Tere!
Sai ostetud siis 9-3 SS, kaalusime mitme margi vahel kuid välimus oli see, mis tõmbas 9-3 SS-i poole. Otsitud sai just diislit, kuna meeldib diisli vääne ja väike kütusekulu. Alguses vaatasin ka 1.9 poole, aga neid liigub kahjuks väga vähe ning kuna teise tingimusena oli manuaal käigukast siis jäigi ikka 2.2TiD, kahju ainult, et kuuekäigulist ei leidnud, maanteel 100ga cruisides kuluks lisa käik igati ära.
Aga siis konkreetsest autost:
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-3 Sport Sedan
Body type: 4-door Sedan
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: 2.2 TiD , 125 hp (92 kw) @ 4000rpm ja 280 Nm @ 1500rpm
Model year: 2004 (Esmane registreerimine 12.09.2003 ja registreeritud Eestisse jaanuaris 2007)
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
SRS: 9-3 Linear
Varustus: 10x turvapatja, ESP, Bi-Xenon (+Follow me home funktsioon), eesmised ja tagumised udutuled, poolnahksisu, kliimaseade, 2x istmesoendus, kiirusehoidja, jahutusega kindalaegas:D, valuveljed (17").
Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler
Aitäh, tegu tõesti Lineariga ja varustust täitsa piisavalt:head:
Vahepeal hooldus tehtud ning lisaks vahetatud ka käigukasti õli kuna tagumine käik ei tahtnud hästi sisse minna mõnikord, kahjuks sellega viga ei paranenud, kui kellegil on soovitusi, mis võib aidata siis andke teada. ühes kohas arvati, et äki sidur ei lahuta piisavalt, et siis ketta või/ja survelaagri vahetus... Aga eks näis, ennem proovin ära õhutada.
Teisalt üllatusena, ükskord kui pesin Saabi, märkasin maas musta värvi tükki, alguses ei saanud nagu arugi kust kohast see tulnud ja lootsin, et mitte selle auto küljest aga kahjuks oli esimese tiiva alt äärest väike tükk lahti koorunud, et siis roostetab see 9-3:bs:, loodetavasti õnnetu juhus, sest mujal pole roostet näha ja katsun tolle kah kiiresti likvideerida.
Sõiduomadustelt on tegu ikka küll väga meeldiva autoga ja kütusekulu kah nii 5.5 keskmine, olen rahul
Vahepeal hooldus tehtud ning lisaks vahetatud ka käigukasti õli kuna tagumine käik ei tahtnud hästi sisse minna mõnikord, kahjuks sellega viga ei paranenud, kui kellegil on soovitusi, mis võib aidata siis andke teada. ühes kohas arvati, et äki sidur ei lahuta piisavalt, et siis ketta või/ja survelaagri vahetus... Aga eks näis, ennem proovin ära õhutada.
Teisalt üllatusena, ükskord kui pesin Saabi, märkasin maas musta värvi tükki, alguses ei saanud nagu arugi kust kohast see tulnud ja lootsin, et mitte selle auto küljest aga kahjuks oli esimese tiiva alt äärest väike tükk lahti koorunud, et siis roostetab see 9-3:bs:, loodetavasti õnnetu juhus, sest mujal pole roostet näha ja katsun tolle kah kiiresti likvideerida.
Sõiduomadustelt on tegu ikka küll väga meeldiva autoga ja kütusekulu kah nii 5.5 keskmine, olen rahul
Nonii, Saab on väga hästi vastupidanud, midagi katki pole läinud ja külmadega käivitus super hästi:head: Ennem talve tehti MobileSpas autole korralik puhastus, seest keemiline + osoon ning väline vahatamine. Troost autos lasime paigaldada parking heateri kiti, mis on täitsa asine, mitte et käivitamisega muidu proleeme oleks, aga vast säästab mootorit ja endal vähe mõnusam külmaga autosse istuda. Talveks ostetud ja ka paigaldatud Saabi esimesed porilapatsid, et kaitsta kere ratta alt tuleva jama eest, toimivad üllatavalt hästi. Loomulikult sai talveks muretsetud ka teised veljed, et valusid säästa ja endal mugavam oleks, aga mis seal ikka, mõned talvised pildid:
Suveks tahaks ette Aero lipi ja kui selle leiaks värviks karbiplastikud kah kere värvi:drive:
Suveks tahaks ette Aero lipi ja kui selle leiaks värviks karbiplastikud kah kere värvi:drive:
Õnnitulused ka minupoolt! Minu punasel oli täpselt sama jama, tagurpidi käik ei läinud ennem sisse kui korra olid sisse lükanud esimese ja seda just hommikuti. Minul oli viga pooltelje simmeris, sai see vahetatud ja uus õli sisse, siiamaani töötab hästi. Samasugune värvijama oli ka minul, eelmine kevad pärast pikka talve käisin statoili survepesus ja juhipoolse tiivapealt lõi päris suure tüki värvi maha. Eile hommikul märkasin, et sama jama ka kaardilugeja pool. Nüüd kui lumi läinud lasen mõlemad tiivad plus uksed ära teha, kolekahtlased käkked ukstesse tekkinud. Aga sulle muretuid kilomeetereid ja küllap liikluses trehvame
Aitäh, tegu tõesti Lineariga ja varustust täitsa piisavalt:head:
Vahepeal hooldus tehtud ning lisaks vahetatud ka käigukasti õli kuna tagumine käik ei tahtnud hästi sisse minna mõnikord, kahjuks sellega viga ei paranenud, kui kellegil on soovitusi, mis võib aidata siis andke teada. ühes kohas arvati, et äki sidur ei lahuta piisavalt, et siis ketta või/ja survelaagri vahetus... Aga eks näis, ennem proovin ära õhutada.
