Elu teed on imelikud. Täpselt ei mäletagi, oli see järjekordne vallatu elukurv, kuri naine, kes ultimaatumi esitas või pikk pakaseline talv koos hooldamata kõnniteedega, igatahes seekord ei jäetud mulle muud valikut, kui auto osta. Üritasin küll apelleerida rahakoti kehvale tervisele ja autoaedade neutraalsest allapoole jäävale mainele, kuid isegi leiget huvi üles näidates kippus lumepall veeremist omasoodu jätkama.
Tagantjärgi tarkusena võin öelda, et oleks varem keegi viitsinud niimoodi mulle autot müüa, oleks vist auto juba ammuilma olemas. Ei mõtle siinkohal, et olen see teatud tüüpi inimene, kelle käest tulebki raha ära võtta, vaid eelkõige taandus asi varem ikkagi laiskuse ja ajapuuduse taha. Samas olen alati soovinud, et enda autol oleks vähemalt kaks asja (need millest tööautod tavaliselt ilma on jäetud): normaalne helisüsteem ja minek. Tuleb välja, et need kaks soovi piiravad valikut tublisti. Tõsi, ega ma ennegi päris normaalne polnud, aga et just Saab, selles on küll Iisak süüdi. Nakkus oli mul muidugi varem, kuid seni õnnestus seda koduste vahendite ja meditsiini abiga (näiteks kipslahas) vaos hoida. No mida sa ära teed kui auto koju kätte tuuakse - sõltlase silmad lähevad selle peale kuklataha kokku ja keerulisemad konsonantühendid jäävad hammaste taha kinni. Kuna see esimene kahest soovitud asjast oli normaalne ja reaktsioon akseleraatori asendi muutusele adekvaatne, siis pikka juttu polnud. Rahast kahju ei ole, ka takkajärgi mitte, aga tuttavatele on ikka veel raske selgeks teha, miks ma endale lõpetamata matemaatilist tehet mudelinimena kasutava auto soetasin.
Igatahes on mul nüüd varasemast kiirem moodus Tartus aadressile Raja 31 jõudmiseks (ja sinna on asja päris tihti).
Lisatud failid
Saab 9-5 Griffin, 2000, mehh
Panen mõne pildi veel. Ärge pahandage, et terve auto alati kaadrisse pole jäänud: auto on pika ajalooga, seetõttu pole kõik keredetailid pildistamiskõlbulikud või noh tegelikult pisikesse seebikarpi ei mahugi nii suure auto pildid tervenisti sisse. 
Lisatud failid

Lisatud failid
Ei teagi kas peaks nüüd häbenema või hoopis uhke olema:conf:Algselt postitas: mehh
Tagantjärgi tarkusena võin öelda, et oleks varem keegi viitsinud niimoodi mulle autot müüa, oleks vist auto juba ammuilma olemas. Tõsi, ega ma ennegi päris normaalne polnud, aga et just Saab, selles on küll Iisak süüdi. No mida sa ära teed kui auto koju kätte tuuakse - sõltlase silmad lähevad selle peale kuklataha kokku ja keerulisemad konsonantühendid jäävad hammaste taha kinni.
Mei kõige suurem hirm Trionicuga Saabe müües on alati see, et autod ei satuks mõne totaallamba kätte. Õnneks ei juhtunud seda ka seekord

Mul on siiralt hea meel, et see Griffin just sulle sai. Ausalt.
:drive:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: Ets
Mul on alati superhea meel, kui siia foorumisse moni uus V6 satub! Onnitlused suuredja usun, et sa ei kahetse kyll yhtegi kilomeetrit selle masinaga.
Kui uus just?Peaks ju vana foorumlase auto olema?!
Loomulikult ilus aparaat kindlasti hea omaniku leidnud...

Vot ei tea kes on totaallammas, kuid loodetavasti ma päris blondiini mõõtu välja ei anna. Kuigi usun, et mõne lolli küsimuse Iisakule ikka esitasin. Häbeneda pole Iisakul midagi, lihtsalt ajastus oli ideaalne. Häbenema peaks siis, kui ma praegu passatiga ringi sõidaks...
Tegelikult on Audaceri mehed minu ja selle auto pärast mütanud päris usinasti- vanaproua tükkis vahest päris pirtsakaks kätte. Meeste sõna on pidanud ning tõrksa taltsutus või siis leppimine uue peremehega on loodetavasti lõpusirgel. Vastutasuks olen lubanud auto eest hästi hoolitseda ja rooli taga kombekalt käituda.
Antud hetkeks on minu sõitude poolt atmosfääri paisatud 360 liitri bensiini põlemisprotsessis eralduv CO2 (õnneks on mul roheline auto:thumb:). Tagumikuga auto tunnetamine on juba tekkinud.
Eugam'i sõnade kinnituseks mainin, et auto jah varem foorumis esindatud kasutaja Aimar poolt.
Iga uus on hästi remonditud vana
Tegelikult on Audaceri mehed minu ja selle auto pärast mütanud päris usinasti- vanaproua tükkis vahest päris pirtsakaks kätte. Meeste sõna on pidanud ning tõrksa taltsutus või siis leppimine uue peremehega on loodetavasti lõpusirgel. Vastutasuks olen lubanud auto eest hästi hoolitseda ja rooli taga kombekalt käituda.
Antud hetkeks on minu sõitude poolt atmosfääri paisatud 360 liitri bensiini põlemisprotsessis eralduv CO2 (õnneks on mul roheline auto:thumb:). Tagumikuga auto tunnetamine on juba tekkinud.
Eugam'i sõnade kinnituseks mainin, et auto jah varem foorumis esindatud kasutaja Aimar poolt.
Iga uus on hästi remonditud vana
