Tere kõigile!
Olen esimest korda elus värske saabi omanik,
autoks siis 96 aasta 2.0 t 136kw.
Lugu selline, et mootor viskab vahel mingi silindri tagant, eriti kas käivitamisel või madalatel pööretel sõitmisel ja kui küünlad maha võtta on näha, et üks küünaldest on must.
Sai siis vahetatud küünlaid (NGK) vahe 1mm ja mõõdetud ka surveastmeid (olid siis 13 kanti), kuid jama ikka kestab. DI olukord on selline, et kolm mõra on seal olemas ehk viga selles. On kellelgi kogemusi?
Teine küsimus on selline, et mis anduriga on tegu mis asetseb cooleri torustiku küljes mootori üleval selle musta plastik katte all, kas mingi õhukulu teema.... keerasin selle välja seal otsas olid augud sees ja mingi pisike julla keskel.
Ühesõnaga see andur polnud üldse ühendatud, kui tähtsa asjaga on tegemist? Milline on selle funktsioon?
Jan