Hakkas huvitama, selline asi gaasiseadmed. Huvitaks paljudel saabidel on üldse gaasiseadmed peal.
Gaasiseade
-
MangustGrupp
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14454
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
15-20k on need viimase põlvkonna asjad IIRC.. Ehk, kui veel ei ole, siis pead ikka väga palju sõitma, et see hind tasa teha. Mul ühel tuttaval oli plaanis panna, tal on sõidud 300-400 km päevas, sellega teeb mingi poole aastaga tasa. Vähemaga suht mõttetu sendi pooleksajamine
Algselt postitas: Skol
kas keegi teab, kui palju see kulutusi vajab, kui panna gaasiseade peale?
Ühes teemas siin ma jutustasin pikemalt gaasiseadme kogemusest. Endal on 9000 teise generatsiooni seadmega ning sõidab ilusti. Võimsust on vähem ja kulu suurem aga rahaliselt ikka palju odavam. Samas uue seadme paigaldamise äratasumiseks peab ikka läbisõit suure olema, 20'000 aastas tasub ehk mõtlema hakata.
Otsimisel abiks märksõnad vedelgaas ja LPG.
Otsimisel abiks märksõnad vedelgaas ja LPG.
-
MangustGrupp
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
nuud uued andmed: olen eile tartusse soitnud, ning maantel kiirusel 87km/t, cruiisiga stabiilne 5.3L/100km :DDDD 100-110km soites tuleb 6.6L/100km :DDDD
Vaatasin tv.motors24.ee pealt klippi, kus räägiti gaasiseadmest.
Kas keegi kellel on gaasiseadmetega kogemusi oskab kommenteerida, et kui gaasiseadet kasutada turbomootoril, kas siis ka mingit jõukadu on ning kuidas siis see kulu ka on?
Kas keegi kellel on gaasiseadmetega kogemusi oskab kommenteerida, et kui gaasiseadet kasutada turbomootoril, kas siis ka mingit jõukadu on ning kuidas siis see kulu ka on?
romza
Tervitus,
natuke OT kuid siiski enda kogemus : turbol peal ei olnud kuid oli kasutuses 7'sel BMW. Lühidalt öeldes, kaalusin vahepeal peale maksmist et seadmest lahti saada. Kahjuks (tol hetkel) puudusid igasugustel reklaamitavatel töökodadel igasugused kogemused kuidas asju paigaldada. Loodan et tänaseks olukord parem.
parimat,
T.
natuke OT kuid siiski enda kogemus : turbol peal ei olnud kuid oli kasutuses 7'sel BMW. Lühidalt öeldes, kaalusin vahepeal peale maksmist et seadmest lahti saada. Kahjuks (tol hetkel) puudusid igasugustel reklaamitavatel töökodadel igasugused kogemused kuidas asju paigaldada. Loodan et tänaseks olukord parem.
parimat,
T.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
Enda tonnisel oli kohe peale tootmist ka gaasiseade peale pandud ehk siis aastal 91. Sõitis ta sama gaasiseadmega kuni 2006. aastani, peale mida keegi seda remontida ei osanud ja sai maha korjatud auto pealt. Aga raha kulu oli meeldivalt väike juba tollaste bensiinihindadega, samas oli tankimiskohti vähe ja pagasnikus sõitis suur paak alati kaasa, mis ruumi võttis. Gaasi läks vast 20% rohkem, aga ise kordagi tankima ei pidanud 
Kaevaks vana teema uuesti üles...
Keegi teadjamatest oskab öelda kui palju raskenevad Saabi hooldustööd kui autole on paigaldatud selline gaasiseade ja kas saabi remontijad võtavad üldse endale selle mootori hooldada:
http://www.compador.ee/SAAB.htm
Ja kuhu nad 9-5 puhul varuratta pistsid? Iseenesest muidu hea lahendus.
Äkki huvitavad pildid ka herr Iisakut ja muid 9-7 omanikke.
Keegi teadjamatest oskab öelda kui palju raskenevad Saabi hooldustööd kui autole on paigaldatud selline gaasiseade ja kas saabi remontijad võtavad üldse endale selle mootori hooldada:
http://www.compador.ee/SAAB.htm
Ja kuhu nad 9-5 puhul varuratta pistsid? Iseenesest muidu hea lahendus.
Äkki huvitavad pildid ka herr Iisakut ja muid 9-7 omanikke.
Miks see mind huvitama peaks????Algselt postitas: foxer
Äkki huvitavad pildid ka herr Iisakut ja muid 9-7 omanikke.
Kas ma olen ainuke, kellele tundub, et see on KÕIGE VALEM KOHT üldse gaasimahuti paigaldamiseks:conf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...


