Hei,
Selline asi, et sai ühte potensiaalset autot vaatamas käidud aga sellel on huvitav asi käigukangiga. Nimelt, kui käigukang peaks ennast tühikäigu asendis keskel hoidma siis sellel seisab kang seal kuhu sa ta jätad. Kas selline viga on ohtlik või tühiasi ja kergelt eemaldatav? Ebamugav nii käiku vaheta.
Teine asi oli see, et maanteekiirusel pidurdades hakkas pidur tegema sellist: "dudududududu" häält kuid mitte vibra. linnakiirustel pidurdades seda ei olnud. mis siin võiks viga olla?
900 1987 kast ja pidurid
Pidurite osas võib olla näiteks probleemiks, et mõni kolb on kinni jäänud ja pidurdab poolikult või ketas vana ja väsind, või kõver. Ühesõnaga pidurid tuleb üle käia ja vajalikud jupid vahetada.
Käiguhoovastiku kohta ei oska kommenteerida.
Käiguhoovastiku kohta ei oska kommenteerida.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Käiguhoovastiku saab ju ära vahetada! Mul üks üleliigne on ja vaatasin seda aga ei saanud aru, mis seda kangi otse peaks hoidma. Kui hoovastiku vahetada, siis tuleb süütelukusüdamik kah vahetada, et sama võti jääks uksi ja süüdet keerama.
vanematel mudelitel on selle võlli(hoova) peal, mis läheb kangist kasti poole seal käigukangist eespool põrandamati all selline plastmassjublakate ja vedrude süsteem, mis tsentreerib kangi keskele vabakäigu asendisse. Uuematel on see tsentr. süsteem kasti sees. Mis aastal see nüüd muutus, ei tea öelda-ei mäleta;)
Ja käigukangil ei ole tühikäiguasendit-võiks rääkida vabakäiguasendist:wise:
Ja käigukangil ei ole tühikäiguasendit-võiks rääkida vabakäiguasendist:wise:
Algselt postitas: mart96
selle võlli(hoova) peal, mis läheb kangist kasti poole seal käigukangist eespool põrandamati all selline plastmassjublakate ja vedrude süsteem, mis tsentreerib kangi keskele vabakäigu asendisse.
Kas saan õigesti aru, et see ei ole mitte midagi kurja. Nende vedrude ja plastjubina vahetamine/parandamine ei ole teab mis keeruline ega kulukas?
Juhul kui need su masinal olemas on.Tavaliselt on viga ikka kastis(kui kang suht raskelt külgedele liigub) ja selle vea likvideerimine on äärmiselt kulukas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989