Teisalt üllatusena, ükskord kui pesin Saabi, märkasin maas musta värvi tükki, alguses ei saanud nagu arugi kust kohast see tulnud ja lootsin, et mitte selle auto küljest aga kahjuks oli esimese tiiva alt äärest väike tükk lahti koorunud, et siis roostetab see 9-3:bs:, loodetavasti õnnetu juhus, sest mujal pole roostet näha ja katsun tolle kah kiiresti likvideerida.
Sõiduomadustelt on tegu ikka küll väga meeldiva autoga ja kütusekulu kah nii 5.5 keskmine, olen rahul
Vahelduseks sai Saabil veermiku remonditud. Eest lasin taastada mõlemad sarniirid ning tagasi pannes panin külge muidugi ka õõtsadele uued puksid. Tagant vahetasime mõlema poole ülemiste õõtsade liigendid, kuid silda regullima minnes selgus üks kurb tõde. Nimelt olid kokkujooksu regullimis poldid nii kinni roostetanud puksi sisse, et ainuke variant need liikuma saada oli ära lõhkuda nii poldid kui ka vardad. Õnneks päris tühi töö ei olnud, kuna hiljem selgus, (siis kui vardad olid auto alt kätte saadud) et vanadel varrastel olid liigendid juba üsna kulunud ja oligi neid paras aeg uuendada. Hetkel tundub siis sillaosa korras olevat kui mitte arvestada, et pidurdamise ajal on sisse tekkinud jõnksutamine (kahtlustan ühe või mõlema tagumise sadula liugureid) Läbisõit hetkel u. 232 000
Varem oli veel märkamata jäänud üks esimene vedru, millel üks keerd ära murdunud. Nüüd siis lisaks tellitud veel 2x uued esivedrud ning mõlemad tugilaagrid. Tugilaagrid tulevad originaalid, vedrud aga kahjuks mitte, kuna Pärnu Amservis otsiti ja ei pidanud hetkel originaal vedrusi saadaval olema:( , Lesjörsi omad tulemas.
Suveks valmistumine käib, homme ülevaatust tegema, aga täna läksid külge kaks uut juppi (pilt kahjuks telefoniga tehtud, aga lisa tekitas niipalju rõõmu, et ei saanud tegematta jätta:P):
Teiseks asjaks uus esimene embleem (kleeps), vanalt koorus äkitselt kevade tulekuga kõik maha:) Nüüd siis vaja suve veljed alla panna, porilapatsid suveks eemaldad ja karbi plastikud ära värvida.
Teiseks asjaks uus esimene embleem (kleeps), vanalt koorus äkitselt kevade tulekuga kõik maha:) Nüüd siis vaja suve veljed alla panna, porilapatsid suveks eemaldad ja karbi plastikud ära värvida.
Midagi vahepeal lagunenud ei ole, järgmise sammuna plaan audio süsteemi parandada, otsin komplekti, et minna kõige lahjemast paketist 150W süsteemiks, ehk on vaja ustesse ja armatuuri keskele kõlareid, istme alla võimendit ja arvatavasti ühte valguskaablit. Lõpetuseks jälle üks pilt:
Kilometraaži nüüdseks sellel autol natuke üle 250 000. Ennem sügist tehti autole üks korralik pesu (salongi hooldus ja välipesu ning vahatamine). Viimase hoolduse käigus vahetasin lisaks tavapärasele ka pidurivedeliku ja roolivõimuõli.
Välimuse edendamiseks panin registreerimismärgid kahepoolse teibiga ning tagant luugilt kaotasin tähised 93 ja 2.2TiD
Välimuse edendamiseks panin registreerimismärgid kahepoolse teibiga ning tagant luugilt kaotasin tähised 93 ja 2.2TiD
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Viimane pilt on tõeline pärl, sobiks isegi mitmele fotokonkursile, kasvõi Volga klubisse:-)
Kahju jah .. oleks kapoti logo ka peal
Seda pilti kaugelt vaadates ei saa arugi et traktor