Rootsis müügil 900 Aero T16

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#1

Tahtsin siinse klubi inimestelt küsida hinnangut alloleval lingil olevale autole: http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... p?t=110847 (pilt selle kuulutuse allpool lingist)

Nimelt olen otsimas naisele autot ja ta ise tahaks Saabi, midagi just 900 seeriast.
Kuna see isend selles kuulutuses on väga magusa välimuse ja jutu järgi ka osadega, siis mõtlesin midagi sellist ehk.
Küsimus on hinnas, kas 25000 SEK (umbes 42000 EEK) on vist palju sellise eest või...
Ja nii palju kui olen lugend foorumist, siis kipub rooste olema suur vaenlane?
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#2

25K sekki ei ole palju õige T16 Aero eest, täitsa ok hind (oleneb muidugi auto seisukorrast). antud auto kahjuks räägib muidugi aastaarv `87, kus facelift oli tehtud, aga sillad-pidurid vanad (kässar esisillale) ja turbo õlijahutusega. trollhättan on iseenesest suht kauge koht autole järgi minna, aga kui auto aus, siis miks mitte. roostetavad need raisad jah, kerekonstruktsioon on suht ebaõnnestunud klassikutel, aga noh, disain seevastu... :thumb:
seda juttu, et sa selle auto enda naisele ostad, võid oma vanaemale rääkida :P T16 Aero ostetakse ikka endale hobiautoks, ehkki küll "naisele ostmise" sildi all, jah :D
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#3

aga äkki täis-aerole pandi teine sild juba 1987 alla?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

900 Aero.com andmetel Aero ajalugu on selline:

In 1984 the first AERO was shown to the public. The car was white and was fitted with a body kit called "airflow kit". The engine was a new version of the 2 litre turbo blown engine but with 16 valves and an Intercooler. The engine delivered 175 hp.

1985 the valve train was changed and now the engine could support unleaded gasoline. Now the SPG "Special Performance Group" was released to the rest of the world. The SPG had only 160 hp.

1987 a new front was introduced. Bigger headlights and the leaning front made the car a little more aerodynamic. The chassie was upgraded and the AERO got harder springs and shocks.

1988 The turbo became water-cooled, and the brakes were upgraded. The hubs, discs and callipers were taken from the larger SAAB 9000. A catalytic converter introduced on some models and the power was lowered to 160 hp. This version of the SAAB 900 AERO was called the 88-B. The SPG now got an 5 hp upgrade.

1989 All cars had now catalytic converters.

1990 The last year when the real SPG was made. And it got 175 hp. This became the "stealth".

1991 The SAAB 900 AERO cabriolet was introduced to the market.

1992 ABS brakes became standard.

1993 the last SAAB 900 AERO was made.

Kollanoka küsimus - miks õlijahutusega turbo on paha? Läheb kergemini rikki?

terv, teager
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#5

Algselt postitas: teager
miks õlijahutusega turbo on paha? Läheb kergemini rikki?
põmst küll, asjatundmatu kasutamisega (turbol ei lasta enne mootoriseiskamist "maharahuneda") on rikkiminemise oht suurem. kõige magusam aasta ongi `88, kus uued sillad-pidurid all, kuid enamustel mudelitel puudub veel kat. teine variant oleks `93 aasta mudel, kuna siis kere ilmselt kõige kobedam.
myrdiurvik
Postitusi: 8
Liitunud: E Aug 22, 2005 17:51
Asukoht:
Auto:

#6

see näeb pildi pealt õige magus välja küll!:drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

to Teager:kuumaks aetud õlijah.turbo korpus hakkab tunduvalt kergemini pragunema,kui äkiliselt liikumine stopata.Õli temp. on oluliselt kõrgem,kui jah.vedelikul.
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#8

tegelt on ikkagi plaanis naisele leida Saab 900, aga kuna ülalmainitu on nii laheda (lugege: õige saabi) välimusega, siis meeldiks ka see.

Mida aga kindlalt endale kaela ei taha on igasugu lisatööd, sest ise olen kogu lukksepa tööst väga kauge ja pole ka aega hakata vaikselt õppma ja nokitsema.

Aga tänud kommentite eest enivei. Plaan on uue aasta alguses käia svenssonis ära ja sealt midagi 900 seeriast ka siia tarida. :drive:
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#9

tee ära! kui jääb kokku siis jääb, kui ei, siis klassikumeestel varuosade skoop laieneb !! :head:
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Trionic
to Teager:kuumaks aetud õlijah.turbo korpus hakkab tunduvalt kergemini pragunema,kui äkiliselt liikumine stopata.Õli temp. on oluliselt kõrgem,kui jah.vedelikul.

Trionic, kas seda õlil baseeruvat turbot ei saaks veejahutusega turbo vastu välja vahetada? Vajab see hullult ringitegemist?

P.S kas 900 aerol on teine turbo peal kui tavalisel T16'l? Ei tohiks olla ju...

terv, teager
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#11

Algselt postitas: teager
Trionic, kas seda õlil baseeruvat turbot ei saaks veejahutusega turbo vastu välja vahetada? Vajab see hullult ringitegemist?
P.S kas 900 aerol on teine turbo peal kui tavalisel T16'l? Ei tohiks olla ju...
ma ringiehitamise koha pealt ei tea, aga ega see õlijahutusega turbo nüüd nii hull ka pole, et kohe, krõksti katki läheb. väga palju oleneb ikka kasutajast endast, turbo tuleb alati enne mootori seiskamist korralikult "maha rahustada", kasutada korralikku õli ja vahetada seda õigete intervallidega (vähemalt 7500 km). klassiku Aerode puhul minu teada nii ei olnud, nagu tonniste Aerodega, et neile oli eraldi mitsu turbo pandud. turbode spec`id leiad SIIT
Vasta