Mureallikaks on siis 9-5 3,0 tid
Eelmine nädal sai Troostis vahetatud kütusefilter. Eile töölt minnes sain sõita 100 m siis mootor suri ise ära. Nõks hiljem sain käima aga mootoril jõud puudus ja pöörded 2000-ni ei tahtnud kuidagi jõuda. Parkisin auto ära, suretasin välja ja uurisin natuke kapotialust aga tulutult. Panin uuesti käima ja siis kõik OK. Täna hommikul sain sõita umbes 1 km siis tahtis jälle ära surra aga kuna kiirus oli tsipa suurem siis hoo pealt käiguga sain käima siiski ja jälle jõud kadunud. Jõudsin tööle jätsin mootori käima ja uurisin natuke asja. Tühikäigu pöörded olid umbes 1200 ja kui pidurit vajutad siis kukuvad normaalse 800 kanti. Lased piduri lahti siis jälle 1200 rpm. Kui hoida pidurit all siis gaasi vajutus ei mõika. Parkisin auto ära ja peale kohvi läksin proovisin siis jälle ilusti töötas ja turbo andis endast jälle märku ja mootor oli ergas.
Auto läheb järgmine nädal troosti hooldusesse aga äkki on lahendus hoopis lihtsam???
Natuke sõidad ja jõud kaob
Tervitus,
VAG'l oli vähemalt säärast süptomite olemuseks piduripedaali all olev lüliti mis andis ajule siis signaali. A la vajutad pidurit järelikult auto mõtleb et katkestan kütuse pealevoolu. Kas Saab samasugust kasutab, jään vastuse võlgu, kogemus VAG sarnase süptomiga.
parimat,
T.
VAG'l oli vähemalt säärast süptomite olemuseks piduripedaali all olev lüliti mis andis ajule siis signaali. A la vajutad pidurit järelikult auto mõtleb et katkestan kütuse pealevoolu. Kas Saab samasugust kasutab, jään vastuse võlgu, kogemus VAG sarnase süptomiga.
parimat,
T.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
Heal juhul aitab EGR puhastamine, paremal juhul tuleks see ära vahetada. Torud-puhtaks-sõit sind ei päästa. Kui pöörded üle 2000 ei lähe, siis on ta sul 'Limp to home' režiimis.
Selge aitäh.
Huvitav on see, et kohati töötab ilusti. Aga kuidas oleks võimalik EGR-i puhastada. Kas lihtsalt mehaaniliselt, mingi lahustiga??? Pole kunagi ühtegi sellist asjandust puhastanud. Kurb uudis on see, et väideti et see jubinake maksab 12700.-. ma tõesti loodan, et puhastamine võiks aidata.
Huvitav on see, et kohati töötab ilusti. Aga kuidas oleks võimalik EGR-i puhastada. Kas lihtsalt mehaaniliselt, mingi lahustiga??? Pole kunagi ühtegi sellist asjandust puhastanud. Kurb uudis on see, et väideti et see jubinake maksab 12700.-. ma tõesti loodan, et puhastamine võiks aidata.
Nagu olen aru saanud, siis paar korda saab veast lahti läbi puhastamise, aga kes seda teab palju sul teda juba puhastatud on.
Kui endal sama viga oli, siis tahmas masin jubedalt, aga õnneks sai seekord hakkama puhastamisega. Ise lasin Carringus puhastada, aga foorumit lapates saab aimu kuidas seda ka ise teha.
Kui endal sama viga oli, siis tahmas masin jubedalt, aga õnneks sai seekord hakkama puhastamisega. Ise lasin Carringus puhastada, aga foorumit lapates saab aimu kuidas seda ka ise teha.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
saab ise kah selle puhastamisega hakkama. ok, jutt jah 2,2 masinast. sry!
AGA
kui pole vilunud näputöödes, siis võid hoopis palju kurja teha, kuni niikaugele, et sul uut EGRi vaja läheks.
seal õrnad plastmassist kinnitused, mis võivad kergesti puruneda ja asi kah suhteliselt õrn.
just äsja oli mul siin üks hädaline, kes oli ise proovinud asja puhastada ja remontida, mille tulemusena oli asi valesti/kõvasti kinnikeeratud, et mehaanika ei liikunudki.
Ja ta oli juba nõus uuegi ostma aga otsis soodsamat kohta, kust saaks; aga selle sai veel õnneks töökorda. Lubas veel paari päeva pärast tagasi helistada, et tahtsin teada, kas jäi tööle; ju siis jäi, pole helistand.
seega kui eneses kahtled, siis külasta mõnda töökoda.
asja puhastamine võtab aega poole tunni kantis.
