Juhtus selline asi, et eile peale Nestes tankimist(enne tankimist oli paak üsna tühi) sai nii alla kilomeetri sõidetud, kui äkki kiirenduse pealt mootor välja suri ja Check engine tuli põlema läks. Mootor ennast käima ei vedanud, tõmbasin tee äärde, vaatasin kapoti alla, kõik paistis korras olevat. Proovisin uuesti käivitada läks käima, kuid tühikäigu pöörded olid madalamad. Sõites oli tunda, et jõudu ei ole, kuid ikka liikus. Tegin väikse peatuse tõmbasin korraks aku juhtme maha, et äkki väike reset aitab, kuid olukord ei muutunud. Täna hommikul mootorit külmalt kävitades suri paar korda välja, pöördeid tuli 2k peal hoida, kui soojemaks läks, siis töötas juba väiksemate pööretega ja sooja mootoriga jäi tühikäigul kah väljasuremispiiril tööle. Jõudu polnud endiselt ja check enngine tuli põleb.
Oskab keegi arvata, mis viga võib olla, et kas oli juhus, et kohe peale tankimist selline asi juhtus?
Veakoodi teadasaamiseks peab vist teenindusse minema, kuid äkki keegi oskab sümptomite põhjal pakkuda, mis juhtus.
Autoks NG900@136kw.
Tühikäigu pöörde ja jõud kadusid ning check engine tuli läks põlema
Said solkkütust (kusjuures see pole esimene Saabi & Neste combo) või paagi põhjast tõmbas sodi valesse kohta.
http://www.google.ee/search?hl=et&q=nes ... =&gs_rfai=
Tšekk on alles?
http://www.google.ee/search?hl=et&q=nes ... =&gs_rfai=
Tšekk on alles?
Leidsin vea ülesse, MAP anduri pistik ei andnud ühendust.
Lisaks vaatasin, et tuleks voolikud kah ära vahetada. Silikooni omad vist mõistlik panna, et kust sobivat voolikut osta saaks. Silma järgi tundub 5-6 mm läbimõõduga olevat.
P.S. Kas check engine tuli kustub mõne aja pärast ära või saab selle ainult tech2 maha?
Lisaks vaatasin, et tuleks voolikud kah ära vahetada. Silikooni omad vist mõistlik panna, et kust sobivat voolikut osta saaks. Silma järgi tundub 5-6 mm läbimõõduga olevat.
P.S. Kas check engine tuli kustub mõne aja pärast ära või saab selle ainult tech2 maha?