One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
- Paulus
- Postitusi: 35
- Liitunud: L Jaan 30, 2010 19:13
- Asukoht:
- Auto: Saab 900 ng couple 2,0 136kw 1996; audi a6 c6 q 2,7 140kw 2009
Natuke liiklusinfot homme Tallinna poolt tulijaile. Kasutage ümbersõitu, mis on 14 km enne haapsalut, kuna haapsalu piiril teetööd, mille tõttu tekivad päris pikad järjekorrad ajutiste fooride taha.
Algselt postitas: Paulus
Natuke liiklusinfot homme Tallinna poolt tulijaile. Kasutage ümbersõitu, mis on 14 km enne haapsalut, kuna haapsalu piiril teetööd, mille tõttu tekivad päris pikad järjekorrad ajutiste fooride taha.
Suured tänud

Kui pühapäeval käisin ACdrag vaatama siis eriti hulluna see ummik küll ei paistnud seal... mõned minutit ootamist ja saab läbi. Kuigi jah, OMC on palju huvitavam üritus, seega peaks ka rahvast rohkem tulema..Algselt postitas: Paulus
Natuke liiklusinfot homme Tallinna poolt tulijaile. Kasutage ümbersõitu, mis on 14 km enne haapsalut, kuna haapsalu piiril teetööd, mille tõttu tekivad päris pikad järjekorrad ajutiste fooride taha.
Aga äkki viitsid kaardi peal joonistada täpsemalt seda ümbersõitu, sest et näiteks mina ei saa ikka pihta kus see on ja hetkel tundub see nagu suht suure ringiga...
Edit: krt, ennustuste järgi tulebki vihma
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Maanteeamet:
ÄÄSMÄE - HAAPSALU - ROHUKÜLA
64.4km - 70.4km
Kiiruspiirang-30 , tööde tsoonis. Üks teepool liiklusele suletud, liiklust reguleeritakse. Soovituslik ümbersõit sõiduautodele Pälli-Vilkla kaudu. Tee pikenemine 8 km.
EDIT: Paistab, et peab enne Taeblat Pällilt Võnnu poole keerama.
ÄÄSMÄE - HAAPSALU - ROHUKÜLA
64.4km - 70.4km
Kiiruspiirang-30 , tööde tsoonis. Üks teepool liiklusele suletud, liiklust reguleeritakse. Soovituslik ümbersõit sõiduautodele Pälli-Vilkla kaudu. Tee pikenemine 8 km.
EDIT: Paistab, et peab enne Taeblat Pällilt Võnnu poole keerama.
Algselt postitas: kaspariusAlgselt postitas: TGB
Rohkem loodan TFK autost kui 255
Minu tulemus oli 236 automaatkasti ja mitsu turboga.
Mis soft sul oli? 3+? Muu raud oli stokk?
Soft oli tol ajal sama mis siin foorumis tuntd Talladegal. Rõhk oli 1,4 ja EBC suutis seda ka hoida. Mitsu vurr oli siis äsja ostetud ja uus pisut avaram väljalase ilma segava vidinata.
- Paulus
- Postitusi: 35
- Liitunud: L Jaan 30, 2010 19:13
- Asukoht:
- Auto: Saab 900 ng couple 2,0 136kw 1996; audi a6 c6 q 2,7 140kw 2009
Ümbersõit on tähistatud vastavate kollaste liiklusmärkidega ja kogupikkuses tolmuvaba (mingi odavam hall asfalt, ei tea täpset nimetust). Asi toimib nii et ca kilomeeter enne Taeblat on ka silt Vilkla 14, sõidate märgiga osutatud suunas siis 14 kilomeetrit kuni jõuate Haapsalu-Laiküla maanteeni kus keerate Haapsalu poole ja ca kilt enne Haapsalut osutab silt Rohuküla poole, kuhu peate ka teie suunduma kui tahate Kiltsi jõuda.
Soovitan kasutada kuna sel nädalavahetusel toimub Haapsalus teisigi üritusi(nt. Läänemaa tantsupidu) ja seega liigub seal tavalisest vähe rohkem rahvast.
ise istusin täna nende fooride taga üle 10 minuti.
Soovitan kasutada kuna sel nädalavahetusel toimub Haapsalus teisigi üritusi(nt. Läänemaa tantsupidu) ja seega liigub seal tavalisest vähe rohkem rahvast.
ise istusin täna nende fooride taga üle 10 minuti.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Tulemusi 

