Tegemist 2.0T 110kw 1994a LPT-ga
Küsimus oleks siis selline,et kas kuum ilm võib mõjutada turborõhku?
Probleem oli eile õhtu selles,et maanteepeal 5nda ja 4nda käiguga vajutades käis ilmselt fuel cut-off külas ja no korduvalt ja väiksematel kiirusetel kadus lihtsalt turbojõud 3000rpm juures ära.Kuskilt nagu lugesin,et kuumade ilmadega võib see rõhk iseenesest tõusta.
Öösel sõitma minnes olid aga need sümptomid kadund ja astus edasi minna nii nagu ikka,et minu jaoks müstika:conf:
Coolerit ehk vaja?
Kuum ilm teeb autole liiga?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
jah mõjutab temperatuur seda. Samas pole sul seal manuaalset boostikontrollerit, vaid aju juhib seda kõike ning peaks arvestama sellega. Ma küll kahtlustan, et siin on miski muu mure autot piinamas. LPT-ga cutoff? siison WG kinni kiilunud ja mingisugst regulli ei toimugi...
Tundub jah, et wastegate klapp kiilub kinni.
Kord kinnises asendis - siis cutoff ja vahest ka lahtises asendis - pole jälle õiget rõhku.
Coolerit on vaja alles siis, kui soovid masinast rohkem jõudu ja teed oma LPT FPT-ks või millekski enamaks.
Kuum ilm mõjutab ilmselt sellepärast, et turbo korpus on siis kuumem ja "pigistab" wastegate klappi rohkem.
Kord kinnises asendis - siis cutoff ja vahest ka lahtises asendis - pole jälle õiget rõhku.
Coolerit on vaja alles siis, kui soovid masinast rohkem jõudu ja teed oma LPT FPT-ks või millekski enamaks.
Kuum ilm mõjutab ilmselt sellepärast, et turbo korpus on siis kuumem ja "pigistab" wastegate klappi rohkem.



