Veepumba vahetus NG V6. Tehtud!

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
ako
Postitusi: 17
Liitunud: L Mai 15, 2010 18:27
Asukoht:
Auto:

#1

Vahetades kokkujooksnud V6 veepumpa, selgus halb uudis, nimelt oli plasttiivik molekulideks purunenud. Suuremad tükid sain küll kätte, aga osa ilmselt endiselt plokis. Ei aita vist ka pesu nii paisupaagist kui ka plokist. Mida teha:wall: Siit ka veel mõned küsimused:
1. Milliste tootjate pumpa ja soonrihmu eelistada, et mitte aasta pärast korrata tehtut?
2. Kuidas toimib rihmapinguti ja kuidas teda vabastada, tänu sellele ei saa ka hammasrihma katet täielikult maha ja ruumi praktiliselt pole?
3. Vaja oleks ka rihmajooksu skeemi.
4. Kas peaks ka kohe midagi muud korraga vahetama kuigi rullikute laagrid paistavad korras olema
ako
Postitusi: 17
Liitunud: L Mai 15, 2010 18:27
Asukoht:
Auto:

#2

Ise küsin ise vastan, sest V6 ei paista laialt levinud olema:
1 Peale mõningast kaalumist saab rihmaks Conti ja pumbaks Airtex pronksist tiivikuga ja 3.a. tehasegarantiiga, ei enam plastikut.
2.Kui keegi ei oska aidata, siis loodan laupäeval ise selgust saada.
3. No nii raske oli lugeda manuali:wall:
4. Ootan pakkumisi
Kas siis keegi ei ole oma mootorist tiivikujuppe koukinud või on see plastmastiivik ainult oblale omane?
No nii, loodan et saan sellel oblamootoriga elukale eluvaimu sisse ja siis saab 2,3 paremaks muutma hakata.
ako
Postitusi: 17
Liitunud: L Mai 15, 2010 18:27
Asukoht:
Auto:

#3

Tehtud!:thumb: V6 nurrub jälle mõnusalt ja ootab aega muude terviserikete kõrvaldamiseks ja seda seekord spetsialistide juures. Nii et palun teema lukku panna.
Vasta