-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Punane 9-3 oli kuidagi tuim täna esimesel katsel-
Tegime paar muudatust teiseks katseks.
Paraku ei tahtnud 5s käik mitte kuidagi sisse minna 200 pealt. Imelik. Kuigi stardis oli teisel katsel juba näha, et ketrab paremini kui esimesel.
Kahju. Auto võimed -230kmh
Tegime paar muudatust teiseks katseks.
Paraku ei tahtnud 5s käik mitte kuidagi sisse minna 200 pealt. Imelik. Kuigi stardis oli teisel katsel juba näha, et ketrab paremini kui esimesel.
Kahju. Auto võimed -230kmh
Sent from my Monte Carlo using B236
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
käidud! väga tore oli ja ilm oli ka selline, et käis küll.
kokku 4 saabi.
VÄHE!
arvestades seda, et kui palju meil siin foorumis" tuunitud " saabe on.
milleks teha, kui mitte sõita proovida??
aga tore, et Tõnu siiski tuli ja sõitis ja kõik vastu pidas jne!!
kokku 4 saabi.
VÄHE!
arvestades seda, et kui palju meil siin foorumis" tuunitud " saabe on.
milleks teha, kui mitte sõita proovida??
aga tore, et Tõnu siiski tuli ja sõitis ja kõik vastu pidas jne!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Tubli, et ära käisid ja lippu kõrgel hoidsid!!!Algselt postitas: ivomets
käidud! väga tore oli ja ilm oli ka selline, et käis küll.
kokku 4 saabi.
VÄHE!
arvestades seda, et kui palju meil siin foorumis" tuunitud " saabe on.
milleks teha, kui mitte sõita proovida??
aga tore, et Tõnu siiski tuli ja sõitis ja kõik vastu pidas jne!!
Aga lõpuks tuli "ultimatiivne küsimus" ka ära, ma juba arvasin, et seekord pääseb aruandlusest...
Tuunida on tore selle hetkeni, kuni ise saab hakkama ja detonatsiooniga flirtides stock sisuga ühesõidu setuppe katsetad ning hiljem haavu lakud. Võib näidata ka päris "vingeid" tulemusi. Jee!!! On mitmeid mõtlemapanevaid faktoreid, mis protsessi käigus päevavalgele ilmuvad ja talupojalikult mõtlema panevad ja meie oleme täiskasvanud, mõtlemisvõimelised inimesed. Teame, et kollast lund pole mõtet süüa, reha peale ega ämbrisse astuda, vastu tuult ku..a jne. See on nüüd medali teine külg, the dark side. Lihtsalt öeldes, Ivomets, on asi rahas. Ja jaa. Nii lihtne see ongi. Kui oled paar korda mootori Rootsi poole remonti saatnud ja teinud pärast ülekandeid a-la 30 tuhat kappale, hakkad mõtlema. Enne seda olles mootori ehituse peale kulutanud ka umbes 50 tonni. Siis tuleb võtta aeg maha ja olla "natukene äraootaval" seisukohal. Eriti kui sinu kutsetegevuse käive on 80% kokku kuivanud(MASU;) Selline puust ja punaseks pildikene joonistub välja.
Aga sponsorid on alati teretulnud. Paar tugevdatud sisuga kasti, üks varumootor, mõni turbo laos riiuli peal, tiim kuldsete kätega meistritest koosnev, (kes elatuvad ja toidavad oma peresid sellest), miks mitte?! Masendav? Sugugi mitte! Võta seda, kui Taoismi "toimi toimimata" ülimat maksiimi. Anonüümsete turbohoolikute nõustamiskeskus on seega avatud. Osavõtt vabatahtlik ja free of charge. Ma arvan, et avalik diskussioon sellel teemal on tarbetu. Piirdub sellega et iga mees teeb ise oma valikud. TFK-le