(selle kõrval veel üks turborõhu andur, mida samuti võiks puhastada.)
AGA
kui pole vilunud näputöödes, siis võid hoopis palju kurja teha, kuni niikaugele, et sul uut EGRi vaja läheks.
seal õrnad plastmassist kinnitused, mis võivad kergesti puruneda ja asi kah suhteliselt õrn.
just äsja oli mul siin üks hädaline, kes oli ise proovinud asja puhastada ja remontida, mille tulemusena oli asi valesti/kõvasti kinnikeeratud, et mehaanika ei liikunudki.

Ja ta oli juba nõus uuegi ostma aga otsis soodsamat kohta, kust saaks; aga selle sai veel õnneks töökorda. Lubas veel paari päeva pärast tagasi helistada, et tahtsin teada, kas jäi tööle; ju siis jäi, pole helistand.
seega kui eneses kahtled, siis külasta mõnda töökoda.
asja puhastamine võtab aega poole tunni kantis.
(selle kõrval veel üks turborõhu andur, mida samuti võiks puhastada.)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Ega see EGR-i maha võtmine eriti lihtne ei olegi. WIS-ist vaatasin, et peab maha kiskuma sisselaske torustiku, kütuse torustiku osaliselt ja vesijahutusega EGR torustiku mis on turbo külge ühendatud. WIS näitab küll mida täpselt teha aga kahjuks keerulisemaid asju mida ise ei ole veel näppind ei julge iseseisvalt ette võtta. Seda enam, et lõpptulemus võib väga kalliks minna kui ei õnnestu. Kahjuks spetsialistidele vist väga ei meeldi kui harrastusõlinäpud kõrval passivad ja pärivad.
PS: Täna otsustas ka geneka rihm pikuti pooleks minna. Selle kavatsen küll ise ää vahetada.
PS: Täna otsustas ka geneka rihm pikuti pooleks minna. Selle kavatsen küll ise ää vahetada.
Geneka rihma vahetus suhteliselt lihtne asi ma mõtlesin ja muretsesin uue rihma ja panin peale. Sõitsin paar kilomeetrit ja viskas koopa poolsemast servast kiud lahti ja rihma maha. Sõitsin koju ja kiskusin uuesti lahti ning vaatasin, et rihmapingutil loks sees ja ka pingutusamordi puksid läbi. Selge. Ostsin uue rihma ja pinguti. Panin peale. Käivitasin vaatasin, et töötab kõik ilusti. Jookseb sujuvalt igal pool. Kuskile vastu ei käi. Tegin isegi testisõidu ja vaatasin, et mis siis saab. Kõik super. Täna hommikul panin tööle ja minuti pärast kuulen mingit imelikku häält ja vaatasin, et jälle on rattapoolsest servast narmendama hakanud ja mingi hetk viskas rihma jälle maha. Täielik anomaalia. Tundub, et tuleb ka selline lihtne asi lasta vahetada. Läheb kalliks nende rihmade ostmine.
Algselt postitas: lukkster
Geneka rihma vahetus suhteliselt lihtne asi ma mõtlesin ja muretsesin uue rihma ja panin peale. Sõitsin paar kilomeetrit ja viskas koopa poolsemast servast kiud lahti ja rihma maha. Sõitsin koju ja kiskusin uuesti lahti ning vaatasin, et rihmapingutil loks sees ja ka pingutusamordi puksid läbi. Selge. Ostsin uue rihma ja pinguti. Panin peale. Käivitasin vaatasin, et töötab kõik ilusti. Jookseb sujuvalt igal pool. Kuskile vastu ei käi. Tegin isegi testisõidu ja vaatasin, et mis siis saab. Kõik super. Täna hommikul panin tööle ja minuti pärast kuulen mingit imelikku häält ja vaatasin, et jälle on rattapoolsest servast narmendama hakanud ja mingi hetk viskas rihma jälle maha. Täielik anomaalia. Tundub, et tuleb ka selline lihtne asi lasta vahetada. Läheb kalliks nende rihmade ostmine.
Ise remontimine läheb kalliks.Ja üldiselt pole sel Isuzu EGR`l midagi eriti puhastada(konstruktsioon on selline).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Annan selleski teemas aru. Genekarihma anomaalia tekitas kondi kompressori kinnituse poldi lahtitulek ja seetõttu liikus ka paigast ära ja sõi rihma ära. nüüd korras. Tänud Vikile. Ja mis puutub EGR-i siis ka see läheb puhastusse kui mul mootoril niikuinii eelsüüteküünalde ja sisselaske tihendi vahetamise jaoks müts ja juuksed peast kistakse.