Probleemid turboga.

Tonnised ja nende mured
Vasta
Tarmal
Postitusi: 10
Liitunud: P Mai 09, 2010 13:48
Asukoht:
Auto:

#1

Tere, ütlen kohe ära et olen autodes täiesti võhik. Kuna esimene auto ka siis mõtlesin, et küsin kõigepealt siit ja siis mõtlen edasi. Probleem siis selline, et kiirendusel hakkab auto kuskil u. 3000 pöördejuures hüppama (poob ennast kinni) korraks ja siis liigub edasi. Seda ka viienda käiguga maanteel kohati isegi tavasõiduga mitte kiirendusel. Auto ise on 9000 2,3 turbo 125 kw
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#2

madalsurve torbo on sul , arvan et turbol westgate on kinni jäänud seega kui turbo surve liiga suur lüitab aju lülitab bensiini ahela välja nimetatakse (fule cut off) ja see teeb mootorile paha , paha, parem kui 3000 pöördeid ei laseks ja kiiremas korras töökotta
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#3

milline see poomine ja hüppamine täpselt ikkagi on? Mul on selline vulkanuse kirjeldatud olukord olnud, ehk siis wastegate otsustas kinni jääda, fuel cut-off'ist tulenev kütuse katkestamine oli ikka väga ehmatav ja ebameeldiv, käib väga järsk jõnks ja pauk, mina ei suudaks seda kuidagi kirjeldada ainult kui poomist ja hüppamist (aga kes teab, äkki mul lihtsalt nõrgad närvid).
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#4

Olles seda nn cut-off´i kunagi korduvalt kogenud... ei ole see nii hull pauk ja mürts midagi. Mootor jätab sekundiks vahele ja tekib hetkeks käiguga pidurdamise effekt. Automaatkastiga seega vähem tuntav muidugi.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#5

Eks ta mõne ehmatab ikka ära, kui enne pole kogenud. 9-5 fuelcut aga hoopis koledam asi ;). Võttis minulgi pabula jahedaks...
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#6

Kui see kinnipoomine toimub tavasõidul, nagu teemaalgataja kirjeldab, siis on see cut-off üsna ebatõenäoline? Pigem ikka mingid probleemid segu seadmisega või õhulekked sisselaskes. Võhikul on nenedga pisut keeruline tegeleda, pigem ikka auto remonti viia.
Vasta