Vaatamata hommikul sadanud vihmale ja kogu päeva kimbutanud kõvale tuulele võib võistlusega enamvähem rahule jääda. Mõlemad voorud sai ära sõita ja ilmataat avas taevaluugid alles autasustamist ette valmistades. Tänan kõiki osalejaid, pealtvaatajaid ja muidugi ka toetajaid.
Täielikud tulemused leiab selle lingi vahendusel.
A-Klass
I - Maris Logins, Honda CRX, 232km/h
II - Imre Paadik, Honda Civic Type-R, 232km/h
III - Valters Šulcs, Honda CRX, 228km/h
B-Klass
I - Reimo Pavelson, Audi S6, 284km/h
II - Tanel Erich, Nissan 200SX, 272km/h
III - Marje Salumets, Audi Coupe, 251km/h
C-Klass
I - Aleksandr Tserjomuskin, Nissan GTR, 298km/h
II - Artur Hatsaturjan, MB SL 55AMG, 293km/h
III - Juri Liske, Audi 80 B4, 285km/h
Kiireim naine oli seekord Marje Salumets tulemusega 251km/h.
Kiireimaks diiselautoks osutus Aleksandr Lomeiko juhitud BMW 335D mis saavutas kiiruseks 232km/h.
Loodetavasti jäid kõik rahule ja kohtumiseni juba 14. augustil AC Mile 2010 võistlusel.
Siis proovime OMC-l testimiseks olnud videolahendust edasi arendada ja sellega võistluse jälgimise huvitavamaks teha.
Täielikud tulemused leiab selle lingi vahendusel.
A-Klass
I - Maris Logins, Honda CRX, 232km/h
II - Imre Paadik, Honda Civic Type-R, 232km/h
III - Valters Šulcs, Honda CRX, 228km/h
B-Klass
I - Reimo Pavelson, Audi S6, 284km/h
II - Tanel Erich, Nissan 200SX, 272km/h
III - Marje Salumets, Audi Coupe, 251km/h
C-Klass
I - Aleksandr Tserjomuskin, Nissan GTR, 298km/h
II - Artur Hatsaturjan, MB SL 55AMG, 293km/h
III - Juri Liske, Audi 80 B4, 285km/h
Kiireim naine oli seekord Marje Salumets tulemusega 251km/h.
Kiireimaks diiselautoks osutus Aleksandr Lomeiko juhitud BMW 335D mis saavutas kiiruseks 232km/h.
Loodetavasti jäid kõik rahule ja kohtumiseni juba 14. augustil AC Mile 2010 võistlusel.
Siis proovime OMC-l testimiseks olnud videolahendust edasi arendada ja sellega võistluse jälgimise huvitavamaks teha.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Päike küpsetas näo ära, tuul tahtis ümber lükata..
Aga muidu oli ju tore. Selle videolahendusega peab midagi ette võtma küll, hetkel oli natuke põdur, sest statsionaarse kaamera eest vilksatas lihtsalt midagi läbi ja muud näha polnud. Ses suhtes informatiivne, et nägid, et nüüd lõpetas ja kohe peaks keegi numbreid hõikama..
Võibolla kui mõni kaameramees suudaks eemalt kogu sõidu vältel autot kaadris hoida..



Sai ka siis käidud ja paar sõitugi tehtud!!!
B klassi 6 koht pole paha:)
Sõidust:
Tuleb õppida kiiremini käike vahetama
sellest ka viimase sõidu kehvem tulemus.
Ise terve Saab terve proovime mõnikord jälle:headbang:
Tahaks tänada kõiki kes kaasa elasid ja eriti Sebastjanit
imelise softi eest:notworthy::notworthy::notworthy::notworthy:
B klassi 6 koht pole paha:)
Sõidust:
Tuleb õppida kiiremini käike vahetama

Ise terve Saab terve proovime mõnikord jälle:headbang:
Tahaks tänada kõiki kes kaasa elasid ja eriti Sebastjanit
imelise softi eest:notworthy::notworthy::notworthy::notworthy:
Algselt postitas: TFK
Sai ka siis käidud ja paar sõitugi tehtud!!!
B klassi 6 koht pole paha:)
Sõidust
Tuleb õppida kiiremini käike vahetamasellest ka viimase sõidu kehvem tulemus.
Ise terve Saab terve proovime mõnikord jälle:headbang:
Vaadates tulemusi, on teine sõit peaaegu kõigil viletsam (va need, kellel esimene sõit ebaõnnestus).
Kas äkki oli teise vooru ajal tuul pööranud ja vastutuul tugevam?
Eelmise aasta Saabspeedil mõjutas tugev vastutuul märgatavalt üldist kiirustaset.
Kaks videot ka. Esimene veits pikk, kuna start ei tahtnud kätte jõuda 
http://www.youtube.com/watch?v=jgL80HTNLq0
http://www.youtube.com/watch?v=Jj-rndi49JM

