Käivitusanomaaliad

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Endesson
Postitusi: 11
Liitunud: L Jaan 16, 2010 11:03
Asukoht:
Auto:

#1

Saab 900 2.0 1993. Alustaks siis nii: Aegajalt auto ei käivitunud, vedas starterit ringi kuid ei käivitunud, samal ajal armatuuris vilkus märguandetuli Check Engine, kuna ei käivitunud siis viskasin pilgu kapoti alla, kontrollisin õli ja tosooli, kapott kinni ja auto käivitus, selline asi umbes 1 kord kuus. Täna aga sõitsin Tallinnast Haapsalusse ja õhtul hakkasin käivitama ja jälle probleem, seekord aga nii põhjalik et lihtne kontroll ja proovimine tulemuseta. Vaja haapsalust lahkuda ülehomme ja selleks ajaks ootaks Teilt asjalikke nõuandeid. Ehlk saab miskit kontrollida v. vea avastada.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

kas di; või jagajaga systeem??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
jaan50
Postitusi: 27
Liitunud: K Okt 14, 2009 22:02
Asukoht:
Auto:

#3

Võiks vahetada jagaja rootori. Mul olid samad tunnused ja ilmnes et jagaja rootor oli töölepingu lõpetanud. 100% kindel ei ole aga proovida võiks, uus rootor maksis 39.-eek.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#4

akut oled kontrollind? enda NG 900 tegi samu trikke kunagi. Ehk siis starterit suutis ringi vedada, a kogu ülejäänud kupatust enam toita ei suutnud. Ja kui armatuuris hakkavad käivituse ajal ja sinna kanti igast tuled vilkuma, nagu juudi jõulupuul, siis päris kindlasti ei suuda aku toita kogu elamist.
Endesson
Postitusi: 11
Liitunud: L Jaan 16, 2010 11:03
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: jaan50
Võiks vahetada jagaja rootori. Mul olid samad tunnused ja ilmnes et jagaja rootor oli töölepingu lõpetanud. 100% kindel ei ole aga proovida võiks, uus rootor maksis 39.-eek.

Jagajaga sisteem.
Endesson
Postitusi: 11
Liitunud: L Jaan 16, 2010 11:03
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Endesson
Algselt postitas: jaan50
Võiks vahetada jagaja rootori. Mul olid samad tunnused ja ilmnes et jagaja rootor oli töölepingu lõpetanud. 100% kindel ei ole aga proovida võiks, uus rootor maksis 39.-eek.

Jagajaga sisteem.
Aku on uus, jagaja kaane võtsin maha oli teine suht nadi ja rootor ka, tuunisin veitsa liivapaberiga aga tulemus null. Kui tsivilisatsiooni satun kindlasti ostan uue.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

siis kui jagajaga, siis saad ju sädet kontrollida:
kõrgepinge juhe mõne mm kaugusele kerest ja siis annad starterit.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Ära soovita selliseid rumalusi inimestele:conf: .Kui üldse niiviisi proovida,peab juhtme otsas olema küünal,mis on korralikult maandatud.

Sinu täpne käsi suudab kindlasti ka paljast juhet hoida kerest KUNI 1mm. kaudusel.Kogenematum paneb suvaliselt distantsilt kaarleegi särama ja kärsatab sisse süütevõimendi,mis NG`l on integreeritud mootori ecu`sse.Seega aju õhtul....
Endesson
Postitusi: 11
Liitunud: L Jaan 16, 2010 11:03
Asukoht:
Auto:

#9

Auto läks lambist käima, nüüd kähku koju ja homme ostan uue jagaja koos rootoriga, selleks korraks võib TEEMA LUKKU panna.
Vasta