Uus Saab 9-5

Uudiseid Saab'i maailmast, uued mudelid, pildid...
Vasta
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#376

see teibituunitud muul on uus opel astra. võimalik, et selle kere all testitakse uue 9-3 jaoks mõeldud süsteeme.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#377

Uue väike-Saabi kuvandeid tuleb nagu seeni pärast vihma.
See Ed Gray versioon meeldib mulle isiklikult väga, küljepealt meenutab isegi Bugatti Veyron-i.

http://www.saabsunited.com/2010/04/saab ... -gray.html

http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=30322313

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#378

See must pilt profiil on küll kena, aga ülejäänute piltide peal on järjekordne Audi TT (IMHO)
Kasutaja avatar
mihkeltt
Postitusi: 258
Liitunud: E Mai 05, 2008 14:41
Asukoht:
Auto:

#379

Ei meeldi kohe üldse see uus 92 disain. Minupoolest lasku 9-X ja 9-X Air conceptid sellisena tootmisesse nagu nad praegu välja näevad. Sisus võiks feidi futut maha keerata, aga muidu ühed ilusamad saab-i conceptid seni. samas on saabsunited-i kommentaaridest läbi käinud, et see uus 92 ei pidavatki 9-x-st palju erinema, mis on ainult hea. Ehk ootab/näeb.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#380

Kütame OT'd

Sellisena oleks asi super. Kohe saab tõmmata jooni vana 92'ga, samas on ta moodne. Saabil on vaja sellist väikest punni massidesse, midagi odavat ja stiilset (Nagu Fiat 500, Mini - pole küll massidele mõeldud, aga ikkagi)

Pilt

terv, teager
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#381

Meeldib see mõte. Ma natuke silusin.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#382

VMi lehele on ilmunud teade, et uus 9-5 on varsti kohal :)
Allar88
Postitusi: 54
Liitunud: L Aug 29, 2009 15:17
Asukoht:
Auto:

#383

Algselt postitas: teager
Kütame OT'd

Sellisena oleks asi super. Kohe saab tõmmata jooni vana 92'ga, samas on ta moodne. Saabil on vaja sellist väikest punni massidesse, midagi odavat ja stiilset (Nagu Fiat 500, Mini - pole küll massidele mõeldud, aga ikkagi)

Pilt

terv, teager

Liiga ilus, et vähe raha küsida
Ettevaatust pudiseb!
Thor
Postitusi: 532
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#384

Algselt postitas: eston21
VMi lehele on ilmunud teade, et uus 9-5 on varsti kohal :)

Peaks Juuni-Juuli meil müügis olema.
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#385

http://www.autoleht.ee/news/single?news_id=2279

Katsetajad ise peavad uut 9-5 mudelit parimaks autoks, mis SAABi märgi all on tehtud
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#386

Mudeli aasta 2010 pole veel läbigi, aga juba räägitakse 2011 uuendustest:

Varustus ja kerevärvid

Sisemus

DriveSense

Veermik

Bi-Xenon SmartBeam

Infotainment

HUD

Lane Departure Warning System

Adaptive Cruise Control (ACC) with Stop & Go

Mootoriuuendustest siiski pole veel juttu, ehk MY2012 toob midagi uut.

terv, teager
joels
Postitusi: 156
Liitunud: E Nov 26, 2007 15:39
Asukoht:
Auto:

#387

Navi Eesti kaarti ikka ei sisalda?:gun:
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#388

Kasutaja avatar
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#389

Nagu näha, on uue 9-5 juures Trionic mootorijuhtimisest täielikult loobutud.
Kasutusel on Bosch Motronic MED (4cyl), ME9 (V6) või EDC (TiD).
Ei kujuta ka hästi ette, kuidas 2-liitrine 220 hp mootor suure ja raske kere vedamisega hakkama saab.
Ainuke mõistlik valik on vist V6.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#390

Sel 2-liitrisel mootoril väänet ju 350Nm, mis on võrdväärne sajandialguse 9-5 Aeroga. Seega ei jää ta hätta midagi. Natuke nutusem 1.6 mootor tundub küll vähe kahtlane.

