Hakkas siis radika ees olev roolivõimu toru rooste tõttu lekkima.
On kellelgi kogemusi, kas ise kah kinni saab selle, et roostes koht vahelt välja toru asemele? Või on seal siiski surve nii kõva, et tasub vaid keevitada või siis hüdroscandiasse minna terve toruga.
ng 900 roolivõimutoru
Seoses intercooleri paigaldamisega just tegelesin ka selle roolivõimu toruga(preventiivselt). Hydroscandist ostsin 1.3m 10mm toru ja lasin valmistada 1/4 teflonvooliku 250mm. Lisaks üks otseühendus, et vana ja uus toru kokku panna. Selliseid liiteid nagu originaalis on, neil tõesti pakkuda pole. Toru painutasin ise(tööriistamarketis on selline mõnus, odav torupainutaja saadaval). Igatahes nii mul toimib ja lekkeid pole. Toru tuleb muidugi üle värvida. Ja nii saab lahendatud ka see probleem, et kogemata puksiirköis sinna roolivõimutoru külge ühendatakse(aerol on see muidugi niikuinii välistatud) 
Sellised asjad olid mul hydroscandi arvel:
19021015 Terastoru 10x1.5 tsink Kogus 1.3
10920104 Voolik PTFE 741 1/4" Kogus 0.25
42001504 Hülss 1/4 702/714/722/PTFE Kogus 2
42201604 Otsik M16 SKL 10 1/4" Kogus 2
61490110 Lõikurrõngas D 10 L/S Kogus 4
61500010 Mutter M 10 L Kogus 4
60411011 Sirge liitmik G 10 L korpus Kogus 1
Kuna seal oli teisi asjasse mittepuutuvaid vidinaid veel, siis sendi pealt ei oska summat öelda, aga u 300,- kokku
Lisatud failid

Sellised asjad olid mul hydroscandi arvel:
19021015 Terastoru 10x1.5 tsink Kogus 1.3
10920104 Voolik PTFE 741 1/4" Kogus 0.25
42001504 Hülss 1/4 702/714/722/PTFE Kogus 2
42201604 Otsik M16 SKL 10 1/4" Kogus 2
61490110 Lõikurrõngas D 10 L/S Kogus 4
61500010 Mutter M 10 L Kogus 4
60411011 Sirge liitmik G 10 L korpus Kogus 1
Kuna seal oli teisi asjasse mittepuutuvaid vidinaid veel, siis sendi pealt ei oska summat öelda, aga u 300,- kokku
Lisatud failid
Mootori tüübist oleks abi.
V6, R4 ja disla roolivõimu torud on erinevad.
V6 oma on mul olemas.
Just paar päeva tagasi küll seletasin telefonis inimesele, et miks tal NG puksiirkonks õli välja ajab (et ei ole seotud kere korrosioonikindlusega), aga ostuks mingil põhjusel ei läinud.
V6, R4 ja disla roolivõimu torud on erinevad.
V6 oma on mul olemas.
Just paar päeva tagasi küll seletasin telefonis inimesele, et miks tal NG puksiirkonks õli välja ajab (et ei ole seotud kere korrosioonikindlusega), aga ostuks mingil põhjusel ei läinud.

330 km maanteesöitu pidas kummitoru ja klamber vastu. Nüüd kodus saab tõsisemale remondile keskenduma hakata, aga kui kellelgi toru pakkuda, siis mootoriks ikka R4 vabalthingav ja aasta '94 kui see rolli mängib.
EDIT:
Kuskil roolivõimu süsteemis on eraldi koht õli välja laskmiseks ka ?
Ja küsimus Similar'ile, pildilt vaadates vasak ühenduskoht on see koht, kus ka originaal süsteemil on jätku koht, aku all? Või tegid ka seal originaaliga võrreldes asja veidi ümber.
EDIT:
Kuskil roolivõimu süsteemis on eraldi koht õli välja laskmiseks ka ?
Ja küsimus Similar'ile, pildilt vaadates vasak ühenduskoht on see koht, kus ka originaal süsteemil on jätku koht, aku all? Või tegid ka seal originaaliga võrreldes asja veidi ümber.
Kui tähtis see jahutus tavakasutamisel üldse on? Eriline rallimees ei ole, samas linnavahel kohapeal ka rooli hambad ristis ei keera ja põhja ei suru. Et kui ühendaks lihtsuse mõttes kõik voolikuga, mis hydroscannis kokku pandaks.
Vanalt voolik-torult lõikasin mõlemad otsad ära, sest väga raske oleks olnud uut ühendust teha seal aku all, ilma järgnevat toru eemaldamata...ja seda aku alt algavat toru ma eemaldada ei suutnud, sest kliima torud jäid ette. Seega tuli üks lisaühendus sinna. See ongi see - 60411011 Sirge liitmik G 10 L korpus Kogus 1Algselt postitas: flood
...
Ja küsimus Similar'ile, pildilt vaadates vasak ühenduskoht on see koht, kus ka originaal süsteemil on jätku koht, aku all? Või tegid ka seal originaaliga võrreldes asja veidi ümber.
üks pilt ka -
[IMG]http://img156.imageshack.us/img156/361/img0491aa.jpg[/IMG]
Ja ma ei panustaks kummivoolikule.
Laias laastus tuli siis löpptulemus nädalaid tagasi selline: Roolivõimust tulevale metalltorule sai lastud hüdroscandias vastavad ühendused, et saaks jätkata voolikuga. Aku all olev toru sai vahelt kõik välja visatud, jäetud vaid väike metalltoru jupp, mis on vahetult enne originaal hüdrovoolikut.
Lisatud failid
Lisatud failid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tehnilise lahenduse koha pealt pole midagi öelda; vägev värk!
aga kuidas on kummivoolik ja jahutus omavahel seotud vot seda ma ei tea, vist ei olegi.
:
aga kuidas on kummivoolik ja jahutus omavahel seotud vot seda ma ei tea, vist ei olegi.

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


