Probleemid turboga.
Tere, ütlen kohe ära et olen autodes täiesti võhik. Kuna esimene auto ka siis mõtlesin, et küsin kõigepealt siit ja siis mõtlen edasi. Probleem siis selline, et kiirendusel hakkab auto kuskil u. 3000 pöördejuures hüppama (poob ennast kinni) korraks ja siis liigub edasi. Seda ka viienda käiguga maanteel kohati isegi tavasõiduga mitte kiirendusel. Auto ise on 9000 2,3 turbo 125 kw
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
madalsurve torbo on sul , arvan et turbol westgate on kinni jäänud seega kui turbo surve liiga suur lüitab aju lülitab bensiini ahela välja nimetatakse (fule cut off) ja see teeb mootorile paha , paha, parem kui 3000 pöördeid ei laseks ja kiiremas korras töökotta
milline see poomine ja hüppamine täpselt ikkagi on? Mul on selline vulkanuse kirjeldatud olukord olnud, ehk siis wastegate otsustas kinni jääda, fuel cut-off'ist tulenev kütuse katkestamine oli ikka väga ehmatav ja ebameeldiv, käib väga järsk jõnks ja pauk, mina ei suudaks seda kuidagi kirjeldada ainult kui poomist ja hüppamist (aga kes teab, äkki mul lihtsalt nõrgad närvid).
Olles seda nn cut-off´i kunagi korduvalt kogenud... ei ole see nii hull pauk ja mürts midagi. Mootor jätab sekundiks vahele ja tekib hetkeks käiguga pidurdamise effekt. Automaatkastiga seega vähem tuntav muidugi.
Kui see kinnipoomine toimub tavasõidul, nagu teemaalgataja kirjeldab, siis on see cut-off üsna ebatõenäoline? Pigem ikka mingid probleemid segu seadmisega või õhulekked sisselaskes. Võhikul on nenedga pisut keeruline tegeleda, pigem ikka auto remonti viia.