Tere siis kõikidele. Esialgu tahksin öelda et hetkel mul on volvo turbo mootoriga 2.4
Enne mai lõppu siis müün oma auto, või vahetan teise vastu.
Ja siiiiis....
Mul pakkuti see sAAb http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=cf37
Pole vaatanud veel, tean et läbisõit 260k kuskil. Hoolduse kohta on kirjas see "lasin ära lihvida plokikaaned ja uued tihendid vahel ja hülsid on seal kus peavad olema." veel täitse uus õli.
Küsimus on selline, kui hea on see variant? tegelikult meeldib väljas, ja kadakas vaatasin ühe saabi sedan, ka 3.0, töötab väga vaikselt, aga ma ei tea nii palju selle mootori kohta..
kas keegi oskab öelda selle autode kohta, või rohkem millele tähele panna oma silma, kui lähen vaatamas.
Ostuabi Saab 9-5 3.0 tid
Sellel mootoril on jah selline tüüpviga võimalik, et hülsid võivad liikuma hakata. Niipalju kui mina siit foorumist selle tüüpvea kohta lugesin, siis neid on jah lapitud eriti tugeva hermeetikuga. Põhimõtteliselt liimitakse plokikaas tugevalt kinni. Ise sõidan samasuguse kolmese dislaga (minul pole veel olnud seda tüüpviga, sülitasin just kolm korda üle õla) ja kui mootor töötab siis on väga mõnusa minekuga sõiduk. Eriti just maanteel kus viimase käiguga teed möödasõite igast asendist.
Algselt postitas: lukkster
Sellel mootoril on jah selline tüüpviga võimalik, et hülsid võivad liikuma hakata. Niipalju kui mina siit foorumist selle tüüpvea kohta lugesin, siis neid on jah lapitud eriti tugeva hermeetikuga. Põhimõtteliselt liimitakse plokikaas tugevalt kinni. Ise sõidan samasuguse kolmese dislaga (minul pole veel olnud seda tüüpviga, sülitasin just kolm korda üle õla) ja kui mootor töötab siis on väga mõnusa minekuga sõiduk. Eriti just maanteel kus viimase käiguga teed möödasõite igast asendist.
ait2h vastuse eest!
see mis ta tegi, nagu ma siin lugesin, paljudel juhtudel aitab.
lihtsalt ma ei tea, mul meeldib see universaal, aint et see mootor loodan et ei too mulle probleeme. muidu mis sel autol on veel tüp vead, oskad sa öelda, mis veel siis on vaja vaadata? tähele panna.
Rauno jep. isuzu oma.
Muud tüüpvead on ilmselt samad mis kõikidel 9-5tel. Ehk tagasilla suured puksid, SID. Pääsed turbo- ja ketivigadest, mida 9-5 omanikud aeg-ajalt kogevad. Põhja alt leiad kindlasti roostet, aga see ei peaks muretsema panema, sest sinna on erinevalt jaapanlastest ka rauda alla topitud.
Aga eelnev kontroll on põhimine, audacer-troost-saabianti või need diislivennad lasnaka veeru pealt aitavad mõninga rahasumma eest kindlasti ja rõõmuga.
Aga eelnev kontroll on põhimine, audacer-troost-saabianti või need diislivennad lasnaka veeru pealt aitavad mõninga rahasumma eest kindlasti ja rõõmuga.
Võin sulle ka enda autot pakkuda. Mõtlesin siin edas iliikuda. 2002 mudel esisilla kolksud eemaldatud, kütuse filter, genakarihm koos pingutiga äsja vahetatud. 7 juunil veel vahetatakse ka eelsüüteküünlad, sisselaske tihend, puhastatakse EGR ja lasen ka kondi ära täita. Hinnaks pakuks kuskil 75 000.- väikese tingimisruumiga. Kui huvi siis siis anna teada.
Mina olen teinud kõik oma remondid Troost autos.
Õlivahetus koos tööga umbes 1200.- (7 liitrit õli)
Stabika varras 186.-
Esistabika puks 127.-
Salongi söefilter 691.-
Genekarihm 360.-
kütusefilter 150.-
Eelsüüteküünlad (6tk) 1200.-
Sisselaske kollektori tihendid (2tk) 560.-
Ütleksin, et kõik peale õlivahetuse on samas hinnas teiste autodega.
Õlivahetus koos tööga umbes 1200.- (7 liitrit õli)
Stabika varras 186.-
Esistabika puks 127.-
Salongi söefilter 691.-
Genekarihm 360.-
kütusefilter 150.-
Eelsüüteküünlad (6tk) 1200.-
Sisselaske kollektori tihendid (2tk) 560.-
Ütleksin, et kõik peale õlivahetuse on samas hinnas teiste autodega.