Kuum ilm teeb autole liiga?

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
Phazer
Postitusi: 135
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, C4 A6 2.5TDI Quattro, Toyota Corolla Hybrid Active, CFORCE 520L

#1

Tegemist 2.0T 110kw 1994a LPT-ga
Küsimus oleks siis selline,et kas kuum ilm võib mõjutada turborõhku?
Probleem oli eile õhtu selles,et maanteepeal 5nda ja 4nda käiguga vajutades käis ilmselt fuel cut-off külas ja no korduvalt ja väiksematel kiirusetel kadus lihtsalt turbojõud 3000rpm juures ära.Kuskilt nagu lugesin,et kuumade ilmadega võib see rõhk iseenesest tõusta.
Öösel sõitma minnes olid aga need sümptomid kadund ja astus edasi minna nii nagu ikka,et minu jaoks müstika:conf:
Coolerit ehk vaja?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

jah mõjutab temperatuur seda. Samas pole sul seal manuaalset boostikontrollerit, vaid aju juhib seda kõike ning peaks arvestama sellega. Ma küll kahtlustan, et siin on miski muu mure autot piinamas. LPT-ga cutoff? siison WG kinni kiilunud ja mingisugst regulli ei toimugi...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#3

Tundub jah, et wastegate klapp kiilub kinni.
Kord kinnises asendis - siis cutoff ja vahest ka lahtises asendis - pole jälle õiget rõhku.
Coolerit on vaja alles siis, kui soovid masinast rohkem jõudu ja teed oma LPT FPT-ks või millekski enamaks.

Kuum ilm mõjutab ilmselt sellepärast, et turbo korpus on siis kuumem ja "pigistab" wastegate klappi rohkem.
Kasutaja avatar
Phazer
Postitusi: 135
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, C4 A6 2.5TDI Quattro, Toyota Corolla Hybrid Active, CFORCE 520L

#4

Jeap, WG oligi natuke kinni;) Tänud!
Vasta