http://www.youtube.com/watch?v=jgL80HTNLq0
http://www.youtube.com/watch?v=Jj-rndi49JM
TFK teise sõidu alal oli läpakas kõrvalistmel, graafiliselt on mootori töö jäädvustatud.
Paar kokkuvõtlikku arvu:
Kiirendus
0 -> 100km/h - 6,63 sek
100 -> 200km/h - 18,6 sek.
Et TFK masinal on veidi "aeglasem" käigukast, siis pidi ta 4->5 vahetuse tegema kiirusel 194km/h. Pöördeid oli 6220. Ja siis toimus see, mis ikka manuaalsel vahetusel toimub, kui väga harjunud pole. Käiguvahetus võttis aega 2,29 sekundit ja...kiirus langes 5km/h. Kuna ideaalis peaks kiirus sel ajal hoopis tõusma, siis kaotas ta lõppkiiruses umbes 10km/h.
Vastutuul on sellisel kiirusel kohutav, nagu gaasi lahti lased, siis sõna otseses mõttes pidur on peal!
Aga ei taha kindlasti mitte sõitjat kritiseerida, kui ise samamoodi "algaja" olen
Eelmise aasta ACMile logi väljavõtted:
0 -> 100km/h - 6,55 sek.
100 -> 200km/h - 14,17 sek.
Võiks nagu arvata, et vahetasin käike suti paremini. No ei! Kuna mul veidi kiirem Aero (FPT) kast, siis 4->5 vahetuse ajal oli kiirus juba 211km/h. Ja siis FAIL...käiguvahetus 4,4 sekundit! Kiirus langes 10km/h ja lõppkiiruses kaotasin ca 15km/h.
No ei saa seda 5. käiku kiiresti sisse, tee või tina. Adrenaliin on laes ja iga väiksemgi "tundmatu" müra mootoris mõjub fataalselt gaasijalale. Rääkimata ülse sellest, et silme eest jooksevad läbi pildid, kuidas auto seisab suve läbi kusagil töökoja hoovis ja ise sõidad ühistranspordiga.
Siinkohal on Iromani postituses tõde sees selle "mitteosalemise" koha pealt.
Selgituseks veel nii palju, et TFK on seni sõitnud automaatkastiga. Manuaali "kogemus" on niisis vaid aasta vanune. Võibolla ei ole see probleemiks tavalisel linnasõidul, aga miilisõidul annab tunda kindlasti.
Softid, mida kasutame on meil identsed.
Igatahes tubli!
Paar kokkuvõtlikku arvu:
Kiirendus
0 -> 100km/h - 6,63 sek
100 -> 200km/h - 18,6 sek.
Et TFK masinal on veidi "aeglasem" käigukast, siis pidi ta 4->5 vahetuse tegema kiirusel 194km/h. Pöördeid oli 6220. Ja siis toimus see, mis ikka manuaalsel vahetusel toimub, kui väga harjunud pole. Käiguvahetus võttis aega 2,29 sekundit ja...kiirus langes 5km/h. Kuna ideaalis peaks kiirus sel ajal hoopis tõusma, siis kaotas ta lõppkiiruses umbes 10km/h.
Vastutuul on sellisel kiirusel kohutav, nagu gaasi lahti lased, siis sõna otseses mõttes pidur on peal!
Aga ei taha kindlasti mitte sõitjat kritiseerida, kui ise samamoodi "algaja" olen

Eelmise aasta ACMile logi väljavõtted:
0 -> 100km/h - 6,55 sek.
100 -> 200km/h - 14,17 sek.
Võiks nagu arvata, et vahetasin käike suti paremini. No ei! Kuna mul veidi kiirem Aero (FPT) kast, siis 4->5 vahetuse ajal oli kiirus juba 211km/h. Ja siis FAIL...käiguvahetus 4,4 sekundit! Kiirus langes 10km/h ja lõppkiiruses kaotasin ca 15km/h.
No ei saa seda 5. käiku kiiresti sisse, tee või tina. Adrenaliin on laes ja iga väiksemgi "tundmatu" müra mootoris mõjub fataalselt gaasijalale. Rääkimata ülse sellest, et silme eest jooksevad läbi pildid, kuidas auto seisab suve läbi kusagil töökoja hoovis ja ise sõidad ühistranspordiga.
Siinkohal on Iromani postituses tõde sees selle "mitteosalemise" koha pealt.
Selgituseks veel nii palju, et TFK on seni sõitnud automaatkastiga. Manuaali "kogemus" on niisis vaid aasta vanune. Võibolla ei ole see probleemiks tavalisel linnasõidul, aga miilisõidul annab tunda kindlasti.
Softid, mida kasutame on meil identsed.
Igatahes tubli!