Varsti oleks paras aeg see osta ning 2.3T mootor sisse pista;)
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#391

Rääkisin täna pooljuhuslikult Rootsi suursaadikuga Eestis Jan Palmstiernaga. Ta ajas oma 9-5 välja ja me jäime pisut ta teele, siis vahetasime paar sõna. Ma ütlesin, et kena saab, et ma ise ka väike saabifänn. Ta vastu, et fännid tegid siin sõitu näe...ma vastu, et sai selline korraldatud küll, ta vastu, tõenäoliselt diplomaadile omase viisakusega, et ta oleks ka tulnud eskortima oma autoga kui oleks teadnud :headbang:

Aga siis läks korraks jutt ka sinna, et ta oma 9-5 vahetaks uue vastu, aga too liiga luksuslik. Ma ei tea kas siis lihtsalt ei sobi ta ametiga see või mis, aga ma mainisin, et kallis ka teine ja ta vastu, et on küll jah :P

Soovitasin tal esirehvi kontrollida, tundus selline löts :red::D
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#392

uut 9-5 peaks eestis näha saama juunis.
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 417
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#393

Algselt postitas: vallikas
Rääkisin täna pooljuhuslikult Rootsi suursaadikuga Eestis Jan Palmstiernaga. Ta ajas oma 9-5 välja ja me jäime pisut ta teele, siis vahetasime paar sõna. Ma ütlesin, et kena saab, et ma ise ka väike saabifänn. Ta vastu, et fännid tegid siin sõitu näe...ma vastu, et sai selline korraldatud küll, ta vastu, tõenäoliselt diplomaadile omase viisakusega, et ta oleks ka tulnud eskortima oma autoga kui oleks teadnud :headbang:

Aga siis läks korraks jutt ka sinna, et ta oma 9-5 vahetaks uue vastu, aga too liiga luksuslik. Ma ei tea kas siis lihtsalt ei sobi ta ametiga see või mis, aga ma mainisin, et kallis ka teine ja ta vastu, et on küll jah :P

Soovitasin tal esirehvi kontrollida, tundus selline löts :red::D

Sellisest smalltalkist võib teinekord mingi suurem asi alguse saada :wise:
Eestlased on tihti liiga häbelikud ja endassetõmbunud, et seda kasutada paraku
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#394

Algselt postitas: eston21
uut 9-5 peaks eestis näha saama juunis.

kas on hindadest ka juba juttu?
Kasutaja avatar
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#395

Kõige odavam Linear Linear 2,0 DT sedaan R4 / 118 kW 484.000.- EEK
Aerod alates 597 000.- EEK
Hinnad käibega
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#396

Hinnakirjad. Samuti võib sealt leida väljendit "alates nädal 40 2010" osade mudelite puhul. Teiste puhul pole öeldud, millal täpselt müügis. Hinnakiri on kehtivusega alates 01.06.2010
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#397

Pole paha!
Nüüd peab ainult natuke veel raha koguma ja ootama seda 40-dat nädalat.
Prooviks siis seda diisel Aerot ;)
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#398

Diisel Aero...
Pähhh :bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#399

Algselt postitas: iisak
Diisel Aero...
Pähhh :bs:

Pähh jah - seni kuni ise pole sõitnud sellega.
132kW 1.9 TTiD 9-3'l jättis küll väga hea mulje, minek oli hea, väänet jagus ning kõige paarutamise järel keskmine kütusekulu jäi ikka 8-9l/peale. Miinuseks V6 hääle puudumine ning vastik diislihais (ma vihkan diiselmootori heitgaase, bensu omasid kaifib ikka meelsamini)

terv, teager
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#400

Algselt postitas: teager
Miinuseks V6 hääle puudumine ning vastik diislihais (ma vihkan diiselmootori heitgaase, bensu omasid kaifib ikka meelsamini)

terv, teager
Kas nendest põhjustest juba ei piisa:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta