9-3 2,2TiD 98' mootori temperatuuri kala?

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
mattish
Postitusi: 80
Liitunud: P Jaan 24, 2010 14:33
Asukoht:
Auto:

#1

mure siis selline, et kui väljas on alla 10 kraadi, siis auto käiab suht kaua enne kui tööle hakkab. tööle hakates hakkab aga ka suht kohe undama mootori ventikas kuigi mootori tempi seier pole liikunudki.
mis probleem võib olla ning kui keeruline/kerge seda kõrvaldada oleks?
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#2

Suht suure tõenäosusega peetis mootori temp andur.Samas ei tohiks see põhjustada raskendatud käima minekut,kuna nt. lahti ühendades rakenduvad iga temperatuuriga ka eelsüüteküünlad,mis omakorda peaks käima minekut just kergendama(samas hakkabki tööle ka elektrivent).
anduri asukoht:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... pid=157363
mattish
Postitusi: 80
Liitunud: P Jaan 24, 2010 14:33
Asukoht:
Auto:

#3

küsin siis nüüd, et kas seda andurit on omal käel kerge vahetada?
ja palju see andurijublakas maksab ka.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#4

vahetada on väga kerge,hinda ei tea,kuid eks ta sinna koidula kanti ole.
mattish
Postitusi: 80
Liitunud: P Jaan 24, 2010 14:33
Asukoht:
Auto:

#5

Nii, sain nüüd teada, et seda ventika undamist põhjustab hoopis kliima. Kliima välja lülitades lõpeb ära ka ventika töö. Tahakski nüüd teada, et kas Saabidel on ventilaatoril erinevad kiirusastmed või on nagu Opel Omegatel, millel töötab vent ainult täisvõimsusel.
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#6

Tekkis ka endal ka selline küsimus. Et kuidas kliima ja ventika töö seotud on. Nimelt jäi jahutusvedeliku temperatuur töötava kliimaga pigem sinna 80 kanti, aga ilma kliimata tõusis 90-100 vahele. Termostaat hakkab ka ära väsima vist ja võib trikitada, aga peale WIS'is ringi surfamist selgus tõsiasi, et töötav kliima lülitab ventika(ühekiiruseline) tööle kui 1. välistemp ületab 22C 2. auto kiirus on alla 38km/h ja kliima rõhk ületab 9baari. Kahekiiruselise ventika puhul: 1. kiirus kui 1. välistemp ületab 22C 2. auto kiirus on alla 38km/h ja kliima rõhk ületab 9baari ja 2. astme kiirus kui rõhk ületab 18baari.
Ja kuna sel suvel on õhutemp pigem üle kui alla 22C siis pole ime kui see vent koguaeg töötab (kliimat kasutades)
Samas aga kui sul vent ka +10C'ga töötab?? Diagnostika mõistlik teha ikka...
Seda, kas sinu saabil on ühe- või kahekiiruseline vent on vist kõige lihtsam vaadata kapotialusest releekarbist.

Kaheastmelise puhul on I asukohas relee.

Lisatud failid
mattish
Postitusi: 80
Liitunud: P Jaan 24, 2010 14:33
Asukoht:
Auto:

#7

Käisin just uurisin seda kaitsmekarpi ja selle koha peal on relee olemas. Kaane pealt lugesin, et tegu on jah FAN LOW releega. Kas võib siis relee läbi olla, et ta mul täispööretel undab?
Vasta