksuslik. Ma ei tea kas siis lihtsalt ei sobi ta ametiga see või mis, aga ma mainisin, et kallis ka teine ja ta vastu, et on küll jah

Soovitasin tal esirehvi kontrollida, tundus selline löts

Algselt postitas: vallikas
Rääkisin täna pooljuhuslikult Rootsi suursaadikuga Eestis Jan Palmstiernaga. Ta ajas oma 9-5 välja ja me jäime pisut ta teele, siis vahetasime paar sõna. Ma ütlesin, et kena saab, et ma ise ka väike saabifänn. Ta vastu, et fännid tegid siin sõitu näe...ma vastu, et sai selline korraldatud küll, ta vastu, tõenäoliselt diplomaadile omase viisakusega, et ta oleks ka tulnud eskortima oma autoga kui oleks teadnud
Aga siis läks korraks jutt ka sinna, et ta oma 9-5 vahetaks uue vastu, aga too liiga luksuslik. Ma ei tea kas siis lihtsalt ei sobi ta ametiga see või mis, aga ma mainisin, et kallis ka teine ja ta vastu, et on küll jah
Soovitasin tal esirehvi kontrollida, tundus selline löts:D
Sellisest smalltalkist võib teinekord mingi suurem asi alguse saada

Eestlased on tihti liiga häbelikud ja endassetõmbunud, et seda kasutada paraku
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Kõige odavam Linear Linear 2,0 DT sedaan R4 / 118 kW 484.000.- EEK
Aerod alates 597 000.- EEK
Hinnad käibega
Aerod alates 597 000.- EEK
Hinnad käibega
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Hinnakirjad. Samuti võib sealt leida väljendit "alates nädal 40 2010" osade mudelite puhul. Teiste puhul pole öeldud, millal täpselt müügis. Hinnakiri on kehtivusega alates 01.06.2010
Algselt postitas: iisak
Diisel Aero...
Pähhh![]()
Pähh jah - seni kuni ise pole sõitnud sellega.
132kW 1.9 TTiD 9-3'l jättis küll väga hea mulje, minek oli hea, väänet jagus ning kõige paarutamise järel keskmine kütusekulu jäi ikka 8-9l/peale. Miinuseks V6 hääle puudumine ning vastik diislihais (ma vihkan diiselmootori heitgaase, bensu omasid kaifib ikka meelsamini)
terv, teager
Kas nendest põhjustest juba ei piisa:poke:Algselt postitas: teager
Miinuseks V6 hääle puudumine ning vastik diislihais (ma vihkan diiselmootori heitgaase, bensu omasid kaifib ikka meelsamini)
terv, teager
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...